Şayka Restaurant – Çanakkale
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Şayka Restaurant Fotoğraflar
20
Fotoğraf
Şayka Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Şayka Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Şayka Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 02:00
Salı
10:00 – 02:00
Çarşamba
10:00 – 02:00
Perşembe
10:00 – 02:00
Cuma
10:00 – 02:00
Cumartesi
10:00 – 02:00
Pazar
10:00 – 02:00
Şayka Restaurant İletişim
Adres
Cevat Paşa, Ziveriye Sk. DİKER APT NO:1/1, 17020 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Telefon
0537 834 78 86
Website
saykarestaurant.com
Çanakkale içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Şayka Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Gitmeyi düşünüyorsanız erkenden rezervasyon yaptırmanızı öneririm böylece deniz ve truva atı manzarasında oturabilirsiniz. Biz aynı gün içinde aradığımız için iç kısımda oturduk. Aşırı dolu bir mekan sürekli bir masa boşalıp tekrar doluyor. Biraz gürültülü içerisi. Yemekleri ve servis gayet güzeldi. Mezeleri çok lezzetliydi biraz porsiyonu arttırılmalı. Çok küçük tabaklarda geliyor. Özellikle girit ezmesi ve ege karmasını denemenizi öneririm . Balıkları da taze ve lezzetliydi. Izgara lüfer öneririm. Yoğunluğa rağmen Servis hızlıydı. Fiyatlar çanakkale ortalamasında. Sigara tüketenler için içeride içiliyor. Otoparkı yok. Yemek sonunda meyve ikramında bulundular biz genel olarak memnun kaldık.
mezeleri köpoğlu mancası, atom ve kuru domates cidden sadece onları yemek için tekrar gelinir hizmet cidden iyiydi önceden rezervasyon yaptırırsanız daha iyi oluyor. Fiyatların aşır abartı olduğunu düşünmüyorum makul sayılır. Konumu güzel günbatımıda gelirseniz manzara şahane.
Kuşadası'ndan İstanbul'a giderken 1 gece Çanakkale'de kalmak istedik. Google'dan bulduk. Yorumları iyiydi. Ben de katılıyorum. Mezelerden ballı hardallı enginar , balık pastırması ve istiridye mantar muhteşem. Masa düzeni, temizlik, ekibin hizmet kalitesi çok çok iyi. Güzel demli çay eşliginde İşletme sahibi Süleyman beyin Girişimcilik hikayesini dinleme şansımız da oldu. Eşi ile birlikte çalışıyorlar ve bu işin hakkını veriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.
Çanakkale’nin yabancısıyız yol üzerinde görüp girdik ve ertesi gün için de ayaklarımız doğrudan buraya geldi , ortam çok sıcak çalışanlar babacan ve çok ilgililer sanki evimizde gibi hissettik . Mezelere gelirsek on numaraydı zeytinyağlılarının tadı damakta kalıyor . Kısacası tekrar Çanakkale’ye gelsek uğrak noktamız olur .
Süleyman bey ve ekibine teşekkür ler. Mezeler taze ve çok lezzetli. Tekrar görüşmek üzere. İyi çalışmalar