Sapa İstanbul – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Sapa İstanbul Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Sapa İstanbul Videoları
📹 Reels videosu ekle
Sapa İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Sapa İstanbul Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:30 – 15:00
Salı
11:30 – 00:00
Çarşamba
11:30 – 00:00
Perşembe
11:30 – 00:00
Cuma
11:30 – 00:00
Cumartesi
10:00 – 00:00
Pazar
10:00 – 15:00
Sapa İstanbul İletişim
Adres
Küçükbakkalköy, Rüya Sk. No:12 D:18A, 34750 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 629 72 72
Website
sapaistanbul.com
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Sapa İstanbul Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Vaktimiz az olduğu için bir etkinlik öncesi yemek için uğradık. Set tadım menüleri daha iyi olabilir kanaatindeyim. Kuzu karski ve keşkek denedim. Kuzu karski soğuk denecek ısıda servis edildi. Etin bir kısmı çok sinirliydi yutmak mümkün değildi. Tarhanadan yaptıkları ekmek çok güzel. İlettiğimde telafi için çikolatalı revani getirdiler. Çalışanlar çok nazik. Servis oldukça yavaş.Alakart bir serviste pişirilen et ve servis sıcaklığına dikkat edilmeliydi. Tadım menüsünü denemeyi düşünüyordum ancak bir süre gelmem.
Ataşehir’de sokak arasında açık kapalı otoparkı olan, nezih gösterişli Michelin yıldızı bir restoran. İftar yemeğine katıldık hem olumlu hem olumsuz taraflarıyla kendi gözünden aktarmaya çalışayım. Karşılama olması gerektiği gibi gayet güzeldi ekip genç dinamik ve çalışmaya her daim hazır gerçi geciken gelmeyen şeyler de oldu ancak iftar yoğunluğuna veriyorum. Çorba erken servis edildi iftar Saat beklerken çorba sıcak değil ılıktı. Fotoğraflarda da görüldüğü üzere peynir ve hurma tabagi ayrıca şerbet geldi. Hurmalar etsiz, kuru ve küçüktü peynirler lezzetliydi şerbet olması Gerektiğinden daha fazla sulandırılmış geldi bana rayihayı tam olarak alamıyorsunuz. Humus başarılıydı gelen yeşillikli roka salatası gördüğünüz tabaktaki iki kişilik sadece iki kaşıktı abartı yok iki kaşık salata iki kişiye :( kuru patlıcan dolması oldukça ekşiliydi ama benim damak tadıma hitap ettiği için ben başarılı buldum. Ara Sıcaklarda sebzeli pastırmalı bir börek paçanga benzeri diyelim ve mücver geldi küçük porsiyonlardaydı ancak kızartma ürünleri olduğu için beğendiğimi söyleyebilirim mücver fırınlanmış da olabilir. Ana yemekte incik olması gerekiyordu ancak o konuda yardımcı olamayacağız sizin için kuzu tandır hazırlatalım dediler böyle bir restoranda karşılaşmamamız gereken üzücü bir durum. Mecbur kuzu tandır olarak tercihimi değiştirmek zorunda kaldım Etin hafif kurumuş ve bana göre yavan olduğunu söyleyebilirim. Çatallı Vurduğunuzda dağılan bir et olması gerekir tandırda en azından benim beklediğim bu yöndeydi. Kuzu tandır Keşkek yatagindaydı, birden fazla ana yemek keşkek yatagindaydı birbirini tekrar eder nitelikteydi; bu durum da dikkatimden kaçmadı. Tatlı olarak ayva tatlısı sert ve tam pişmemiş olması benim tercihim olmazdı tadı iyi ve kaymakla servis ediliyordu ancak o kaymak çay kaşığıyla ilave edilmişti:/ Ne Yemeklerde ne salatada ne de diğer sunulan tabaklarda çok iyi dedirtecek bir ayrıntı ve tat bulamadım. İyi miydi evet ancak Gastronomiye Katkı sunan bir restoran kesinlikle daha iyisini yapabilirdi dedirtti masadaki herkese. Beklentimi karşılamadığını söyleyebilirim masamızla İlgilenen tüm arkadaşlara emeğinden dolayı teşekkür ederim.
Yemekler beklediğimiz kadar iyi olmasa da keyif aldık. Sapa’nın Klasikleri meze seti(1900₺), Mantar Kavurma(490₺) ve Kuzu İncik(2100₺) tercih ettik. Dönemsel olarak vegan beslenmeyi tercih eden biri olarak pek seçenek olmamakla birlikte humus ve vişneli yaprak sarma gayet lezzetliydi. Kış bahçesi de var ancak sigaradan rahatsız olduğumuz için iç alanı tercih ettik. Sessiz, alanı küçük bir yer. Masamızda abajur yoktu bu tarz atmosferlerde dikkat edilmesi gerek. Çalışanların güler yüzü ve ilgisi için teşekkürler .
Atmosfer harika, kesinlikle date için uygun bir yer. Vegan/glutensiz başlangıçlar mevcut. 3 farklı ana et yemeği denedik, hepsi çok lezizdi. Salata ve pancarlı başlangıç maalesef başarılı değildi. Pide ve kokereç lezizdi. Şarap seçenekleri harikaydı. Urla/Chardonnay bulmak sevindiriciydi ve yumuşak içimi; ağır olan etle veya hafif olan salatayla da harika gidiyor. Genel olarak porsiyonlar küçük, etler harika fakat bir dahaki gidişimde et dışında bir şey tercih etmeyeceğim bir yer. Sebzeli başlangıçlar için umuyorum farklı ve lezzetli reçeteler çıkarırlar. Bizimle ilgilenen kişiler gerçekten çok ilgili ve yönlendiriciydi.
İlhan Bey bizimle çok ilgilendi, Ambiyans mükemmel, sakin huzurlu ve chill, tadım menüsü efsane, her gelen tabağın hikayesini anlatan şefler çok nazik, kesinlikle romantik bir gece için tercih edebilirsiniz.