Safranbolu Hidirlik Seyir Terası – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Videoları
📹 Reels videosu ekle
Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Safranbolu Hidirlik Seyir Terası İletişim
Adres
Babasultan, Hıdırlık Ykş. Sk. No:2, 78600 Safranbolu/Karabük, Türkiye
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Safranbolu Hidirlik Seyir Terası Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Hıdırlık Tepesi, Safranbolu’yu kuşbakışı görmek için en güzel noktalardan biri. Özellikle gün batımında manzara çok etkileyici ve fotoğraf çekmek için harika. Giriş ücreti 50 TL, içeride lavabo ücretsiz. Küçük işletmelerde oturup çay içip manzaranın tadını çıkarabilirsiniz. Ancak park sorunu var; aracınızı buraya bırakıp Safranbolu’yu yürüyerek gezmek çok daha mantıklı. Yolu biraz yokuşlu olsa da manzara ve atmosfer kesinlikle buna değer.
Safranbolu 'yu panoramik gören seyir terasıdır.360 derecelik kuşbakışı görüş açısına sahiptir. Belediyenin sosyal tesisi hizmet vermektedir.Cüzi bir ücretle girilebilir. Muhteşem.
Safranbolu gerçekten Türkiye'nin özel yerlerinden biri. Doğal güzellikleri bozulmamış ve beton yapılaşmanın etkisi altında kaybolmamış bir bölge. Çok keyifli bir yer, bu yüzden tekrar gitmek için şimdiden dört günlük bir plan yaptık bile.
Tarihi kenti tepeden en iyi görebileceğiniz yer diyebilirim. Giriş ücretli, şimdilik 50 TL. Pek değecek bir fiyat değil aslında. Bir iki kişide sorun olmaz belki ama kalabalıkta acıtır bu fiyat. Burada bir saat harika vakit geçirebilirsiniz. Fotoğraf çekinmek için de çok güzel bir yer. Belediyeye ait bir kafe var. Çay-kahve vb. içebilirsiniz. Önce çikolata müzesine uğrayıp sonra buraya gelebilir, aracınızı yol kenarına uygun yerlere bırakıp Safranbolu'yu yürüyerek gezebilirsiniz, hatta bence öyle yapın, ilçede ciddi park sorunu oluyor yoğun günlerde.
Seyir terası güzel ama geliştirmeli ,Giriş ücretinin 50 tl olması ayrı bi konu çok saçma içeride değecek birşey yok gizli cennet gittik aşşağı tarafta 5 tl verdik burası neden 50 tl insanları ayak üstü dolandırıyolar yani Merdivenlerdende aynı manzara gözüyor içeri girmenize gerek yok bence