The Hunger Kıyı İstanbul – Büyükçekmece
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
The Hunger Kıyı İstanbul Fotoğraflar
10
Fotoğraf
The Hunger Kıyı İstanbul Videoları
📹 Reels videosu ekle
The Hunger Kıyı İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
The Hunger Kıyı İstanbul Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 01:00
Salı
09:00 – 01:00
Çarşamba
09:00 – 01:00
Perşembe
09:00 – 01:00
Cuma
09:00 – 01:00
Cumartesi
09:00 – 01:00
Pazar
09:00 – 01:00
The Hunger Kıyı İstanbul İletişim
Adres
Fatih, 2. Kordon Boyu Caddesi No:4E, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 830 57 16
Website
thehunger.com.tr
Büyükçekmece içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 The Hunger Kıyı İstanbul Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kıyı Marina’da bulunan güzel bir mekan. Denize ve yatlara nazır, muhteşem manzaralı ve nezih. Atmosferi ve ambiyansı gayet güzel. Menüsü zengin denilebilir. Yemekleri genel olarak güzel, bugün pizza yedik ve gayet güzeldi. Hizmeti güzel. Ve fiyatlar orta-üst. Genel olarak öneririm.
Merhabalar. 12.05.2026 tarihinde akşam yemeği için geldim. Beff stroganoff siparişi verdim. Pilavını ayrı rica ettim. Siparişim hatalı ve eksik geldi. Üzerinde kibrit patates koyulmamıştı geri göndertip hemen ekleyelim dediler. Kalmış patatesleri üzerine koyup getirdiler. Sonrasında değiştirmek istedim ama artık sipariş cıktı değiştiremeyiz yanıtı aldım. Yemeğin sonrasında tatlı ikram ettiler teşekkür ederim ince davranışları için. Ama kendilerine de ilettim. Naçizane fikrim biraz mutfağa yoğunlaşmalılar ben diğer hungerlarda da severek yediğim ve her zaman tercih ettiğim bir yemektir ama üzülerek söylüyorum lezzeti ve görseli böyle değildi hiç bir yerde.
2026’nın ilk günü kahvaltı için buraya geldik. İki kişi için muhlama söyledik; açık konuşayım, porsiyon da lezzet de yeterli. Muhlama konusunda beklentiniz varsa, bunu kesinlikle Karadeniz mutfağında yiyin. Başka yerlerde denediğimizde de çoğu zaman hayal kırıklığı yaşıyoruz, burası da maalesef istisna olmadı. Buna rağmen hakkını yemeyelim: karşılama gayet iyiydi, servis ilgiliydi ve atmosfer oldukça keyifliydi. Bu yüzden tamamen silip atmıyoruz; farklı ürünler denemek için tekrar gelmeyi düşünebiliriz. 2026 serpeme kahvalti kisi basi
Ürünler maalesef lezzetli değildi. Ayrıca görseldeki ile masaya gelen ürün benzerlik göstermiyor. Matcha için beklentim karşılanmadı. Buna rağmen personel oldukça kibar, menüye hâkim ve yönlendirmeleri başarılıydı. Ancak ortam bir restorana göre oldukça gürültülüydü.
Sürekli geldiğimiz mekan . Bugün yaptığımız pazar kahvaltısı için ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederiz . Çok ilgililerdi, çay ile ilgili ricamızı kırmadılar .Keyifli bir kahvaltı yaptık serpme kahvaltı tercih ettik her şey çok kaliteli ve lezzetliydi . Mekanın manzarası hoş . Müzik bir tık fazla hareketli yeni eklenen bowl servisi çok hoş hafif bir tatlı ile kahvaltıyı taçlandırmışlar