Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi – Avcılar
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Rota – İstanbul – Avcılar
Rotayı Gör
Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
Kapalı
Salı
09:00 – 17:00
Çarşamba
09:00 – 17:00
Perşembe
09:00 – 17:00
Cuma
09:00 – 17:00
Cumartesi
09:00 – 17:00
Pazar
09:00 – 17:00
Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi İletişim
Adres
Ambarlı, Marmara Sahil Sokağı, 34315 Avcılar/İstanbul, Türkiye
Avcılar içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Rota Başlatıcısı
💬 Ulusal Egemenlik Parkı Ve Atatürk Evi Müzesi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Öğlen 12:30 da geldim yemek istedim sadece kahvaltı olduğunu söylediler. Soğuk içecek istedim abartısız 15 dk civarı sürdü gelmesi. Masadan kalkan insanların yemediği kahvaltıları denize atıyorlar martılar yesin diye.
Bir saattir uğraşıyom güzel manzaralı restoran bulmak sonunda bunu buldum yorumlara da baktım inceledim sonra iletişim numarasını bulmaya çalıştım sabah Erkan açık mı kapalı mı diye sormak için ama iletişim numarası yokki website linki de Ankardaki hoteli yönlendirdi beni boşuna vaktimi harcadım
Sadece serpme kahvaltı söyledik, yenmeyecek mezeler geldi bide meze tabağında küçük bir menemen, çay sınırsız, atmosver ve hizmet tavan.
Arkadasimla serpme kahvaltiya geldik masalardan birini deniz kenarina disari kismina koyabilirler mi diye sorduk calisan kadin azarlar gibi konustu sonra sacma sapan bi tavirla arkasini dondu gitti musterilerinize boyle davranirsaniz daha cok musteri kaybedersiniz
Dün Sezar Salata yemek için gitmiştim maalesef kafedeki çöpe atmaya ramak kala olan bütün kıvırcıkları benim salatamda kullanmışlar. 300 lira ödediğim salatada çürük marul yemek hoşuma gitmedi. Çalışan arkadaşlara sürekli temizlik yaptırıyorlar ama maalesef içerdeki sinekleri kimse düşünmüyor sanırım. Sinekler yüzünden rahatsız edici cidden.