Şölen Çorba – Sultanbeyli

Google puanı
Google 3,8
3.313 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şölen Çorba Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şölen Çorba Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şölen Çorba Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Şölen Çorba İletişim

Adres Hasanpaşa, Fatih Blv. No:22, 34920 Sultanbeyli/İstanbul, Türkiye
Sultanbeyli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şölen Çorba Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,8
3.313 değerlendirme
JAQUES
JAQUES 3 ay önce

Kelle paça içtim çok güzeldi lezzeti de kıvamı da çok iyiydi burda kelle paça dışında bisey içmedim çünkü kelle paçayı gerçekten güzel yapıyorlar tek tercihim bu oluyor ekmekler bayattı eskiden sıcak Taze gelirdi bu sefer öyle değildi onun dışında içtiğim çorbada ki lezzetden yana olumsuz bur durum olmadı

Rotasız Gurme
Rotasız Gurme 9 ay önce

Uzun yıllardır yemek yediğimiz bir işletme ailecek tercih ediyoruz mekan güzel büyük iki katlı önüne araç park edebiliyorsunuz hem giriş katta hem üst katta lavabo mevcut ekip kalabalık dinamik hizmet hızlı aile bölümü mevcut gerçekten bir çok konuda çok iyi bir çok ürünlerini denemişizdir kebap olsun pide olsun tandır olsun bir çok ürünü denedik ama çorba konusunda iyileştirmeye gitmelerini tavsiye ederim özellikle kelle ve işkembe çorbasında biz yine içiyoruz tercih ediyoruz sevdiğimiz bir mekan herşey çok iyi sadece çorba konusunda iyileştirme bekliyoruz hayırlı işler diliyorum

Emin Işıtan
Emin Işıtan 10 ay önce

Hayırlı akşamla getirden çorba ve katmer siparişi verdim siparişin geliş hızı vs bu durumlarla ilgili herhangi bir problem yok. Daha önce şubenizde bi çok defa yemek yedim kesinlikle personellerinizle ilgili sıkıntı var. Hizmet ve saygı konusunda eksiklikleriniz var . Bugün tekrar sizi tercih ettiğim için pişman oldum herhangi bi özür yada ücret iadesi beklemiyorum burayı tercih edecek insanlar atacağım fotoğrafı görüp ona göre değerlendirsinler herkese hayırlı akşamlar…

Ahmet Akkaya
Ahmet Akkaya 7 ay önce

Kelle paça yağdan ibaretti. İçinden kıl çıktı. Getirdikleri roka çamurdu sadece. İkincisini getirdiler oda aynıydı. Sigara içilen alanı ayıran camı bir anda açtılar sigara dolduk. Kasada söylediğimizde ise sorunun yıkamada değil rokalarda olduğunu söylediler.

Aslı Çağlayan
Aslı Çağlayan 4 ay önce

O kadar kişi çalışıyor tuvalet temizliği için bir eleman almamışsınız sanırım rezil bir haldeydi el yıkamaya dahi girilmez. İnsanlar pis diye sizin o pisliği takip etmeyeceğiniz anlamına gelmiyor. O kadar kişi ağırlıyorsunuz bunlara dikkat edilmesi gerekiyor. Yemekler ortalama . Kebap’ın yanına göbek salata verilmesi hoşuma gitmedi.