UYGUNpark AVM – Malatya

Google puanı
Google 4,2
33 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

UYGUNpark AVM Videoları

📹 Reels videosu ekle

UYGUNpark AVM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 UYGUNpark AVM Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 21:00
Salı 10:00 – 21:00
Çarşamba 10:00 – 21:00
Perşembe 10:00 – 21:00
Cuma 10:00 – 21:00
Cumartesi 10:00 – 21:00
Pazar 10:00 – 21:00

📞 UYGUNpark AVM İletişim

Adres Aşağı Bağlar, İsmet Paşa Cd. no 147, 44090 Yeşilyurt/Malatya, Türkiye
Malatya içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 UYGUNpark AVM Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
33 değerlendirme
aslı özen
aslı özen 2 yıl önce

Kuzenimin düğünü için şehir dışından Malatya ya gittiğimizde eve yakın olması sebebiyle burayı tercih ettik. Servet bey saçlarımızı yaptı, içimize sindi ve memnun olmamız için çabaladı özellikle annemin kararsızlığına rağmen ancak makyajda Zeynep hanım aynı özeni göstermedi. Kendisi çok sert bir kişiliğe sahip olup yaptım oldu modundaydı. İçimize sinmeyen durumları söylediğimizde yoo gayet iyi ya da maşayı yapayım tokayı istediğin yere tak çok biliyorsan ya da annem takma kirpik daha sonra kirpik dibine zarar vermesin dediğinde bana böyle sorularla gelmeyin gibi ters söylemleri oldu. İletişim ilişkilerini önemsemeyen memnuniyetinize değer vermeyen işletmelerden kişilerden uzak durun!!!

Zahide Nur Özcan
Zahide Nur Özcan 2 yıl önce

Saçımı kestirdiğim kadın kendi kafasına göre kesti ben iki parmak dedim o elim kadar kesmiş. Özellikle açtırttığım kısımlar gitmesin yeniden boyamak istiyorum dedim sanki özellikle oraları gitsin diye önü çok kısa kesti. Sadece önden kat istedim her yere kat atmış ve bence orantılı da değil. Saçımın eski modelini korumak istediğim söyledim o ise başka bir modele çevirdi. Şu an sanki kocaman bir kafam varmış gibi duruyor. İlgi alaka 0 kadın benim saçımı keserken diyer müsterilere bakıyordu. Ya madem benim istediğim gibi kesmicektin keşke en başından söyleseydin de kestirmeseydim. Ben bu kısalıkla nasıl saçımı düzelttircem. En az 2-3 ay beklemem gerek ki bence daha da uzun süre bilir. Ayrıca ben fön çekmiyorum ve saçlarım da dalgalı nasıl bakıcam ben bu saça. Nasıl toplicam önler o kadar kısa olduki. Topuz yapsam sağdan soldan çıkar. Bir de söylediğimde bana bir yığın bahane üretti. Resmen aklı başka yerde kesti kadın. Çok mutsuzum. Eve gelince ağladım resmen. Şu an çok kızgınım verdiğim 1 puanda çektikleri föne. Yoksa onuda hak etmiyorlar.

Gizem Bülbül
Gizem Bülbül bir yıl önce

Böyle bir rezalet bir yer yok 1 ay önce düğünüm vardı istanbuldan gittik gelin başı için 9 kişi rezil olduk ben gelin olarak en güzel günümü mahvettiler Zeynep hanım makyajı rezil Bi gelin makyajı değil palyaço gibi oldum kendi kafasına göre küçücük bir makyaj çantasıyla hepimize makyaj yaptı ben gelin olarak makyajım 15 dakika sürdü makyajda silmesi gereken yerleri bastirarak gözümü acıtarak islak mendille sildi ve makyaj yaparken sağa sola kafamızı sert davranarak çeviriyo eve geldigimizde tekrar biz makyajlarimizi duzelttik keza diğer gelen misafirlerimizinde aynı şekilde servet bey kafasını acıtarak yaptı kesinlikle gitmeyin rezalet bir yer verilen para helal olmasın

Merve Birgin
Merve Birgin 2 yıl önce

Saçıma kaynak taktırdım düz olan saçıma kıvırcık kaynak taktılar 1 ay içinde tüm kaynaklar kendisi çıktı yaptıgınız işinizi özensiz yapıyosunuz tercih edilecek kuaför degilsiniz

Zeynep Nuşe
Zeynep Nuşe bir yıl önce

İlk boya deneyimimdi gerçekten çok memnun kaldım elinize emeğinize sağlık ve gerçekten ilgi alaka içinde teşekkürlerrr