Safranbolu Hidirlik Seyir Terası – Bolu

Google puanı
Google 4,4
357 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Safranbolu Hidirlik Seyir Terası İletişim

Adres Babasultan, Hıdırlık Ykş. Sk. No:2, 78600 Safranbolu/Karabük, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
357 değerlendirme
Nisa Çetin
Nisa Çetin 9 ay önce

Hıdırlık Tepesi, Safranbolu’yu kuşbakışı görmek için en güzel noktalardan biri. Özellikle gün batımında manzara çok etkileyici ve fotoğraf çekmek için harika. Giriş ücreti 50 TL, içeride lavabo ücretsiz. Küçük işletmelerde oturup çay içip manzaranın tadını çıkarabilirsiniz. Ancak park sorunu var; aracınızı buraya bırakıp Safranbolu’yu yürüyerek gezmek çok daha mantıklı. Yolu biraz yokuşlu olsa da manzara ve atmosfer kesinlikle buna değer.

H.İhsan Sönmez
H.İhsan Sönmez 2 hafta önce

Safranbolu 'yu panoramik gören seyir terasıdır.360 derecelik kuşbakışı görüş açısına sahiptir. Belediyenin sosyal tesisi hizmet vermektedir.Cüzi bir ücretle girilebilir. Muhteşem.

Celal KARAARSLAN
Celal KARAARSLAN 2 hafta önce

Safranbolu gerçekten Türkiye'nin özel yerlerinden biri. Doğal güzellikleri bozulmamış ve beton yapılaşmanın etkisi altında kaybolmamış bir bölge. Çok keyifli bir yer, bu yüzden tekrar gitmek için şimdiden dört günlük bir plan yaptık bile.

Hüseyin Mecit Beşik

Tarihi kenti tepeden en iyi görebileceğiniz yer diyebilirim. Giriş ücretli, şimdilik 50 TL. Pek değecek bir fiyat değil aslında. Bir iki kişide sorun olmaz belki ama kalabalıkta acıtır bu fiyat. Burada bir saat harika vakit geçirebilirsiniz. Fotoğraf çekinmek için de çok güzel bir yer. Belediyeye ait bir kafe var. Çay-kahve vb. içebilirsiniz. Önce çikolata müzesine uğrayıp sonra buraya gelebilir, aracınızı yol kenarına uygun yerlere bırakıp Safranbolu'yu yürüyerek gezebilirsiniz, hatta bence öyle yapın, ilçede ciddi park sorunu oluyor yoğun günlerde.

ZEYNEP Kanıgür
ZEYNEP Kanıgür 9 ay önce

Seyir terası güzel ama geliştirmeli ,Giriş ücretinin 50 tl olması ayrı bi konu çok saçma içeride değecek birşey yok gizli cennet gittik aşşağı tarafta 5 tl verdik burası neden 50 tl insanları ayak üstü dolandırıyolar yani Merdivenlerdende aynı manzara gözüyor içeri girmenize gerek yok bence