Tarihi ALAATTİN’in Yeri – Niğde

Google puanı
Google 3,6
152 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Tarihi ALAATTİN’in Yeri Videoları

📹 Reels videosu ekle

Tarihi ALAATTİN’in Yeri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Tarihi ALAATTİN’in Yeri Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:30
Salı 09:00 – 22:30
Çarşamba 09:00 – 22:30
Perşembe 09:00 – 22:30
Cuma 09:00 – 22:30
Cumartesi 09:00 – 22:30
Pazar 09:00 – 22:30

📞 Tarihi ALAATTİN’in Yeri İletişim

Adres Yukarı Kayabaşı, Öğretmenler Cd. No:18, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Tarihi ALAATTİN’in Yeri Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,6
152 değerlendirme
Senanur Yılmaz
Senanur Yılmaz 3 ay önce

İftar menüsünde 7 çeşit meze olduğunu söyleyip neredeyse hiçbir şey getirmediler. Limon,biber, salata,maydonozu mezeden sayıyorlar. Hatta salatanın üstündeki lahanayı da meze de sayıyorlar. Dört kişilik iftarlık ile iki kişilik iftarlık aynı. Ve dört kişi için sadece bir pide ekmek getirdiler. Parasını asla hak etmiyor. Yetiştirilmiyorsa menüye koymasınlar.

Zeynep Özer
Zeynep Özer 3 ay önce

Eşimle gitmiştik yeni yerler deneyimlemek istedik girişte kimse karşılamadı zaten boştu dükkan garsonlar ilgilenmedi hele sunrooflu garson kız tatlım biz oraya yemek yemeğe geldik neyin tribi neyin kaprisi bu biz süzmeler düşmanıymışız gibi tavırlar zamanında bende bu tür yerlerde çalıştım ne kendimde nede başka yerde görmedim biraz saygı ayıp ya eşimi süzmeler felan yemekler buz gibi geldi yarım saat bekledik kimseye tavsiye etmiyorum ilgi yok alaka yok dükkanda iki kişiyiz sadece ben sipariş almam sen al tartışması yapılıyor ve biz bunu duyuyoruz keşke diğer kız alsaydı orası ayrı gerçekten rezalet gitmeyin arkadaşlar

Emir Yüce
Emir Yüce 3 ay önce

Yemeklerin tadı güzel ama porsiyonlar az bir kebab dürüme yarım adanayı 4 bölüp koymuşlar

Doğukan Akyol
Doğukan Akyol 3 ay önce

Hayatımda gittiğim en iğrenç yerdi hiç kimseye tavsiye etmiyorum iftara gittik burnumuzdan geldi hurması kurtluydu söyledik bizde yedik diye bir cevap aldık öğlenden aradık yemekleri söykedik 18.40da ezan okundu 19.10da herkes yemekten kalktıktan sonra yemek geldi çorba içmedim çorba parasıda alındı

Büşra Akyil
Büşra Akyil 4 ay önce

40 dk bekledikten sonra etin yeni geldiğini söylediler masaya açıp getirdikleri içeceklerin parasını dahi ödeyip çıktık . İşletme sahibi insanın yapacağı iş değil bu kıymet vermedikleri çok belli