Sağlık saç tava – Şırnak
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Sağlık saç tava Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Sağlık saç tava Videoları
📹 Reels videosu ekle
Sağlık saç tava Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Sağlık saç tava Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Sağlık saç tava İletişim
Adres
Atatürk, Siirt Cd., 73000 Şırnak Merkez/Şırnak, Türkiye
Telefon
0543 526 94 27
Şırnak içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Sağlık saç tava Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Hemen emniyet müdürlüğünün karşısında alt katında bir Kahveci var onun üst katında yandan merdivenle giriş var. Mekan salaş ama temiz bir yer çalışanlar ilgili. Yemeği yerken gelip beğenip beğenmediğimizi filan soruyorlar. Direk ardına çay ikram ediyorlar. Biz saç kavurma söyledik saç tava ve saç kavurma arasındaki fark saç kavurmada et daha bol oluyormuş kesinlikle kavurmasını öneririz.isterseniz üstünde kaşar koyuyorlar istemezseniz koymuyorlar acısını sizin isteğinize göre ayarlıyorlar.Porsiyonları da epey büyük geldi bizim için. Ciğer de varmış kuzu ciğer ama biz onu denemedik. Fiyatlar da iyi bence menüyü ekliyorum.
Şırnak'ta et yenilecek kesinlikle tek adres. Berat kardeşim özellikle ilgilendi. Kendisine çok teşekkür ederim. Ortam mekan lezzet muhteşem...
Yemekleri lezzetliydi çok yağlı sevmeyenler için saç tava bi tık yağlı gelebilir ama çok güzeldi ekmekleri tazecik ve ilgililerdi ayran lezzetliydi
Küşleme, sac tava ,lahmacun ve kaşarlı pide yedik hepsi birbirinden güzel. Küşlemeyi mutlaka deneyin çok güzeldi fiyatlar uygun Çalışanlar ilgililer (Yorumu gönül rahatlığıyla dikkate alabilirsiniz Ankaradan geldim kimseyi tanımıyorum tamamen tarafsız görüşlerim)
Yorumlara bakarak gittim bin pişman oldum içecekleri çok pahalı 200 ml ayrana 50 tl aldılar kesinlikle yorumlara aldanmayın önermiyorum