Siirt Erçelik Büryan salonu – Siirt

Google puanı
Google 4,7
183 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Siirt Erçelik Büryan salonu Videoları

📹 Reels videosu ekle

Siirt Erçelik Büryan salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Siirt Erçelik Büryan salonu Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 06:00 – 17:00
Salı 06:00 – 17:00
Çarşamba 06:00 – 17:00
Perşembe 06:00 – 17:00
Cuma 06:00 – 17:00
Cumartesi 06:00 – 17:00
Pazar 06:00 – 17:00

📞 Siirt Erçelik Büryan salonu İletişim

Adres Helvacılar çarşısı, palancılar sokak, 56100 Siirt Merkez/Siirt, Türkiye
Siirt içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Siirt Erçelik Büryan salonu Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,7
183 değerlendirme
Melis Nayır
Melis Nayır 3 hafta önce

İlk kez büryan yedim bu kadar yağlı olması normal mi bilmiyorum. İlk defa yiyeceğimizi belirttiğimiz halde orta yağlı veya yağlı yiyip yemeyeceğimiz sorulmadı. Hizmet genel olarak zayıftı. 12 de gittik ayran kalmamıştı sadece kola vardı. Meze zaten yok sadece domates ve soğan. Servis çok yavaştı. Siirt’te büryanı tattık demek için yenebilir ama onun dışında çok da memnun kalmadık. En güzel şey çıtır çıtır pidesiydi. 100 gramı 300 tl 200 gram önerdiler öyle aldık fakat 150 de ideal olurmuş.

Leyla B
Leyla B bir ay önce

Siirtte çarşı içinde sora sora bulduğumuz bir yer. Büryanı genelde İstanbul’da yediğim için burada yiyene kadar favori yemeklerim arasında değildi. Pidenin çitirligi, domatesin organik tadı ve etin lokum gibi yumuşacık lezzetiyle inanılmaz keyif aldım yemek yerken. Ellerinize sağlık…

Veysel hülako
Veysel hülako 2 ay önce

Sanırım 25 yıldır gidiyoruz. Misafirleri de götürürüz. Lezzet yönünden olumsuz eleştiri olmadı henüz. Mekânın hatırası var bende. Ben çocukken babam elimden tutup götürürdü şimdi 30 u aştım. Ustam da tam bir beyefendi.

N
N 4 ay önce

hizmet gerçekten çok iyiydi ilk defa yedim biraz ağır geldi onun dışında ikramlar ve ilgi gayet güzeldi

Buşra Danış
Buşra Danış 6 ay önce

Bu yaşıma geldim siirtin yerlisi olarak böyle yenmez çiğ bı büryan yemedim ilk defa bilmediğim bı yerden aldığım için pişmanim paraya mi üzüleyim gözümden düşen büryana mi