Tarihi ALAATTİN’in Yeri – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Tarihi ALAATTİN’in Yeri Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Tarihi ALAATTİN’in Yeri Videoları
📹 Reels videosu ekle
Tarihi ALAATTİN’in Yeri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Tarihi ALAATTİN’in Yeri Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 22:30
Salı
09:00 – 22:30
Çarşamba
09:00 – 22:30
Perşembe
09:00 – 22:30
Cuma
09:00 – 22:30
Cumartesi
09:00 – 22:30
Pazar
09:00 – 22:30
Tarihi ALAATTİN’in Yeri İletişim
Adres
Yukarı Kayabaşı, Öğretmenler Cd. No:18, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
(0388) 213 05 02
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Tarihi ALAATTİN’in Yeri Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İftar menüsünde 7 çeşit meze olduğunu söyleyip neredeyse hiçbir şey getirmediler. Limon,biber, salata,maydonozu mezeden sayıyorlar. Hatta salatanın üstündeki lahanayı da meze de sayıyorlar. Dört kişilik iftarlık ile iki kişilik iftarlık aynı. Ve dört kişi için sadece bir pide ekmek getirdiler. Parasını asla hak etmiyor. Yetiştirilmiyorsa menüye koymasınlar.
Eşimle gitmiştik yeni yerler deneyimlemek istedik girişte kimse karşılamadı zaten boştu dükkan garsonlar ilgilenmedi hele sunrooflu garson kız tatlım biz oraya yemek yemeğe geldik neyin tribi neyin kaprisi bu biz süzmeler düşmanıymışız gibi tavırlar zamanında bende bu tür yerlerde çalıştım ne kendimde nede başka yerde görmedim biraz saygı ayıp ya eşimi süzmeler felan yemekler buz gibi geldi yarım saat bekledik kimseye tavsiye etmiyorum ilgi yok alaka yok dükkanda iki kişiyiz sadece ben sipariş almam sen al tartışması yapılıyor ve biz bunu duyuyoruz keşke diğer kız alsaydı orası ayrı gerçekten rezalet gitmeyin arkadaşlar
Yemeklerin tadı güzel ama porsiyonlar az bir kebab dürüme yarım adanayı 4 bölüp koymuşlar
Hayatımda gittiğim en iğrenç yerdi hiç kimseye tavsiye etmiyorum iftara gittik burnumuzdan geldi hurması kurtluydu söyledik bizde yedik diye bir cevap aldık öğlenden aradık yemekleri söykedik 18.40da ezan okundu 19.10da herkes yemekten kalktıktan sonra yemek geldi çorba içmedim çorba parasıda alındı
40 dk bekledikten sonra etin yeni geldiğini söylediler masaya açıp getirdikleri içeceklerin parasını dahi ödeyip çıktık . İşletme sahibi insanın yapacağı iş değil bu kıymet vermedikleri çok belli