Siirt Erçelik Büryan salonu – Siirt
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Siirt Erçelik Büryan salonu Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Siirt Erçelik Büryan salonu Videoları
📹 Reels videosu ekle
Siirt Erçelik Büryan salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Siirt Erçelik Büryan salonu Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
06:00 – 17:00
Salı
06:00 – 17:00
Çarşamba
06:00 – 17:00
Perşembe
06:00 – 17:00
Cuma
06:00 – 17:00
Cumartesi
06:00 – 17:00
Pazar
06:00 – 17:00
Siirt Erçelik Büryan salonu İletişim
Adres
Helvacılar çarşısı, palancılar sokak, 56100 Siirt Merkez/Siirt, Türkiye
Telefon
0542 633 04 56
Siirt içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Siirt Erçelik Büryan salonu Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İlk kez büryan yedim bu kadar yağlı olması normal mi bilmiyorum. İlk defa yiyeceğimizi belirttiğimiz halde orta yağlı veya yağlı yiyip yemeyeceğimiz sorulmadı. Hizmet genel olarak zayıftı. 12 de gittik ayran kalmamıştı sadece kola vardı. Meze zaten yok sadece domates ve soğan. Servis çok yavaştı. Siirt’te büryanı tattık demek için yenebilir ama onun dışında çok da memnun kalmadık. En güzel şey çıtır çıtır pidesiydi. 100 gramı 300 tl 200 gram önerdiler öyle aldık fakat 150 de ideal olurmuş.
Siirtte çarşı içinde sora sora bulduğumuz bir yer. Büryanı genelde İstanbul’da yediğim için burada yiyene kadar favori yemeklerim arasında değildi. Pidenin çitirligi, domatesin organik tadı ve etin lokum gibi yumuşacık lezzetiyle inanılmaz keyif aldım yemek yerken. Ellerinize sağlık…
Sanırım 25 yıldır gidiyoruz. Misafirleri de götürürüz. Lezzet yönünden olumsuz eleştiri olmadı henüz. Mekânın hatırası var bende. Ben çocukken babam elimden tutup götürürdü şimdi 30 u aştım. Ustam da tam bir beyefendi.
hizmet gerçekten çok iyiydi ilk defa yedim biraz ağır geldi onun dışında ikramlar ve ilgi gayet güzeldi
Bu yaşıma geldim siirtin yerlisi olarak böyle yenmez çiğ bı büryan yemedim ilk defa bilmediğim bı yerden aldığım için pişmanim paraya mi üzüleyim gözümden düşen büryana mi