Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi – Eyüpsultan
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi Videoları
📹 Reels videosu ekle
Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 00:00
Salı
08:00 – 00:00
Çarşamba
08:00 – 00:00
Perşembe
08:00 – 00:00
Cuma
08:00 – 00:00
Cumartesi
08:00 – 00:00
Pazar
08:00 – 00:00
Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi İletişim
Adres
Mahallesi, Merkez, Fahri Korutürk Cd. No:10, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 581 75 01
Website
tarihiguvecci.com
Eyüpsultan içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Tarihi Meşhur Eyüp Sultan Güveççisi Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
garanti bankası ticari olarak çalıştım ipotekli kredi çektim kredileri iptal edip herhangi bir borç olmamasına ve 2 yıldır defalarca eyüpsutan şubeye gitmiş olmama ragmen ipotek kaldırılmadı bunun için en son 1 hafta içinde halledicez denmiş olmasına ragmen hala gayrimenkul üzerinde ipotek mevcut anlaşılacagı gibi saçma sapan bir durum kalmamızın yanında maduriyetimiz mevcuttur.
Sürekli personeller kendi aralarında muhabbet ediyorlar. Sırada yirmi kişi varken işlerini yapmıyorlar. Gişe personelleri çalışmıyor. Bu kadar pahalı bi banka olmasına rağmen bu kadar kötü hizmet. Başka bankaya taşıyacağım hesaplarımı
Tek kelime ile berbat Musterı ye ilgi alaka sıfır post aidatları cok yuksek
Veznedeki çalışan işlem yapmayı bilmiyor. Başından atıyor. Daha önce yaptığım işlemi şimdi yapmıyor.
Puanlarının bu kadar düşük olmasına şaşırmamak lazım.Az önce kredi kartı teslimi için guvenlik görevlisine söylememe rağmen gise işlerini önce covid nedeniyle kapıda soğukta sonra içeride "diğer arkadaş gişe yogunsa bizden teslim alabilir" demesine rağmen beni bekletmekten aldığı keyfi tebrik ediyorum.Vaktim olmadığı için kredi kartımı teslim almadım.Aktif bir kart kullanıcısı için bankanın zararına, 1 hafta daha kartımı alamayacağım.