Yavuzbey Restaurant – Sancaktepe

Google puanı
Google 4,4
2.480 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Yavuzbey Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Yavuzbey Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Yavuzbey Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 22:00
Salı 08:00 – 22:00
Çarşamba 08:00 – 22:00
Perşembe 08:00 – 22:00
Cuma 08:00 – 22:00
Cumartesi 08:00 – 22:00
Pazar 08:00 – 22:00

📞 Yavuzbey Restaurant İletişim

Adres Belediye ve Nikah Sarayı Yanı, Abdurrahmangazi, Enderun CaddesiNo:6, 34887 Sancaktepe/İstanbul, Türkiye
Sancaktepe içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Yavuzbey Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
2.480 değerlendirme
Seyyah Gurme
Seyyah Gurme 9 ay önce

Puanlarını ve yorumlarını okuyarak tercih ettik. İyiki de etmişiz diyeceğim türden deneyim yaşadım. Öncelikle çok büyük otoparkı var ve vale terörü yok, adam gibi ücretsiz şekilde aracınızı par edebiliyorsunuz. İçerisi ferah, geniş, büyük, çocuk oyun parklarının dahi olduğu bir tesis. Yavuzbey İskender, restoran adı iskender olunca iskender sipariş vermek istedim ancak asılı döner eti iskenderlik değil dönerlik giib olsa da garsondan aldığım yorumla tercihimi özel yavuzbey iskenderden yana kullandım. Önden yöresel çorba, içli köfte ve lahmacun aldım arkadaşım tavuk pirzola sonrasında künefe ve dondurmalı irmik aldık yanında şıra içtik. Çorba, düğün çorbasına benzer bir çorba , etli oldjuğu iddia edildi içinde et olmadığını söylediğimde sağolsunlar et takviyesi yaptılar. Bu tarz çorbalarda önemlli olan terbiyesii ve çorbanın kesilmemesidir, bunlar sağlanmış bu zor ve ustalık isteyen çorbayı hakkıyla yapmışlar. (230TL) İçli köfte, kebapçılar bile artık önceden yağda kızarttıkları içli köfteyi sonrasında ısıstarak servis ederken burası bir iskenderci ve içli köfteyi o anda yağda kızartıp getirmiş olmaları taktir edilesi (150 TL) Lahmacun sanırım sofradaki en zayıf halkaydı, iç harcı az olamasına rağmen 175 TL fiyatı, fiyat/performansta sınıfını geçemedi Piliç pirzola ise o kadar lezzetliydi ki iskenderin bile önüne geçecek kadar lezzetliydi. Özel Yavuzbey iskender sanırım 1.5 porsiyon iskender boyutunda oldukça büyük ve doyurucu, şöyle söyleyeyim et kalitesi ve döneri muazzam, iskender sosu ve özellikle pidesi muazzam ötesi, ekmekelrin kızartılıp tabanlık yapmaları ... yani her bir elemen kendi içinde muazzam ama harmoni de eksiklik var. O döneri pilavüstü yesem daha mutlu olurdum, üzerine terağı gezdirdiğimiz iskender soslu pideyi ayrı olarak yesem daha keyif alırdım. ama yine de iskender istanbul ortalamasının çok üzerinde. Yine ve tekrar söylemem gerekir iskender faklı bir yemek döner farklı bir yemektir ve her ikisinin ana malzemesi olan döner etinden pişirilmesine kadar farklılıklar vardır, bir işletme hem döner hem iskenderi aynı döner tezgahında satmamalı. İrmik helvası üzerine karamel sos eklemişler, keşke sade olarak servis edilse320 TL, lezzetli olsa da fiyat/performansta geride kaldı, tekrar gelsem sipariş etmem. Künefe tam bir başyapıt buraya sadece künefe yemeye bile gelebilirim, porsiyonu küçük olsa da fiaytını sonuna kadar hak eden, tereyağlı kaliteli petnirli, çıtır kadayıfın pişirilmesinden şerbetine kadar her aşamasında tam puan veririm. Şerbet şeker oranı yeterli olduğu gibi fazla kaynatılmadığından genzi de yakmıyor, muazzam bir künefe künefeciyim diyende böylesini yiyemezsiniz (230 TL) Şıralar çok matah bir şey olmasa da iskenderin yanında ayran gitmeyeceğinden dolayı ve kola ürünleri tercih etmediğimden dolayı şıra istedim. 120 TL edecek bir içecek değil. Genel olarak, hizmet, ambiyans, lezzet, ustalık ve fiyatlandırma çok ama çok başarılı. İrmik, lahmacun ve şıranın fiyatlandırılmasını gözden geçirmeniz gerekir bunların dışında fiyatlandırması da oldukça başarılı bir restoran. Haliyle bu mantıkla uzuuuun yıllar ayakta kalır. Elinize ve emeğinize sağlık. Kesinlikle tavsiye ederim, tekrar gelirim

AEC - Ali Emre Caglier

Kanadali musterilerimi goturdum.Otopark çok geniş ve rahattı. Restaurant tertemiz ferah ve aydınlıktır. İskender söyledim müşterilerime. Açıkcası birazda övdüm orjinal Türk yemeğidir falan...Biz iskenderi pek begenmedik. Bana biraz sert geldi.Tereyağda sanırım unutuldu arada.Fakat tatlilari guzeldi. Incir ve kabak tatlisi iyiydi ama kunefede aynı şeyleri söyleyemem. Çalışan arkadaşlar çok igili ve kibarlar. Tekrar gider miyim? EVET yakında başka yabancı misafirlerim gelecek tekrar deneyeceğim iskenderi

Oğuzhan Bağdatlı
Oğuzhan Bağdatlı 9 ay önce

Direkt konuya giriyorum Fırın Beytiyi şiddetle tavsiye ediyorum Mekan ferah Çalışanlar Güleryüzlü İşletme gayet temiz Kısacası Sancaktepe nin en iyisi

Ayhan Efil
Ayhan Efil 3 ay önce

Öncelikle önceleri gittiğim kaliteli bir mekandı ama iftarda belediye çadırına bağlaması ve herşeyim özensiz olması üzdü mesela soğuk bir çorba geldi Sadece fix menü var masalarda ucuz bir hurma. Ve soğuk iskender gelmesi keyiflerimizi ziyadesi ile kaçırdı tam bir hayal kırıklığı yaşadım normal zamanlar için iyi bir yer ama asla iftarda gitmenizi tavsiye etmem

Baturalp Erseven
Baturalp Erseven 3 ay önce

Ailecek gittiğimiz gayet güzel bir mekandı fiyatlarına göre yediğimiz yemeklerin lezzetleri gerçekten güzeldi yemkle beraber gelen yancılar gayet fazla ve doyurucuydu kesinlikle tavsiye ederim