Marma Hotel Istanbul Asia – Maltepe
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Marma Hotel Istanbul Asia Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Marma Hotel Istanbul Asia Videoları
📹 Reels videosu ekle
Marma Hotel Istanbul Asia Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Marma Hotel Istanbul Asia Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
24 Saat Açık
Salı
24 Saat Açık
Çarşamba
24 Saat Açık
Perşembe
24 Saat Açık
Cuma
24 Saat Açık
Cumartesi
24 Saat Açık
Pazar
24 Saat Açık
Marma Hotel Istanbul Asia İletişim
Adres
Büyükbakkalköy, Marmara Eğitim Köyü, 34857 Maltepe/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 626 12 00
Maltepe içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Marma Hotel Istanbul Asia Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Otel 10 numara orman içinde bir işletme, fakat şu an tadilatta için kapanmış. Sağlık sektöründe hizmet verecekler diye duydum.
Orman manzaralı sessiz,sakin , temiz otel. Çalışanları güler yüzlü ve yardımsever. Çok yeni bir yer olmamasına rağmen oldukça klas diyebilirim. Biz memnun kaldık. Bundan sonra burayı tercih edeceğiz .
Banyodaki küvetin altından pis su ilk önce banyodaki fayansa daha sonra odaya su bastı. Pis suya temas etmek zorunda kaldık. Çalışanlar doğru olmayan bilgi aktarıyor. Yatak çok eski tellerini hissedebiliyorsunuz daha önceki yıllarda bu otelde konakladığım için biliyorum yüksek ihtimalle yatak bi rahat beş yıllık olabilir. Karanlık perde ile güneşlik perde aynı kanala takıldığı için odada perde sıkıntısıda vardı.Başka otellere bakın rahat etmezsiniz. Beş yıldızlı otelde size sunulan televizyon büyüklüğü bilgisayarınıza ekran olarak kullanmak bile istemeyeceğiniz ölçüde küçük. Yatağın kenarındaki pirizler çalışmıyor. Odada buzdolabı yok ve bu otel beş yıldızlı. Düşündürücü. Gerçekten ön yargılı değilim ama bu otel üç iki yıldız sınıfında.
Turizm bakanlığına gerekli şikayette bulunduk. Bu rezalet görüntülerle yetkililer ilginecektir. Insan sağlığı ve güvenliği ertelenemez, bunun size hatırlatılmasının vakti geldi. Telefon görüşmemizde düzenli temizlik ve hijyen kontrollerinden bahseden bir işletmenin görüntülerini görüyorsunuz resimlerde.
Hayatımda bi sürü otelde kaldım fakat böylesini hayatım boyunca görmedim baştan beri yanlış olan koskoca 5 yıldızı nasıl almış bu otel ilk girdiğimizde odanın ışığı bozuktu daha sonra resepsiyonist geldi ve odada lambanın nerde olduğunu bile bilmiyordu daha sonra başka odaya vermek için aşağı inip kartı ben aldım kendileri yorulmak istemedi girdiğim odada ise leş gibi her yer sigara kokuyordu yatakta bi sürü saç kılı ve temizlenmemişti klimayı açmıştım ve asla hiçbir işe yaramadı baş ucumdaki prizler çalışmıyor zar zor çalışan odada 1 priz buldum telefonumu öyle şarj ettim bi adet televizyon vardı ve sanırım 15 yıllık bi televizyon kumandası asla çalışmıyor kendi kendine kapanıyor odada çay makinesi veya ısıtıcı su hiçbiri yoktu yemek istediğimde sadece hamburger var olduğunu söylediler telefonla resepsiyonu aradım su istedim ve 1 saat sonra geldi herhangi bir şeyde kendim inip aşağı kendim yaptım gerçekten rezalet bi otel