Vois Hotel Ataşehir & SPA – Ataşehir

Google puanı
Google 3,9
284 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Vois Hotel Ataşehir & SPA Videoları

📹 Reels videosu ekle

Vois Hotel Ataşehir & SPA Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Vois Hotel Ataşehir & SPA Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Vois Hotel Ataşehir & SPA İletişim

Adres İnönü, Kayışdağı Cd. No:254, 34755 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Vois Hotel Ataşehir & SPA Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
284 değerlendirme
Furkan Çakır
Furkan Çakır 9 ay önce

Rezalett! Gelmeyin!! İnanabiliyormusunuz bu dana şiş tabağı! 2 şişe verdiğimiz parayı haketmiyor. Pila kurumuş. Etler tatsız tussuz. Salata günlük değil. Para tuzağı arkadaşlar paranızla rezil olacacağınız bir yemek deneyimi. Yemeden kalktık tepki gösterdik. Ücretini de öd etmekte dir ettiler mecbur kaldık. Helal etmiyoruz.

İbrahim Kayabasi
İbrahim Kayabasi bir ay önce

Künefe değil di yediğim yemin ederim hayatımda bu kadar kötüsünü yememiştim içine kaşar peyniri koymuşlar (a101,BİM) ürünü şerbet aşırı kötü ve ağır bıçak kesmiyor semsert Bişi paranıza yazık

Alper Tuna
Alper Tuna bir yıl önce

Rezalet bir karşılama, garsona bu mercimek çorbasına tadını bırakın rengi bile benzemiyor diyorum, ben mi yapıyorum diye cevap veriyor. Mercimek çorbası söyledik iki tane, ikimiz de 1 kaşık alıp tadına baktık berbat olduğunu anladığımız gibi söyledik bu mercimek değil diye. Aldığımız cevap bu mercimek isterseniz birde ezogelin getireyim mercimek mi degil mi bakın diyor. Rezillik resmen. Birde üstüne biz bunu yemeyeceğiz diyoruz 1 kaşık bile almamışız gelmiş hesap alıyor bundan. Sacmalik ve kazık bir yer, menüye bakmadan asla sipariş vermeyin hatta direkt gitmeyin buraya. Eskiden harika çorbalar yapıp bu kadar berbat halde bozabilen nadir yerlerden.

Caner Özdağ
Caner Özdağ 4 yıl önce

Künefelerin lezzeti ve çeşitleri makul fakat, aracınızı park etmek istediğinizde yer yok vale alıyor. Vale aracı teslim ederken peşinizden geliyor ve arabanın önünde bekliyor. Bunu yaşamamanız işin yan yola girmeyin ana yol kenarında park edin. Servise gelince; Künefelerin yanında getirilen meyve, süt ve çay biz söyleyince ancak geldi ve servis çok rezil resmen kafamıza attılar. Be ekstra olarak Kasaya bakan arkadaş içeride sigara içiyordu.

Öznur şimşek
Öznur şimşek 3 yıl önce

Ailecek künefe ve katmer yemeğe gittik 6 kişi toplam 310 TL ödedik orta boy künefe 110 TL kaymaklı orta boy künefe 110 TL katmer 90 TLydi.Çay,çerez meyve tabağı ikram ettiler çayları çok taze değildi açıkçası ama genel olarak ilgi alaka güzeldi teşekkür ederiz