Sağlık saç tava – Şırnak

Google puanı
Google 4,2
391 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Sağlık saç tava Videoları

📹 Reels videosu ekle

Sağlık saç tava Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Sağlık saç tava Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Sağlık saç tava İletişim

Adres Atatürk, Siirt Cd., 73000 Şırnak Merkez/Şırnak, Türkiye
Şırnak içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Sağlık saç tava Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
391 değerlendirme
Nur Özel
Nur Özel bir yıl önce

Hemen emniyet müdürlüğünün karşısında alt katında bir Kahveci var onun üst katında yandan merdivenle giriş var. Mekan salaş ama temiz bir yer çalışanlar ilgili. Yemeği yerken gelip beğenip beğenmediğimizi filan soruyorlar. Direk ardına çay ikram ediyorlar. Biz saç kavurma söyledik saç tava ve saç kavurma arasındaki fark saç kavurmada et daha bol oluyormuş kesinlikle kavurmasını öneririz.isterseniz üstünde kaşar koyuyorlar istemezseniz koymuyorlar acısını sizin isteğinize göre ayarlıyorlar.Porsiyonları da epey büyük geldi bizim için. Ciğer de varmış kuzu ciğer ama biz onu denemedik. Fiyatlar da iyi bence menüyü ekliyorum.

Levent Aslan
Levent Aslan 3 hafta önce

Şırnak'ta et yenilecek kesinlikle tek adres. Berat kardeşim özellikle ilgilendi. Kendisine çok teşekkür ederim. Ortam mekan lezzet muhteşem...

Ayçanur Aslan
Ayçanur Aslan 11 ay önce

Yemekleri lezzetliydi çok yağlı sevmeyenler için saç tava bi tık yağlı gelebilir ama çok güzeldi ekmekleri tazecik ve ilgililerdi ayran lezzetliydi

Aydin Kilic
Aydin Kilic 4 ay önce

Küşleme, sac tava ,lahmacun ve kaşarlı pide yedik hepsi birbirinden güzel. Küşlemeyi mutlaka deneyin çok güzeldi fiyatlar uygun Çalışanlar ilgililer (Yorumu gönül rahatlığıyla dikkate alabilirsiniz Ankaradan geldim kimseyi tanımıyorum tamamen tarafsız görüşlerim)

Kadir Şimşek
Kadir Şimşek 3 hafta önce

Yorumlara bakarak gittim bin pişman oldum içecekleri çok pahalı 200 ml ayrana 50 tl aldılar kesinlikle yorumlara aldanmayın önermiyorum