SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ – Sultangazi
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ Fotoğraflar
10
Fotoğraf
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ Videoları
📹 Reels videosu ekle
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 17:00
Salı
09:00 – 17:00
Çarşamba
09:00 – 17:00
Perşembe
09:00 – 17:00
Cuma
09:00 – 17:00
Cumartesi
09:00 – 15:00
Pazar
Kapalı
SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ İletişim
Adres
50. Yıl, Muhsin Yazıcıoğlu Cd No:185 D:187, 34265 Sultangazi/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 459 40 50
Website
bilimmerkezi.sultangazi.bel.tr
Sultangazi içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 SULTANGAZİ BELEDİYESİ PROF. DR. NECMETTİN ERBAKAN BİLİM ve İNOVASYON MERKEZİ Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kütüphanede karşılaştığım durum çok kötü İçeride gözlüklü bir kendini beğenmiş görevli var. içerideki çocuklara hiçbir şey yapmamana rağmen laf atmak için etrafta dolanıyor sonra eğer büyük bir reise büyük bir liseli çocuksa korkudan hiçbir şey yapamıyor eğer orta yaşlarda ise konuşmayınca hiçbir şey yapamıyor ama küçük çocuklara acımıyor onlara bakmaya giderken onların konuşmadığını görürse korktuğundan gidiyor sanki diğerlerine laf atmak için kalkmış gibi yapıp diğerlerine laf atıyor hiçbir şey yapmamalarına rağmen onları kovuyor yeğenlerim hiçbir şey yapmalarına rağmen kovmuş Ben gizliden sonraki gün gözetledim gene aynı şekilde oldu bu görevlerin içine son verilmesini istiyorum gereken yapılsın
3.katta bulunan Stüdyo ve Maker alanında projeleri üzerinde çalışan üniversiteli gençler ve Planetaryum ziyaretçileri
Bugün Sınav sonuçları açıklandığını söyledi kurum SMS yoluyla kazanan ya da kazanmayana herkese SMS gideceğini söylendi ve bana SMS gelmedi hemen instagramlarından yazdığım zaman çocuğunuz yedeklerde açıklama yapmalarını istediğim ve çocuğumun ismini soyismini söylediğimde olumsuzdur diye tarafıma SMS gelindi bu konunun araştırılmasını istiyorum Her ebeveyn gibi bu sınav sonuçlarını bekliyor ve çocuklarımızın eğitimi her şeyden önemli böyle duyarsızlık olamaz lütfen bir bunun açıklamasını yapsın…
Çok güzel, konforlu bir yer. Ne kadar güzel bir belediyemiz olduğunu anlamamıza vesile olan bir yer.
Arkadaşlar ben kütüphane için kullanıyorum gayet güzel sessiz bir ortam sağlanıyor.