Taylan Restaurant – Manisa

Google puanı
Google 4,0
2.651 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Taylan Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Taylan Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Taylan Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:30 – 21:00
Salı 07:30 – 21:00
Çarşamba 07:30 – 21:00
Perşembe 07:30 – 21:00
Cuma 07:30 – 21:00
Cumartesi 07:30 – 21:00
Pazar 07:30 – 21:00

📞 Taylan Restaurant İletişim

Adres taylan plaza, Uncubozköy, Mimar Sinan Blv. No:209, 45030 Yunusemre/Manisa, Türkiye
Manisa içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Taylan Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
2.651 değerlendirme
Alper
Alper 2 ay önce

3 senedir ziyaret etmediğim bu lokantaya geldiğimde hayal kırıklığına uğradım gercekten. İŞLETME SAHİBİNİN İŞLETMESİNE BAKMA VE PARA HARCAMA ZAMANI GELMİŞ!Sandalyeler ve koltuklar o kadar kirli ki insan oturmaya tiksiniyor. Lezzet olarak da eski Taylan lezzeti kalmamış. Kendilerini yenileyene kadar bir daha gelmeyi düşünmüyorum, kimseye de tavsiye etmiyorum.

Gizem D
Gizem D 7 ay önce

Yemekler lezzetli ama çalışanların yüzü hiç gülmüyor bir isteğiniz ihtiyacınız var mı diye de Soran yok iki kişi 1200 TL para ödedik ev yemeğine

Ertugrul Ilhan
Ertugrul Ilhan 3 ay önce

Porsiyon küçük, ikram sıfır. 20dk mesafedeki kebapçılarda masaya siparişi koyacak yer kalmıyor ikramdan. Garson bardakları ağız kısmından tutup tutup uzatıyor. Daha sayılır da neyse diyorum… 2000lerde kalmış

Merve Sezer
Merve Sezer 6 ay önce

Manisa kebabı yemek için geldik ve hayal kırıklığı karşıladı. Porsiyon az, etinde garip bir koku ve ekşilik var Bu kadar yorumu nasıl alabilmiş anlayamadık. Zehirlenmezsek iyi. Sakın gelmeyin.

Emel Atasoy
Emel Atasoy 2 ay önce

Kapıdan içeriye girer girmez kasadaki personellerin dik dik ve ters bakışı niye geldiniz der gibi, Açık büfeye yanaştık başında kep olan uzun boylu kır saçlı bir Personel tezgaha oturmuş hiç istifini bozmadı Bir hoş geldiniz yok nasıl yardımcı olalım falan biz nereye geldik dedik resmen temizlik personelinden kasa personeline ve tüm personellere kadar mesai bitimine yakın gittiğimiz için kovmaktan beter ettiler hâlbuki içeride üç tane aile masa vardı ve onlar kalkmadan biz yemeğimizi yedik kalktık kasada tepkimizi gösterince de biz dokuzda kapatıyoruz siz geç geldiniz Dedi kasadaki kadın . O zaman servisimiz kapanmıştır deseydiniz zaten çoğu servisi kendimiz yaptık bu yüzden mi bu kadar tripli suratlarınız deyince hiç hoşlarına gitmedi biz de işletmeciyiz esnaflığın ne demek olduğunu iyi biliriz yemeklere gelince ezogelin çorba idare eder Manisa kebabı hayatında yediğim en berbat Manisa kebabııydı lezzet sıfır Menemen‘den asla gelmeyin bu kadar yorumu nasıl almış ben de anlamadım ailemle birlikte 1000 pişman bir şekilde ayrıldık