Taylan Restaurant – Manisa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Taylan Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Taylan Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Taylan Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Taylan Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:30 – 21:00
Salı
07:30 – 21:00
Çarşamba
07:30 – 21:00
Perşembe
07:30 – 21:00
Cuma
07:30 – 21:00
Cumartesi
07:30 – 21:00
Pazar
07:30 – 21:00
Taylan Restaurant İletişim
Adres
taylan plaza, Uncubozköy, Mimar Sinan Blv. No:209, 45030 Yunusemre/Manisa, Türkiye
Telefon
(0236) 231 19 28
Manisa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Taylan Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
3 senedir ziyaret etmediğim bu lokantaya geldiğimde hayal kırıklığına uğradım gercekten. İŞLETME SAHİBİNİN İŞLETMESİNE BAKMA VE PARA HARCAMA ZAMANI GELMİŞ!Sandalyeler ve koltuklar o kadar kirli ki insan oturmaya tiksiniyor. Lezzet olarak da eski Taylan lezzeti kalmamış. Kendilerini yenileyene kadar bir daha gelmeyi düşünmüyorum, kimseye de tavsiye etmiyorum.
Yemekler lezzetli ama çalışanların yüzü hiç gülmüyor bir isteğiniz ihtiyacınız var mı diye de Soran yok iki kişi 1200 TL para ödedik ev yemeğine
Porsiyon küçük, ikram sıfır. 20dk mesafedeki kebapçılarda masaya siparişi koyacak yer kalmıyor ikramdan. Garson bardakları ağız kısmından tutup tutup uzatıyor. Daha sayılır da neyse diyorum… 2000lerde kalmış
Manisa kebabı yemek için geldik ve hayal kırıklığı karşıladı. Porsiyon az, etinde garip bir koku ve ekşilik var Bu kadar yorumu nasıl alabilmiş anlayamadık. Zehirlenmezsek iyi. Sakın gelmeyin.
Kapıdan içeriye girer girmez kasadaki personellerin dik dik ve ters bakışı niye geldiniz der gibi, Açık büfeye yanaştık başında kep olan uzun boylu kır saçlı bir Personel tezgaha oturmuş hiç istifini bozmadı Bir hoş geldiniz yok nasıl yardımcı olalım falan biz nereye geldik dedik resmen temizlik personelinden kasa personeline ve tüm personellere kadar mesai bitimine yakın gittiğimiz için kovmaktan beter ettiler hâlbuki içeride üç tane aile masa vardı ve onlar kalkmadan biz yemeğimizi yedik kalktık kasada tepkimizi gösterince de biz dokuzda kapatıyoruz siz geç geldiniz Dedi kasadaki kadın . O zaman servisimiz kapanmıştır deseydiniz zaten çoğu servisi kendimiz yaptık bu yüzden mi bu kadar tripli suratlarınız deyince hiç hoşlarına gitmedi biz de işletmeciyiz esnaflığın ne demek olduğunu iyi biliriz yemeklere gelince ezogelin çorba idare eder Manisa kebabı hayatında yediğim en berbat Manisa kebabııydı lezzet sıfır Menemen‘den asla gelmeyin bu kadar yorumu nasıl almış ben de anlamadım ailemle birlikte 1000 pişman bir şekilde ayrıldık