Şükrü Bey Restaurant – Karaman

Google puanı
Google 4,3
1.009 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şükrü Bey Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şükrü Bey Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şükrü Bey Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 21:30
Salı Kapalı
Çarşamba 11:00 – 21:30
Perşembe 11:00 – 21:30
Cuma 11:00 – 21:30
Cumartesi 11:00 – 21:30
Pazar 11:00 – 21:30

📞 Şükrü Bey Restaurant İletişim

Adres Hisar, 505. Sk. 15/A, 70200 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Karaman içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şükrü Bey Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
1.009 değerlendirme
Drn Sfk
Drn Sfk 3 ay önce

İftar için tercih ettik ve memnun ayrıldık iftar için zaten mekanı kalabalık gruplar tercih ediyor bu nedenden dolayı serviste bir 6,7 dk beklememizde normal yani genel olarak iyi geçti iftarımız çalışanlar hızlı ve ilgiliydi mekanda temizdi biz iftar menüsünde köfte ızgara menü tercih ettik lezzetliydi çorbalarıda çok güzeldi pide ve değişik salata meze çeşitleri dahildi biz aile olarak memnun ayrıldık ✨

Şevval Kökten
Şevval Kökten 4 ay önce

yemekler lezzetliydi, ikramlar çok çeşitliydi. karamanın ünlü pilavı şebiti de denedik

sukru aksay
sukru aksay 4 ay önce

Bugün burada yemek yedik ve maalesef son derece kötü bir deneyim yaşadık. Yemekler 45–60 dakika sonra geldi ve geldiğinde soğuktu. Durumu garsona bildirdik. “Sadece biraz ısıtacağız, et kurumaz” denildi. Ancak yemek geri geldiğinde et tamamen yanmış, simsiyah durumdaydı. Bu kesinlikle kabul edilemez. Daha sonra durumu işletme sahibine iletmek istedik. Ancak kendisi hemen savunmaya geçti, bizi dinlemek yerine her şeyi daha iyi bildiğini iddia eden bir tavır sergiledi. Sonuç olarak hiçbir çözüm sunulmadı ve hizmetin ne kadar yetersiz olduğu bir kez daha ortaya çıktı. Bu şekilde bir yemeği yememiz mümkün değildi ve masada bıraktık. Hizmet, kalite ve müşteri yaklaşımı çok kötü. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ve bir daha gelmem.

Ahmet İsar BAŞ
Ahmet İsar BAŞ 4 ay önce

Güzel ferah bir mekan, ikramlar siparişler hızlı geldi ve lezzetliydi, koyduğum fotoğraflar yemekler değil yan ürünler.

S Yildiz
S Yildiz 4 ay önce

Ailece güzel bir mekânda yemek yiyelim dedik. İnternette gördüğümüz kadarıyla hoş bir yer gibi duruyordu. Sonradan öğrendik ki burası çarşıdaki eski yerlerinin yeni şubesiymiş. Neyse, girdik. Menüye baktığımızda mangal çeşitlerinin yarısının olmadığını söylediler. Garson yardımcı olmaya çalıştı ve bize 750 gr pirzola önerdi. “250 gr bir insanı rahat doyurur” dedi. Buna güvenerek 750 gr söyledik. Kaburga kalmadığı için ayrıca 500 gr yağlı kara söyledik. Saat yaklaşık 18:30 civarıydı, yani çok da geç değildi. Yemeklerin gelmesi 30–45 dakika sürdü ve geldiğinde buz gibiydi. Garsonu çağırdık, bize “başka masaların yemekleri vardı, o yüzden kenarda kalmış olabilir” gibi bir açıklama yaptı ve tekrar ısıtabileceğini söyledi. Isıtıldı ama bu sefer de kupkuru bir şekilde geldi; özellikle pirzolalar tamamen kurumuştu. Bir de 750 gr pirzola sipariş etmemize rağmen sadece 6 parça pirzola gelmesi bizi ciddi şekilde şaşırttı. Sorduğumuzda bir garson “yok abi bu 250 gr” dedi, başka bir yetkili ise “yok abi bu 750 gr” dedi. Yani kendi aralarında bile net bir bilgi yoktu. Sonuç olarak: Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yemekler sofrada kaldı. Nargilesi belki hoş olabilir ama yemek konusunda gerçekten çok zayıf. Umarım bu yorumu okurlar (gerçi genelde okunmuyor ama) ve belki ileride bir müşteri daha memnun ayrılır. Benim için ise bir daha uğranmayacak bir mekân oldu.