Yanyalı Fehmi Lokantası – Kadıköy

Google puanı
Google 4,1
2.756 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Yanyalı Fehmi Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Yanyalı Fehmi Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Yanyalı Fehmi Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 21:00
Salı 09:00 – 21:00
Çarşamba 09:00 – 21:00
Perşembe 09:00 – 21:00
Cuma 09:00 – 21:00
Cumartesi 09:00 – 21:00
Pazar 09:00 – 21:00

📞 Yanyalı Fehmi Lokantası İletişim

Adres Osmanağa, Yağlıkçıismail Sok No:1, 34714 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Kadıköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Yanyalı Fehmi Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
2.756 değerlendirme
gökşen
gökşen 5 ay önce

bütün yemekler çok lezzetli şahane. servis kalitesi çok iyiydi. garsonlar güleryüzlü ve yardımcı. gelelim yemeklere hepsi birbirinden lezzetti inanılmaz beğendik. Tatlılardan kazandibi,kadayıf ve muazzam bir tavuk göğsü yedik.Ama bir tatlı var ki ayrı bir parantez ister. hayatımda yediğim en iyi şekerpare desem abartmış sayılmam. arkadaşımızın doğum günü nedeniyle gittik üst katta çok güzel ağırlandık. En kısa zamanda ailemi getireceğim. Şiddetle tavsiye ederim.

arzu karaarslan
arzu karaarslan 3 ay önce

Yanyalı Fehmi Lokantasına ilk gidişimizdi. Açıkcası yemekleri bize standart ve bir tık üstü lezzette geldi. Yemekleri seçmemize yardımcı olan beyfendi ve tatlı tezgahındaki hanimefendi dışında servis ekibi zorla çalıstırılıyor gibiydi. Yemeğimiz bitmeden tabakları alıp toplamaya başladılar!! Resmen garsonlardan çekinerek yemek yedik gibi oldu. Mekanın ortami çok güzel, dekorasyonu çok hoş. Mekanda ekstra güzel olan tek şey şekerparesiydi. Servis kalitesizliği nedeniyle tekrar girip yemek yemeyi düşünmüyorum. Ne kadar kaliteli bir marka olursanız olun, sahada müsteriye değen ekip kadar akılda kalıcı oluyorsunuz.

Melih Atabek
Melih Atabek 4 ay önce

Tarih kokan atmosferiyle insanı geçmişe götüren, samimi ve sıcak bir mekan. İçeri girdiğim anda kendimi evimde gibi hissediyorum. Ortam son derece temiz ve hijyenik, bu da gönül rahatlığıyla yemek yememi sağlıyor. Özellikle haşlamasının tuz oranı ve lezzet dengesi tam kararında — her gelişimde aynı kaliteyi bulmak büyük bir artı. Kadıköy’e her gelişimde mutlaka uğradığım, özellikle Ramazan ayında ayrı bir anlam ve keyif kazanan vazgeçilmez adreslerimden biri.

Şebnem Çilenti
Şebnem Çilenti 7 ay önce

Bir youtube videosunda görüp kaydetmistim, arkadaşlarımla birlikte gittik ve yedigimiz cogu seyi begendik. Bir porsiyon pilav, yahni, ayran ve suya 850 lira gibi bir hesap ödedim. (Kasım 2025) Biraz fazla geldi açıkçası ama normal bir esnaf lokantasi gibi dusunmemek gerek belki de, kaliteli turk mutfagi diyebiliriz. Tekrar gidip baska seyler de denemek isterim.

insta.yeniceorganik
insta.yeniceorganik bir hafta önce

Can bey ve ailesinin yüzyıllık tarihi aile lokantası. Kadıköye her indiğimde lise yıllarımdan bu yana Acıktığımda canım güzel bir tatlı istediğinde her zaman tercihim olur her sey lezzetli ve taze Geleneksel Türk gastronomisinin Güzel bir mekanı. Gerçek Türk yemeklerini yemek tanımak isteyen Her yerli ya da yabancı insanın Deneyimlemesi görmesi gereken mekan. Ayak paça müthiş enginar müthiş kalbura bastıda müthiş Her bir yemek özenli tekrar afiyet olsun.