Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi – Avcılar

Google puanı
Google 3,9
1.133 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – İstanbul – Avcılar
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi Kapalı
Salı 09:00 – 17:00
Çarşamba 09:00 – 17:00
Perşembe 09:00 – 17:00
Cuma 09:00 – 17:00
Cumartesi 09:00 – 17:00
Pazar 09:00 – 17:00

📞 Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi İletişim

Adres Ambarlı, Marmara Sahil Sokağı, 34315 Avcılar/İstanbul, Türkiye
Avcılar içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
1.133 değerlendirme
TNY Fishing
TNY Fishing 10 ay önce

Öğlen 12:30 da geldim yemek istedim sadece kahvaltı olduğunu söylediler. Soğuk içecek istedim abartısız 15 dk civarı sürdü gelmesi. Masadan kalkan insanların yemediği kahvaltıları denize atıyorlar martılar yesin diye.

storebasit
storebasit 2 hafta önce

Bir saattir uğraşıyom güzel manzaralı restoran bulmak sonunda bunu buldum yorumlara da baktım inceledim sonra iletişim numarasını bulmaya çalıştım sabah Erkan açık mı kapalı mı diye sormak için ama iletişim numarası yokki website linki de Ankardaki hoteli yönlendirdi beni boşuna vaktimi harcadım

Toprak Yeygel
Toprak Yeygel 9 ay önce

Sadece serpme kahvaltı söyledik, yenmeyecek mezeler geldi bide meze tabağında küçük bir menemen, çay sınırsız, atmosver ve hizmet tavan.

hamide nur tuncay
hamide nur tuncay 4 ay önce

Arkadasimla serpme kahvaltiya geldik masalardan birini deniz kenarina disari kismina koyabilirler mi diye sorduk calisan kadin azarlar gibi konustu sonra sacma sapan bi tavirla arkasini dondu gitti musterilerinize boyle davranirsaniz daha cok musteri kaybedersiniz

Canan Canan
Canan Canan 6 ay önce

Dün Sezar Salata yemek için gitmiştim maalesef kafedeki çöpe atmaya ramak kala olan bütün kıvırcıkları benim salatamda kullanmışlar. 300 lira ödediğim salatada çürük marul yemek hoşuma gitmedi. Çalışan arkadaşlara sürekli temizlik yaptırıyorlar ama maalesef içerdeki sinekleri kimse düşünmüyor sanırım. Sinekler yüzünden rahatsız edici cidden.