SERENGAH RESTAURANT – Kastamonu

Google puanı
Google 4,1
1.625 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

SERENGAH RESTAURANT Videoları

📹 Reels videosu ekle

SERENGAH RESTAURANT Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 SERENGAH RESTAURANT Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 21:00
Salı 09:00 – 21:00
Çarşamba 09:00 – 21:00
Perşembe 09:00 – 21:00
Cuma 09:00 – 21:00
Cumartesi 09:00 – 21:00
Pazar 09:00 – 21:00

📞 SERENGAH RESTAURANT İletişim

Adres Akmescit, açık maslak sok no 1, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 SERENGAH RESTAURANT Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
1.625 değerlendirme
Oğuzhan Elmacı
Oğuzhan Elmacı 2 ay önce

Kahvaltı için gittiğim bu işletme gayet nezih ve Kastamonu'yu yüksekten seyirli bir mekan.Daha kapıdan içeri girer girmez sizleri güleryüzle karşılayan işletme sahibi ve çalışanlarla karşılaşmanız mümkündür.

Bilal DÜZENLİ
Bilal DÜZENLİ bir ay önce

Şehre hakim bir tepede, ortamı ve manzarası güzel bir mekan. Çay kahve için gitmiştik. Personel ilgili ve fiyatlar uygun. Yemek hizmeti de mevcut. Yolunuz düşerse uğrayın.

Atahan ÇİÇEK
Atahan ÇİÇEK 7 ay önce

Fiyatına göre çeşit azdı biraz daha çeşit olabilirdi yani biraz hayal kırıklığı oldu dahada geliştirmelidirler kendini maalesef ama ortam ve mekan yine güzeldi bu attığım resim 850 lira omlet var kızarmış ekmek termos çay var karar sizin artık

Ersin TURAN
Ersin TURAN 6 ay önce

Kaatamonu şehir merkezini kuş bakışı görebileceğiniz yerlerden birisi. Konumu güzel. Restoranda çay içtik ancak iyi değildi. Tomurcuklu çay verdiler. Bir çay ücreti 45 tl. Normal çay olsa belki bu fiyat ederdi ama tamurcuklu bir çay o kadar etmez. Belki ancak mekan olarak güzel bir yer. Gidilip görülebilecek, vakit geçirilebilecek bir mekan.

Tugba Ersay
Tugba Ersay 2 ay önce

Calisanlarin kibar ve nezaketli olmalari cok hos Serpme kahvaltiya geldik Kahvalti beklentimi cok karsilamadi ama fiyat performans acisindan iyi manzarasi kastamonuyu tam goruyor sakin ve nezih bir yer