Venn Butik Otel & Restaurant – Samsun
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Venn Butik Otel & Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Venn Butik Otel & Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Venn Butik Otel & Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Venn Butik Otel & Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Venn Butik Otel & Restaurant İletişim
Adres
Cumhuriyet, Adnan Menderes Blv. No:313, 55200 Atakum/Samsun, Türkiye
Telefon
(0362) 407 00 01
Website
vennbutikotel.com
Samsun içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Venn Butik Otel & Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Evlilik yıl dönümümüz için tercih etmiştik burayı. Konumu manzarası özellikle gün batımında oldukça güzel. Yemekleri çok lezzetli. İlgilenen arkadaşlar çok kibar ve güleryüzlü. Sadece ambians için Atakumda böyle bir restoran işletiliyorsa sandalyelerinin plastik olmaması gerekir diye düşünüyorum. Elegantlığı otomatik düşürüyor. Aynı şekilde tabak çatal yemek servisinin sunumunu da verilen fiyatlandırmaya göre daha kaliteli hale getirmeliler. Arka planda çalan müzikler çok vasat. Gelen insan profili için de en azından restoran kısmında dress code uygulaması getirilebilir. Özel günde vakit ayıran insanlar için mod düşüren bir görüntü oluşuyor.
aslında benim teşekkür etmek istediğim bir personeliniz var. Kendisi havaalanındaki Ven'nin Launge ya da barı bilemiyorum tam orada çalışıyordu bolca dövmesi olan çok güler yüzlü ve aşırı sempatik bir hanımefendiydi kendisini artık göremiyorum. Çok sık seyahat ediyorum her gittiğimde oradaki arkadaşlara soruyorum saçma sapan cevaplar veriyorlar çalışanların hepsinin aşırı suratı asık bana göre çok güzel bir şirketsiniz hatta ben sizin barınıza da gelmiştim kendisini orada da görmüştüm fakat sizin gibi bir işletmenin bu şekilde suratsız ukala ve kalifiye olmayan personelleri çalıştırması beni o dövmeli arkadaştan sonra çok şaşırttı. kaldı ki ben İstanbul'dan Samsun'a taşınalı 1,5 yıl olmuşken Ve kendime gidebilecek düzgün bir yerler bulmuşken uzun zamandan beri işletmenize gelmeyi tercih etmiyorum.
Sadece restoranı kullandık, her yıl pide yemeye gelirdik. Bu gelişimizde çok memnuniyetsiz kaldık çünkü sipariş ettiğimiz pideleri 40-45 dakika beklemek zorunda kaldık. Bu tarz aksaklıklar tabii ki olabilir fakat bunu telafi edebilmek adına hiçbir çabaya girilmedi. Bir daha uğramayacağımıza emin olduk.
Bayram tatilinde gittik. Odalar normal otellere göre çok iyi değil, ön cepheye bakanlar belki daha iyidir bilemiyorum. Ama konum ve hizmet çok iyi. Atakum'da kalacaksanız kesinlikle öneririm. Gitmişken Pandanın'da başını bi okşayın derim. Çookk tatlı bir köpek.
Hersey mükemmel temizlik hizmet yemekler tatlılar daha sayamadığım bir çok şey güzellikler var sadece odalarda halı yolluk gibi birsey olsa daha iyi olabilirdi oda sıcak olmasına rağmen ayaklarımız üşüdü.