Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz – Bolu

Google puanı
Google 4,4
1.039 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Videoları

📹 Reels videosu ekle

Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:30
Salı 09:00 – 22:30
Çarşamba 09:00 – 22:30
Perşembe 09:00 – 22:30
Cuma 09:00 – 22:30
Cumartesi 09:00 – 22:30
Pazar 09:00 – 22:30

📞 Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz İletişim

Adres Bağlarbaşı, Dibekönü Cd. No:32, 78600 Safranbolu/Karabük, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Tarihi Havuzlu Köşk Restaurant Alkolsüz Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
1.039 değerlendirme
İrfan Anıl
İrfan Anıl bir yıl önce

Ortamı harika gerçekten. Su sesi ile bir konak içinde yemek yemek güzel bir duygu... Salatası bol malzemeli ve sulu idi çok beğendim. Etli sarma sarımsaklı yoğurt ile çok lezizdi. Kuyu kebabı bilinen tandır gibi, fena değildi. Restorana özgü keşli tereyağlı, altında kesme hamur, üzerinde et olan bir yemek vardı ki efsane idi. Kesinlikle tavsiye ederim...

Murat Güner
Murat Güner 4 ay önce

Özellikle Bayram beyin ilgisi ve yaklaşımı mukemmeldi. Ahmet bey mekanın tarihi dokusuna inanılmaz saygı göstermiş buradan da bir kere daha hem Bayram beye hem de Ahmet beye sonsuz teşekkür ederim.

Nuriye Hilal Kocabıyık

Alkolsüz mekan arayışında iken buraya denk geldik ve ilk tercih sebebimiz bu oldu . Öncelikli ev sahibi gibi ağırlayan çalışan abiye teşekkür ediyorum. Namazımız için bir odaya seccade bile serdi. Güleryüzlü ve samimi idi. Mekan hoş , ferah ve genişti. Bizim masamız bahçedeydi . Fakat köşkün içi de otantik ve sıcak-samimi gözüküyordu. Yemek olarak tercihimiz yöresel denemek istediğimiz için safran dolama ve kuyu kebabı oldu. Kuyu kebabı kuzu eti olduğu için herkese hitap etmeyebilir fakat biz beğendik . Safran dolama ise inek eti . O da lezzetliydi. Nezih alkolsüz aileye uygun olduğu için bizi mutlu etti. Teşekkür ederiz.

Burak Cetin
Burak Cetin 4 ay önce

Harika bir akşamdı, hizmet kalitesi ust seviyede, ortam dekor muzikler yemekler her sey guzeldi, Bayram beyin ilgi ve alakası için tekrar teşekkür ederim.

Yunus Aydın
Yunus Aydın bir yıl önce

Safranbolu’da puan ve yorumlara bakarak geldiğim ve gitmesem de olurmuş dediğin restaurant. Öncelikle kötü değil evet ama beni öyle çok da etkilemedi maalesef. Yorumlara bakınca beklentim arttı ama normaldi. Restaurantın dış kısmı oldukça hoş, tam yaz aylarında kahvaltı yapmalık. İç kısmı ise benim için sıradandı. Yemeklerine gelecek olursak öncelikle tarhana çorbası deneyelim dedik. Tadı güzeldi. Sonrasında ise yöresel olsun diye peruhi ve safran dolama söyledik. İşte burada hayalkırıklığım başladı.çünkü peruhi denilen şey içi peynirli mantı gibi bir ürün, safran dolama da yufkanın üzerine serpiştirilmiş et parçaları. Evet tası kötü diyemem ama sıradandı bence. En çok beğendiğim sanırım gelen cevizli baklava oldu ki normalde cevizli baklava bana kuru gelir. Kesinlikle çok iyidi. Bir de yöresel gazozları :) Hizmet olarak yaşlı bir beyefendi vardı o kadar naif ve iyidi ki kesinlikle belirtmeden geçmek istemedim. Bu yönden gayet mutlu ayrıldık. Servis de haliyle gayet iyidi. Son olarak fiyata gelecek olursak ; o yufka üzerindeki et olan ürüne 700 lira vermek canımı sıktı açıkçası ama mekan ve atmosfere göre normal diyebilirim. 2 kişi toplamda yaklaşık 1.5 kadar ödedik. Bence buraya kahvaltı için gelinir dışarda mis gibi takılınır yoksa çok ayırt edici bir özelliği yok diye düşünüyorum