Soylu AVM Çorum – Çorum

Google puanı
Google 2,6
62 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Soylu AVM Çorum Videoları

📹 Reels videosu ekle

Soylu AVM Çorum Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Soylu AVM Çorum Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:30 – 21:00
Salı 09:30 – 21:00
Çarşamba 09:30 – 21:00
Perşembe 09:30 – 21:00
Cuma 09:30 – 21:00
Cumartesi 09:30 – 21:00
Pazar 11:00 – 20:00

📞 Soylu AVM Çorum İletişim

Adres Çepni, Kubbeli Cd. No:22, 19040 Çorum Merkez/Çorum, Türkiye
Çorum içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Soylu AVM Çorum Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 2,6
62 değerlendirme
OĞUZ GÜLKAFA
OĞUZ GÜLKAFA 9 ay önce

Ücretini peşin olarak ödeyerek almış olduğumuz ürünler,söz verilen tarihin 3 gün sonrasında gelmesine insanlık hali olur dedik ! Çamaşır makinasını teşhirdeki ürünü görselde gördüğünüz şekilde göndermişler + yine sıfır tv aldık kutusu daha önceden açılmış tekrardan bantlanmış şekilde teslim edildi servis geldiğinde kutu açıldı ve televizyonun ekranı kırık yani kırık ve açılmış ürün teslim aldık !!! Firma çalışanları durumu yetkililerine dahi bildirmekten çekiniyorlar,satış yaparken öve öve bitiremedikleri mağaza bizi bu teslimat ile üzdü.Değişim ve özür durumunu ilerleyen günlerde tekrar paylaşacağım

emine baygül
emine baygül bir yıl önce

Hayatımda bu firma kadar lakayt,müşteriye saygısız, işiyle alakasız bir kurum daha görmedim. 2023 Şubat ayında Çorum soylu avm den aldığım halıyı, 2024 Kasım ayı oldu hala teslim alamadım. Bu şikayetimi merkeze kadar ilettim ilgilenen olmadı her ay gittiğimde bütün personelleri müdür dahil olmak üzere değişmiş oluyor ve sürekli personellerin bizim bilgimiz yok demesinden de bıktım. sipariş verdiğim halıyı kaybettiklerini söylediler sonra ölçüsünün yanlış olduğunu söylediler en sonda halıyı kendilerinin teslim edemeyeceği benim gidip almam gerektiğini söylediler. Buna rağmen halı kayıp

Muhammed Ali Akça
Muhammed Ali Akça 8 ay önce

Çorum soylu awm den elekrtirikli volta motor bisiklet aldım salı günü ilk taksitini 3400 tl olarak ödedim bana en fazla 3 gün içerisinde adrese teslimat yaparız dediler aynı hafta cuma günü bayisine gittim daha işleminiz onaylanmadı haftaya pazartesi yada cuma günü onaylanıp göndercez dediler acelem olduğunu söylediğim ve bildikleri halde işi uzatıyolar ben bunun kadar berbat bi şirket görmedim.

Enise
Enise bir yıl önce

Yemek takımım 3 ay oldu hala gelmedi. Markanın kendi sayfasından sipariş verseydik şimdiye ulaşırdı. Tencere setimin cam kapağı sanki yıllardır kullanılmış gibi çizik çizik ve kusurlu geldi. Bardak setimin 5 kadehinin ve 1 su bardağının gümüş yaldızı kullanılmış gibi silinik ve özürlü. Bıçak setim de komple sıkıntılı ve eksik ürünlü geldi. Değiştirdiler, değiştirilmişi bile çatalları bıçakları hepsi farklı farklı model. 5 kadehimi 1 su bardağımı bugün mağaza müdür yardımcısına değişim için teslim ettim 1 aya anca değişim olur diye belirtti. Kusurlu ürün diye iade gerçekleştirmek istedik, 3 ay önce sipariş verilen ürünlerin çoğu elime bugün ulaşmasına rağmen (yemek takımımdan haber bile yok) süre geçti deyip iade de kabul etmiyorlar. Beklediğimize kesinlikle değmedi. Verdiğimiz 8 bin lira paraya yazık günah. Daha kötü ne olabilir ki diye düşünürken, aklıma daha yemek takımlarımın elime ulaşmaması geldi, bakalım onlar nasıl sıkıntılı çıkacak. Alışveriş yapacaklara tavsiyem kesinlikle bu mağazadan almayın, gidin aynı markaların internet sayfasından alın. Hem aynı fiyat, hemde sıkıntılı bir durumda hemen hallediyorlar. Böyle aylarcaaa mağazaya git gel yapmazsınız. 3 ayda kaçıncı gidişimiz kaçıncı arayışımız sayamıyoruz artık. Çok pişmanız. Herkesle paylaşacağım bu sıkıntılarımı.

Gazi Ünlü
Gazi Ünlü 2 yıl önce

Ben bu kadar rezil bir mağaza görmedim. Cumartesi günü düzleştirici almak için mağazaya gittiğim bana açık ürünü paketleyip vermişlerdi içindeki ürün tozlu çizik ve dış kartondaki düzleştirici ile farklıydı içi Farklı dışı Farklı ürünü vermişlerdi. Pazartesi geri mağazaya iade etmeye gittiğimde bi ton soru ve geçiştirmeyle iademi aldıklarını ama bunun onaylanması için beklememi söylediler ve ben 10 gündür iademi vermeleri için bekliyorum sürekli geçiştiriyorlar !!!!