Venn Butik Otel & Restaurant – Samsun

Google puanı
Google 4,2
1.557 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Venn Butik Otel & Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Venn Butik Otel & Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Venn Butik Otel & Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Venn Butik Otel & Restaurant İletişim

Adres Cumhuriyet, Adnan Menderes Blv. No:313, 55200 Atakum/Samsun, Türkiye
Samsun içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Venn Butik Otel & Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
1.557 değerlendirme
Merve Çelenk
Merve Çelenk 2 hafta önce

Evlilik yıl dönümümüz için tercih etmiştik burayı. Konumu manzarası özellikle gün batımında oldukça güzel. Yemekleri çok lezzetli. İlgilenen arkadaşlar çok kibar ve güleryüzlü. Sadece ambians için Atakumda böyle bir restoran işletiliyorsa sandalyelerinin plastik olmaması gerekir diye düşünüyorum. Elegantlığı otomatik düşürüyor. Aynı şekilde tabak çatal yemek servisinin sunumunu da verilen fiyatlandırmaya göre daha kaliteli hale getirmeliler. Arka planda çalan müzikler çok vasat. Gelen insan profili için de en azından restoran kısmında dress code uygulaması getirilebilir. Özel günde vakit ayıran insanlar için mod düşüren bir görüntü oluşuyor.

S Ö
S Ö 5 ay önce

aslında benim teşekkür etmek istediğim bir personeliniz var. Kendisi havaalanındaki Ven'nin Launge ya da barı bilemiyorum tam orada çalışıyordu bolca dövmesi olan çok güler yüzlü ve aşırı sempatik bir hanımefendiydi kendisini artık göremiyorum. Çok sık seyahat ediyorum her gittiğimde oradaki arkadaşlara soruyorum saçma sapan cevaplar veriyorlar çalışanların hepsinin aşırı suratı asık bana göre çok güzel bir şirketsiniz hatta ben sizin barınıza da gelmiştim kendisini orada da görmüştüm fakat sizin gibi bir işletmenin bu şekilde suratsız ukala ve kalifiye olmayan personelleri çalıştırması beni o dövmeli arkadaştan sonra çok şaşırttı. kaldı ki ben İstanbul'dan Samsun'a taşınalı 1,5 yıl olmuşken Ve kendime gidebilecek düzgün bir yerler bulmuşken uzun zamandan beri işletmenize gelmeyi tercih etmiyorum.

nil durmusoglu
nil durmusoglu 3 hafta önce

Sadece restoranı kullandık, her yıl pide yemeye gelirdik. Bu gelişimizde çok memnuniyetsiz kaldık çünkü sipariş ettiğimiz pideleri 40-45 dakika beklemek zorunda kaldık. Bu tarz aksaklıklar tabii ki olabilir fakat bunu telafi edebilmek adına hiçbir çabaya girilmedi. Bir daha uğramayacağımıza emin olduk.

Ahmet ERDOĞAN
Ahmet ERDOĞAN 2 ay önce

Bayram tatilinde gittik. Odalar normal otellere göre çok iyi değil, ön cepheye bakanlar belki daha iyidir bilemiyorum. Ama konum ve hizmet çok iyi. Atakum'da kalacaksanız kesinlikle öneririm. Gitmişken Pandanın'da başını bi okşayın derim. Çookk tatlı bir köpek.

Merve Ermiş
Merve Ermiş 4 ay önce

Hersey mükemmel temizlik hizmet yemekler tatlılar daha sayamadığım bir çok şey güzellikler var sadece odalarda halı yolluk gibi birsey olsa daha iyi olabilirdi oda sıcak olmasına rağmen ayaklarımız üşüdü.