Saklıbahçe Cafe Bistro – Avcılar

Google puanı
Google 4,3
1.016 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Saklıbahçe Cafe Bistro Videoları

📹 Reels videosu ekle

Saklıbahçe Cafe Bistro Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – İstanbul – Avcılar
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 Saklıbahçe Cafe Bistro Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 04:00
Salı 10:00 – 04:00
Çarşamba 09:00 – 04:00
Perşembe 10:00 – 04:00
Cuma 10:00 – 04:00
Cumartesi 10:00 – 04:00
Pazar 10:00 – 04:00

📞 Saklıbahçe Cafe Bistro İletişim

Adres Ambarlı, Öğretmenler Cd. No:49/A, 34315 Avcılar/İstanbul, Türkiye
Avcılar içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Saklıbahçe Cafe Bistro Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
1.016 değerlendirme
Abdullah Karakas
Abdullah Karakas bir ay önce

Dostumdan hayretle dinlediğim deneyim nedeniyle yorum atma zaruriyeti doğmuştur. Zira kendisi arkadaşlarıyla sık sık sözümona kafeye giderler. Pekala yine bir gün arkadaşlarıyla mekana gitmişler, masaya oturmuşlar yemek siparişi vermiş bizim arkadaş. Yemek geldikten 2 dakika sonra beyefendi rezervasyonsuz alamıyoruz diyerek masadan kalkmalarını talep etmişlerdir. Zira rezervasyonu olan müşteriler gerçekten de gelmiş ve masayı bekliyorlarmış. Ancak gelin görün ki mekan neredeyse bomboşmuş. Pekala rezervasyon sahipleri de arkadaşların yemeği bitene kadar yan masada bekleyebileceklerini tatlı dille ifade etmişlerdir. Buna rağmen 2 dakika sonra tekrar talimat üzerine masaya başka çalışanlar gelerek servisleri ve yemeği başka bir yer masasına almışlardır. Başlı başına bu hareket beni hayal kırıklığına uğratmakla beraber hayrete düşürmüştür. Bizim geleneklerimizde ve genetik kodlarımızda yer alan misafiri/müşteriyi velinimet olarak görmek bir gerçektir. Gelgelelim arkadaşların yemekleri ve servisleri önlerinden alındıktan sonra dostumun elinde sadece elindeki çatal ve bir lokma yemeği kalmış, deyim yerindeyse yemek boğazına dizilmiştir. Lise zamanlarımızda pek sık geldiğimiz bir mekanda böyle rezalet bir olayın gerçekleşmesi beni hayrete düşürdü. Bu muamelenin üzerine mekanda daha fazla kalamayacak arkadaşımın başına başka ne gelmiş olsa şaşırırsınız? Mekandan çıkarken yememiş olduğu yemeğin ve hiç masaya gelmemiş olan kolanın ücreti istenmiş, bizim anlayışlı dostumuz ise bari kolayı ödemeyelim hiç masaya bile gelmedi demiş ve önünden alınan yemeğin parasını ödemiştir. Tam aksine işletmeden özür dileriz anlayışınızı rica ederiz gibi yapıcı bir yorum yapılması gerekirken takınılan bu tavır da paragözlülüğün bizim birçok değerlerimizin ayaklar altına alındığını tecrübe ettirmiştir. Gitmeyin, önermeyin.

Mehmet Emir Cangir
Mehmet Emir Cangir bir ay önce

KORKUNÇ BİR DENEYİM. sürekli geldiğimiz ve neredeyse müdavimi olduğumuz bir mekandı burası. maalesef iş ve adap bilmez işletmenin sebep olduğu rezalet tavır nedeniyle artık bir daha adımımı dahi atmayacağım bir mekan oldu burası. yılların saklıbahçesi bunu müşterisine yaşatmamalıydı. henüz mekanda 1 masa dahi dolu değilken verdiğim yemek siparişinden daha 1 çatal bile yiyemeden, hatta ve hatta bırakın 10 dakika oturalım yemeğimizi bitirelim öyle kalkalım dememe rağmen beni derbi günü rezervasyonsuz almıyoruz diyerek mekandan çıkardılar. önümdeki tabağı aldıklarında henüz birinci lokmam kursağımdan dahi geçmemişti. çok bir şey de istememiştim yani yemeğimi yiyip kalkacaktım. ayrıca girişte kimse bana rezervasyon sormadı. ayıptır kardeşim. müşteriniz gelmiş, sizden 10 dakika müsaade istemiş, mekan bomboş, boğazımıza dizmeyin. anladık streslisiniz ama stresi yönetemeyen adamları da işletmede görevlendirmeyin. tavsiye etmiyorum, bir daha da gidip oturacağımı zannetmiyorum.

Yavuz Caz
Yavuz Caz 5 ay önce

Arkadaşlarla sohbet etmek ya da sakin bir ortamda vakit geçirmek için uygun bir mekan. Hem lezzet hem de hizmet açısından tekrar gelmeyi düşüneceğim bir mekan oldu. Genel atmosfer rahatlatıcı ve insanı yormayan bir yapıya sahip. Menüde farklı damak zevklerine hitap eden seçeneklerin olması güzel düşünülmüş. Arkadaşlarla sohbet etmek ya da sakin bir ortamda vakit geçirmek için uygun bir mekan.

Zenn Koltuk sofa
Zenn Koltuk sofa 9 ay önce

15 yıl önce arkadaşlarımla buluştuğum güzel mekan dahada güzelleştirmişler 15 yıl önceki anılarımıza döndük aynı mekanda olması dahada güzel oldu

Yavuz Selim
Yavuz Selim 8 ay önce

Saklıbahçe Cafe Bistro’ya birkaç kez uğradım ve genel olarak deneyimim oldukça olumlu. Mekân ferah ve şık, oturma alanları rahat ve samimi bir atmosfer sunuyor. Kahve ve tatlı çeşitleri lezzetli ve taze; özellikle cheesecake ve filtre kahveyi denemenizi tavsiye ederim. Servis hızlı ve personel ilgili, siparişlerimizi özenle hazırladılar ve mekan hakkında önerilerde bulundular. Fiyatlar kalite ve sunulan hizmete göre makul; arkadaş buluşmaları veya kısa bir kahve molası için ideal bir yer. Tek ufak eleştirim, yoğun saatlerde oturma alanları dolabiliyor ve yer bulmak zorlaşabiliyor. Genel olarak, keyifli bir kahve ve tatlı deneyimi için güvenle tercih edilebilecek bir mekan.