Villa Garden Cafe & Restaurant – Avcılar

Google puanı
Google 3,9
1.104 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Villa Garden Cafe & Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Villa Garden Cafe & Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – İstanbul – Avcılar
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 Villa Garden Cafe & Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 02:00
Salı 08:00 – 02:00
Çarşamba 08:00 – 02:00
Perşembe 08:00 – 02:00
Cuma 08:00 – 02:00
Cumartesi 08:00 – 02:00
Pazar 08:00 – 02:00

📞 Villa Garden Cafe & Restaurant İletişim

Adres Denizköşkler Mahallesi, Dr. Sadık Ahmet Caddesi, Basmacı Sokağı No:3, 34315 Avcılar/İstanbul, Türkiye
Avcılar içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Villa Garden Cafe & Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
1.104 değerlendirme
Muhammed Kahvecı
Muhammed Kahvecı 7 ay önce

Tost siparişi verdim gelen istediğim gibi değildi. Yeni bir tost daha istedim masaya bırakirken kafama bırakır gibi bıraktı patates kızarması sipariş verdim ne ketçap nede mayonez geldi tek tek sipariş vermemiz gerekiyor ilgi alaka sıfır ve tos tabağımın yanındaki garnatür salatanın yeşillikleri berbat uzun zamandan sorna gittim gittiğime pişman oldum. Tamamen rezillik

Efe Güngör
Efe Güngör 3 ay önce

Kocaman dugun salonu gibi bi mekan. Icerisi buram buram nargile kokuyor. Muzikler, konusmalar, nargile fokurdalamalari ogrenci yillarimi hatirlatti. San sebastian yedim, cikolatasi haric guzeldi. Yaninda Ice Americano ictim siradan heryerde bulabileceginiz bir kahveydi.

YasinYusufYavuz Başar

Ailecek kahvaltıya geldik ve çok memnun kaldık.Güleryüzlü personeller ve hizmet kalitesi olarak herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir mekan.Bizimle ilgilenen Sedat beye ayrıca teşekkür ederiz.Barda ki arkadaşa da güzel kahve sunumları için ayrıca teşekkür ederiz.

Şenel Toksöz Korkmaz

Kuzenlerimizle nezih bir ortamda vakit geçirmek için geldik, gençler okey oynamak istediler. Sadece bir salonda oynandığını söylediler. Aile yerine uygun olmayan, duman altı, kahvehaneden hallice olan odada bulunmadığımız için okey takımı vermediler. Müşteri memnuniyeti sıfır. Kadınla asla girilmeyecek ortam oluşturup alternatif üretmediler.

Hakan Kul
Hakan Kul 9 ay önce

4 kişi gittik. 1 saat sipariş bekledik. Sipariş eksik geldi. 15 dakika eksikleri bekledik bu sefer de çatal bıçak gelmedi onu bekledik. Sonra bir 5 dakika da içecekleri beklerken 2 saat geçti toplamda. Köri soslu tavuk çorba gibiydi. Hizmet sıfır değil rezaletti. Kahve istedik yanında su gelmedi. 5 dakikada onu bekledik. Kahve soğudı tabii. Manzara için gitmeyin hele ki yiyecek için hiç gitmeyin. Ne verdiğiniz paraya ne de geçirdiğiniz vakte değer. Ortamın kirliliği ve camların leşliğini de söylemeden geçmeyeceğim