Şefkat Restaurant – Çankırı

Google puanı
Google 3,6
171 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şefkat Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şefkat Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şefkat Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Şefkat Restaurant İletişim

Adres Buğday Pazarı, Elif Cd. No:20, 18100 Çankırı Merkez/Çankırı, Türkiye
Çankırı içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şefkat Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,6
171 değerlendirme
İbrahim Gürnaz
İbrahim Gürnaz bir hafta önce

Çankırı'da kaliteli hizmet ve gerçek esnaflık arayanların adresi. İş arkadaşlarımla gittik; yemekler çok lezzetli, fiyatlar gayet makul ve servis çok hızlıydı. İlgi ve alakaları ve ikramlar için Şevkat Restorant ekibine çok teşekkür ederiz. Kesinlikle 5 yıldız. Ayrıca Metropol Kart ile ödemede mevcut

Ahmet Kaynak
Ahmet Kaynak bir yıl önce

Mercimek Çorbası tuzsuzdu. Beyti söyledim kıkırdak çıktı. Pideler bayattı büyük ihtimalle bir gün önceden alındı. Tuvaletlere girmenizi tavsiye etmem çok pis hijen sıfır sıfır sıfır 0 ayrıca yemek yerken full müzik açmışlar günah yemekte şarkı dinlemek

Erdoğan Kartal
Erdoğan Kartal 7 ay önce

İşkembe çorbası ve kıymalı pide söyledim.İşkembe çorbasının içinde işkembeye dair hiçbir tane yok.Kıymalı pidenin de pek bir albenisi yoktu.450 TL hesap ödedim.Bir daha uğrayacağımı zannetmiyorum.

İbrahim Koyuncu ibrahimmm.k

Paça çorbasındaki etin azlığını , yanımda ki misafirim bile fark etti. Lezzeti fena değildi. Çorbanın yanına gelen çiğ köfte hatırına 4 verdim .

Yusufwiia
Yusufwiia 3 hafta önce

Yeri çok karışık araç park yeri yok yemekleri çok sası sadece beyran çorbası içmek için gidiyorum sadece