Troya Müzesi – Çanakkale

Google puanı
Google 4,7
10.660 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Troya Müzesi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Troya Müzesi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Troya Müzesi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:30 – 20:00
Salı 08:30 – 20:00
Çarşamba 08:30 – 20:00
Perşembe 08:30 – 20:00
Cuma 08:30 – 20:00
Cumartesi 08:30 – 20:00
Pazar 08:30 – 20:00

📞 Troya Müzesi İletişim

Adres 17100 Tevfikiye/Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Troya Müzesi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,7
10.660 değerlendirme
elif bengu
elif bengu 3 hafta önce

Açıkçası Türkiye’de müzecilik adına böyle kaliteli işler görmek beni çok mutlu ediyor. Troy Müzesi hem mimarisiyle hem de anlatım diliyle, hem de çocuklara yönelik aktiviteleri ime gerçekten etkileyiciydi. Çocuklu ailelerin müze deneyimi konusunda biraz daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum. Zaman zaman oldukça gürültülü ve kontrolsüz bir ortam oluşabiliyor. Ancak buna rağmen inanıyorum ki çocukların küçük yaşta müzeyle buluşması çok kıymetli; bu kültür de zamanla gelişecek. Çünkü toplum olarak hâlâ müze kültürüne tam anlamıyla yakın değiliz. Bunun dışında gerçekten çok emek verilmiş, görülmesi gereken bir müze. Emeği geçen herkesin eline sağlık.

didi a.
didi a. bir ay önce

Görülmesi gereken bir müze. Pek çok eser sergilenmekte. Dönemleri hayal edebilmeniz için hologramlı kısımlar var güzeldi. Pek çok eser başka bir müzede sergilenmekte olduğu için aslında biraz hayal kırıklığı yaşadık. Ayrıca pek çok dijital materyal de çalışmıyordu. Üstelik de epey ziyaretçi varken. Akşam kapandıktan sonra çalışması kimsenin işine yaramıyordur; ziyaretçiler varken her alanı aktif kullanıp değerlendirmek gerekiyor. Projeksiyonlar çalıştırılmadı, bazı ekranlar kapalıydı vs gibi… Tuvaletler temizdi Hediyelik eşya kısmı kapsamlıydı fakat fiyatlar abartılı; tüm müzelerde aynı eşyalar aynı fiyat yani bu müzeye özel değil-> eleştirimiz genel. Girşte bilet satışan kısımdaki çalışanlara - antik kente nasıl gidildiğini sordum, ‘ hanımefendi kolay gelsin, antik kente nasıl gidiliyor acaba’ diye—> o kadar bıkkın ve suratsız bir cevap aldım ki. Evet kimse bizi eylemek zorunda değil ama gerçekten bu tepkiler üzüyor. Çünkü çok hoş karşılayan müze çalışanları da var etten kemikten insanlar yani gününüzü güzelleştiriyor iletişim dili/beden dili. Bu küçük eleştiriden sonra yorumumu bitiyorum. Muhakkak gidilir- 700 metre ileride antik kent var zaten. İki yere de müze kart ile giriş yapılıyor. 18 yaş altı ve 65 yaş üstü kişiler telefonlarından qr kod oluşturup bedava giriş yapabiliyorlar

Pınar Demircan
Pınar Demircan 2 hafta önce

Buralara kadar geldiyseniz bence gidilmesi gereken kesinlikle çok iyi tarih sunan bir müze. Üç kattan oluşuyor o dönemin tarihin en güzel yansıması olan eserleri insanlara sunmuşlar. En üst katında Osmanlı’dan da eserler bulunmakta. Bebekli aileler için uygun asansör mevcut. Tam 200₺ müze kart olanlar için 100₺

efe çetin
efe çetin 4 ay önce

Troya ören yerinden çıkartılan eserlerin sergilendiği müze. Müze kart geçerli ve otoparkı mevcut. Otopark sıkıntısı çekmezsiniz. Müzenin en güzel eserinin fotoğrafını da ekledim lahit ile birlikte. Önce ören yerini gezip müzeyi sonra gezmenizi öneririm. 1 saatte müzeyi bitirirsiniz, ben kışın gittim ve ısıtma sistemi yoktu. Müzeyi gezerken resmen donduk diyebilirim. Tek olumsuz eleştirim bu olur

Mehmet Gümüş
Mehmet Gümüş bir ay önce

Mimari açıdan ödüllü. Troya şehrini ve çevre uygarlıkları derinlemesine anlatan harika bir müze. Her katta ayrı bir tema var. Asansör mevcut. Müzede interaktif bilgilendirme ekranları ve özellikle çocukların ilgisini çekebilecek ufak soru cevap oyunları var. Her yaştan insanların büyük bir keyifle gezeceğini düşünüyorım. Gezdiğim zaman diliminde bazı eserler yurtdışında yapılacak bir sergiye gönderilmişti. Ayrıca interaktif alanların bazıları çalışmıyordu. Bunlar haricinde bir olumsuzluk görmedim. Müze kart ile giriş yapılabiliyor.