Sultan Cafe & Patisserie – Gümüşhane

Google puanı
Google 4,2
58 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Sultan Cafe & Patisserie Videoları

📹 Reels videosu ekle

Sultan Cafe & Patisserie Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Sultan Cafe & Patisserie Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 23:00
Salı 09:00 – 23:00
Çarşamba 09:00 – 23:00
Perşembe 09:00 – 23:00
Cuma 09:00 – 23:00
Cumartesi 09:00 – 23:00
Pazar 09:00 – 23:00

📞 Sultan Cafe & Patisserie İletişim

Adres Hasanbey, Cumhuriyet Cd. no:48/B, 29000 Gümüşhane Merkez/Gümüşhane, Türkiye
Gümüşhane içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Sultan Cafe & Patisserie Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
58 değerlendirme
Gazel
Gazel bir yıl önce

Daha önce çay içmek için uğramıştık. Çayını beğendik sonrasında da kahvaltı için gittik.Çalışanları gayet kibar güler yüzlüydü çok güzel ilgilendiler.Mekan temizdi. Kahvaltı yerken insanı yormuyordu ve yeterli miktardaydı . Gelirken tereddüt etmeyin. Sadece ortam biraz loştu onun dışında her şey gayet güzeldi. Teşekkürler. Biz 2 kişilik serpme kahvaltı yaptık 400 TL ödedik.

hülya köken
hülya köken 3 yıl önce

Yaklaşık bir hafta önce kızımin doğum günü için pasta aldık.ozellikle sorduk günlük mu diye evet taze denildi.lakin pasta baya bayatti böyle acı bir tat geliyordu.geri arayıp pasta bayat dediğimde de gelin yerine çikolata verelim gibi garip bir teklifte bulunuldu. Diğer ürünleri nasıl bilemem ama yaş pasta konusunda felaketler ..

Ali Kömürcü
Ali Kömürcü 4 yıl önce

İşletme ve işletmecisi güzeldir. Genellikle sessiz sakin bir ortamı vardır. Pasta tatlı gibi ürünleri kendileri imal etmekte ve aynı zamanda dışarıya da satış yapmaktadırlar. Aile işletmesi tadında sıcak bir mekan için gidilecek en makul yerdir.

Ahmet TERZİ
Ahmet TERZİ 8 yıl önce

Tavla oynamak için tercih ediyorum genelde. Sadece arka bölümde sigara içiliyor ama içeride de sigara içmiş gibi oluyorsunuz kıyafetleriniz kokuyor. Ara kapıyı kapatma alışkanlıkları yok. Dikkatte etmiyorlar buna. Çayı her zaman taze. Sütlü tatlıları güzel.

Atıf OKATAN
Atıf OKATAN 7 yıl önce

Yemek sonrası çay içmek için oturdum. Sakın,temiz,güzel bir mekan. Çaylar da güzeldi. Denenebilir bence.