Tatar Salim – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Tatar Salim Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Tatar Salim Videoları
📹 Reels videosu ekle
Tatar Salim Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Tatar Salim Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:30 – 21:45
Salı
11:30 – 21:45
Çarşamba
11:30 – 21:45
Perşembe
11:30 – 21:45
Cuma
11:30 – 21:45
Cumartesi
11:30 – 21:45
Pazar
11:30 – 21:45
Tatar Salim İletişim
Adres
Küçükbakkalköy Atilla İlhan Cd &, Küçükbakkalköy, Efe Sk. No:4, 34750 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 408 26 26
Website
tatarsalim.com.tr
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Tatar Salim Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ataşehir’in en iyi dönercisi diyebilirim. Mercimek çorbasının porsiyonu oldukça doyurucu ve lezzetli. Porsiyon dönerde pilav olmadığı için pilav üstü aldım ama pilav çok geldi. Birçok benzer dönercide porsiyon dönerde az da olsa pilav geliyor, burada koymamaları bir eksiklik. Dönerin bazi yerleri bana fazla yağlı geldiği için ayırdım. Ama genel olarak son derece lezzetli. İkram olarak karışık yeşillikli narlı güzel bir salata, turşu, patates kızartması ve soğan geliyor. Hepsi de çok güzel. Açık ayran olması gerekenden fazla ekşiydi beğenmedik. Öğleden sonra 5’te gitmemize ve çoğu masanın boş olmasına rağmen servis yavaştı. Uzun bir süre boşları toplamadılar, çayı biz söyleyince getirdiler. Tatlıya yer kalmayınca paket istedik, fındığı bile eklemişlerdi ve tadı çok güzeldi. Son olarak biz farklı bir yere park etmiştik ama vale zaten ücretsizmiş. Servis kâğıdına bile kocaman yazmışlar.
Detaylı bir şekilde anlatalım: Öncelikle döner, şu ana kadar yediğim en iyi bir kaç yerden biri diyebilirim. Yanlış tatmadıysam, biraz da kuzu eti var, koku yok ama lezzet katıyor. Döner gayet sulu, kıvamı yerindeydi. Lavaşlar ince ve çok başarılıydı. Yanında ikram edilen turşuya da bayıldık. Hani bir yerde satılıyorsa düzenli olarak gidip alırdım. Narlı salata diye duymuştuk, ama nar yoktu domates vardı. Bu biraz sıradan geldi, salataya biraz daha özenilebilir. Patates olumsuz yorum çok almış, evet hazır dondurulmuş ama en iyi marka seçilmiş dönerle iyi gidiyor. Gelelim ayrana; 4 kişi için bir sürahi yeter diye düşündük. Meğer koca bir sürahiymiş 2 litreye yakındı. Bol bol içtik. Tadı, tuzu ekşiliği çok yerinde. Döner 1.5 porsiyon 165 gram geliyor tam anlamıyla doyuruyor. Eğer döner keşiflerini bitirirseniz burasını her zaman emin olarak gelinecekler listesine yazarsınız. Ben öyle yaptım. Ha bir de şanssızlığımızı ekleyelim; yan masamızda bu güzel dönere mayonez sıkanları gördük. Yapmayın, etmeyin :)))
Tatar Salim, Kadıköy bölgesinden bildiğimiz bir yerdi. Ataşehir şubesi de çok güzel çıktı. Ferah atmosfer, kaliteli döner, patates, turşu, narlı salata, açık ayran ve çorba aldık. Çorba ve ayran hariç diğerleri döner fiyatının içinde. Temiz tuvalet, ikram çay ve kapı önünde ücretsiz park alanı var. Çalışanlar güler yüzlü ve ilgililer.
İş arkadaşlarıyla bir öğle arasında döner yemek için geldik. Döner öncesinde az çorba söyledim, et tadı da geliyordu, güzeldi. Porsiyonlar genel olarak büyük sayılır. Manda yoğurdu ayranı çok iyiydi. Salataya özellikle bayıldım. Döner yanında patates de geliyor. Biber ve turşu da yanında vardı. Tatlı olarak sütlaç yedik, ortalama idi. Lavaş güzeldi.
Dün akşam eşimle ve arkadaşlarımızla geldik buraya. Dönerin tadı gerçekten güzeldi istediğim gibi. Çorbada içtik ama çorbanın kıvamı koyuydu biraz mama gibiydi. İkramlar, valenin ücretsiz olması güzeldi. Garsonlar tavrını pek beğenmedim çünkü kaşığı servis ederken biraz böyle atar gibi yapıyorlar sertçe koyuyorlar masaya o insana biraz kötü hissettiriyor açıkçası… Ama servis gayet hızlı. Döner için gelebilirim tekrardan.