Sahan – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Sahan Fotoğraflar
30
Fotoğraf
Sahan Videoları
📹 Reels videosu ekle
Sahan Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Sahan Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:30 – 00:00
Salı
10:30 – 00:00
Çarşamba
10:30 – 00:00
Perşembe
10:30 – 00:00
Cuma
10:30 – 00:00
Cumartesi
10:30 – 00:00
Pazar
10:30 – 00:00
Sahan İletişim
Adres
Barbaros, Kardelen Sk. No:4, 34746 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 315 37 37
Website
sahan.com
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Sahan Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Puanlamam: Kuzu tandır - 8.5/10 Terbiyeli kuzu şiş - 8/10 Adana - 8/10 İçli köfte - 7/10 Lahmacun - 7.5/10 Genel olarak güzel bir lezzet deneyimi yaşadım. İçli köfte, haşlama tarzında. Dışı yumuşak kıvamda. İlk defa bu usulü deneyimledim. Fena değildi. Lahmacun, çıtır istemiştim çıtır geldi. Hamuru güzeldi. Malzemesi boldu. Maydonozun bol olması benim hoşuma gitmedi. Kıyması, kuzu eti gibi hafiften kokuyordu bana. Belki çok bol olduğundan veya farklı bir şeyden ötürü öyle bir koku geldi. Anlamadım. Lahmacun yanına verilen yeşillik nedense az konmuştu. Genelde öyle konuluyor da böyle bir mekanda az yeşillik servisi tuhaf kaçıyor. Koy bol bol. Müşteriyi rahatlat. İç yeşilliği çok fazlaydı. Kuzu tandır iyiydi. Kuzu sevenler burada üzülmez. Kuzu şiş terbiyeli sipariş verdim. İyi pişmişti. Ben az pişmiş sevmiyorum hiç. Adana güzeldi. Adana sevenler üzülmez :) Tabağın içindeki pilav türü benim hoşuma gitmedi. Damak tadıma hiç uygun değildi. Bilseydim bulgur diye özellikle belirtirdim. Mezeleri ikram değil. Siz sipariş veriyorsunuz. Ben beğendim. Masaya oturduğunuzda ikram olarak tereyağ-çökelek ve sıcak tandır ekmeği getiriyorlar. Bu usulü seviyorum. Çökelek seven biri olarak ayrıca hoşuma gidiyor. Çökelek de güzeldi. Tuzu, kıvamı felan tam yerindeydi. Personel ilgiliydi. Büyük bir çocuk oyun alanı var. Tebrik ederim. Güzel düşünülmüş. Galiba çocuklarınızı oradaki görevliye teslim edip oyun arkadaşı olan bir görevli ile zaman geçirmesini sağlayabiliyorsunuz. Otopark sorunu yaşamadım. Mekana göre otoparkı küçük ama sanırım ek park alanı var. Şu an puanı 3,8 ama en az 4,2-4,3 olabilirmiş.
Her bakımdan kaliteli bir restoran fazla söyleyecek bir şey yok. İçki de içebildiğiniz çeşitli etli yemekleri yiyebildiniz temiz bir mekan tabii fiyatlarda ona göre. Mezeler de gayet lezzetliydi. Otoparkta 200 TL valeye verirseniz de 200 TL tam girişte sağda solda boşluk oluyor oraya park ederseniz park ücreti ödemezsiniz ama topu topu toplam altı araba alır yani sağda üç arabası olduğu araba dubaların üzerine çekiyor insanlar park parası ödememek için.
Hayatımda bu kadar şişirilmiş çok az mekan gördüm. Yemekler pahalı evet ama hak ediyor mu o parayı asla. İyi bir kebabı daha normal fiyata yiyebileceğiniz başka mekanlarda mevcut. Bakın ucuz demiyorum normal diyorum. Bütün puanı lavaboların mimari şıklığına ve temizliğine ve garsonların efendiliğine verdim diyebilirim. Kebabın yanında gelen közlenmiş domates çürüktü çok yorgun olduğum için garsona söyleyip değiştirmek istemedim söylesem muhtemelen yeniden yaparlardı. Salatanın içindeki domateslerin yeşil sap kısmı alınmamıştı kendim ayıkladım. Çocuk oyun mekanı çok güzel fakat çocuklar ordan çıkmak istemediği için yemeklerini de yiyemediler. Tekrar gitmek istemem.
Yenidünya kebabı çağla cacık bademli pazı pişmiş turşu ve pastırmalı humus Yedik Hepsi güzeldi. Ancak en güzeli fondaki müzikti Yeni türküden 90 lara Çocuklar için Kocaman oyun alanı Geniş park yeri güzel Fiyat bir tık fazla Ulaşılabilir olmak Kalitenizi yüceltir
Oğlumun doğum günü vesilesiyle gerçekleştirdiğimiz iftar davetimizde, bizleri VIP odada ağırlayan Sahan ekibine gönülden teşekkür ederim. 15 yetişkin ve 15 çocuktan oluşan kalabalık grubumuza rağmen, servisten yemeklerin lezzetine kadar her şey tek kelimeyle kusursuzdu. Özellikle kebaplar efsaneydi; etlerin lezzeti, kıvamı ve o özenli sunumlar masadaki herkesi hayran bıraktı. Misafirlerimle birlikte her detayıyla çok memnun kaldığımız, tadı damağımızda kalan bir akşam geçirdik. Bizimle en başından sonuna kadar büyük bir özveriyle ilgilenen Ersin Bey’e profesyonelliği ve güler yüzü için minnettarız. Mekan yetkilisi Ahsen Hanım ile kurduğumuz samimi bağ ise benim için çok kıymetli; kendisinin ilgisi ve nezaketi sayesinde kendimizi evimizde gibi hissettik, aramızda gerçekten güzel bir gönül bağı oluştuğuna inanıyorum. İftar saatinin o yoğun temposunda, oyun odasındaki oyun ablası tarafında bu sene ufak bir enerji düşüklüğü hissetsek de bunu tamamen o anki kalabalığa ve yorgunluğa veriyorum. Bu küçük detay, genel anlamdaki harika deneyimimizi kesinlikle gölgeleyemedi. Kalitesini hiç bozmayan, misafirperverliğini her zaman hissettiğimiz bir yer. İyi ki varsın Sahan ❤️