Uğurlu Konakları – Kastamonu – Kastamonu

Google puanı
Google 4,2
798 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Uğurlu Konakları – Kastamonu Videoları

📹 Reels videosu ekle

Uğurlu Konakları – Kastamonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Uğurlu Konakları – Kastamonu Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Uğurlu Konakları – Kastamonu İletişim

Adres Hisarardı, Şeyh Şaban-ı Veli Cd. No:47 D:51, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Uğurlu Konakları – Kastamonu Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
798 değerlendirme
Bilge Nur Yüksel
Bilge Nur Yüksel 2 hafta önce

Personel gayet ilgiliydi. 4 kişilik aile odasında kaldık eski konak bölümünde ve oldukça temizdi ve büyüktü. Eski konak olduğu için yerler doğal olarak gıcırdıyor bu yüzden bence mutlaka en üst katta kalın ya da yeni odaların olduğu bir kısım da var herhalde onu da terxih edebilirsiniz. Bir de kahvaltı bir tık daha iyi ve çeşitli olabilirdi. Genel olarak tercih edilebilir.

berk
berk 5 ay önce

Toplu iş yemeğimizde her şey çok güzeldi, servis ilgi alaka muhtemeşemdi, personeller güler yüzlüydü diğer yemekleri yemedim amasaç kavurma söylemiştim efsaneydi. Köfte inanılmaz lezzetli sonuna kadar hakediyor parasını. Herkesin ellerine sağlık teşekkür ederiz.

Ayşenur
Ayşenur 3 ay önce

Konakta kalmamıştık hiç, bizim için ilkti ve sanırım son olacak. Tek gece konakladık fakat uyuyamadık. Dinlenmekti tek amacımız. Otele vardığımızda saat 22ydi ve pencerenin önünde canlı müzikli bir organizasyon varmış, çocuğumuz uyuyordu gürültüden defalarca uyandı. Ne zaman biteceğini sorduk 23 dedi resepsiyon fakat bi daha bi daha seslerini de duyarak 23.40a kadar bitmesini bekledik. Bu bitti tamam artık uyuyacağız dedik üst odadaki ailenin hareketliliğinden oluşan gıcırtılardan dolayı 2 ye kadar uyuyamadık. Sabah da 7de yine onların gürültüsü ahşabın gıcırtısı sebepli uyandık. Kahvaltı açık büfe evet fakat çok albenisi yok, sıcaklar vasattı. Bir de banyo buz gibiydi petek ısınmıyordu gece boyu peteği aç kapat uğraşıp ısınmasını bekledik ama ısınmadı, duş bile alamadık. Evet konak güzel, evet odalar temiz fakat hiç rahat edemedik.

Semra TÜRÜT
Semra TÜRÜT 2 hafta önce

Bayramın 2. günü ailece oturup kahve içelim dedik ama servis kısmında ciddi aksaklıklar yaşandı. Verdiğimiz americano yerine çay geldi, limonata ve salep ise uzun bir bekleyişten sonra servis edildi. Salebin tadı yok denecek kadar kötüydü, görevli de bunu teyit etti ve adisyondan çıkardı. İlgi açısından çözüm odaklı davranmaları güzel olsa da, genel deneyim maalesef hayal kırıklığıydı. İyi bayramlar …

Mustafa ÖZTÜRK
Mustafa ÖZTÜRK bir hafta önce

Konaklarin hepsi ayni ust kattaki gicir gucur sizin odada resmen. Genel olarak premium hissedersiniz ama gece olana kadar. Ickili bir bar var konagin altinda isletmeside galiba sahiplerinin canli muzik 11 12lere kadar devam ediyor. Ve evet odanizda soyluyorlar gibi herseyi duyuyorsunuz. Ses yalitimi konak oldugundan boyle. Kahvalti hurmet ikram guzel.