Şafak Kebap – Manisa Kebabı – Manisa

Google puanı
Google 2,8
17 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Şafak Kebap – Manisa Kebabı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Şafak Kebap – Manisa Kebabı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Şafak Kebap – Manisa Kebabı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 21:00
Salı 11:00 – 21:00
Çarşamba 11:00 – 21:00
Perşembe 11:00 – 21:00
Cuma 11:00 – 21:00
Cumartesi 11:00 – 21:00
Pazar 11:00 – 21:00

📞 Şafak Kebap – Manisa Kebabı İletişim

Adres Yarhasanlar, 2108. Sk. No:17, 45020 Şehzadeler/Manisa, Türkiye
Manisa içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Şafak Kebap – Manisa Kebabı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 2,8
17 değerlendirme
valerie
valerie 2 ay önce

yapilan olumsuz yorumlar saka mi? manisanin en iyi takicisi. buradaki takilari baska yerde biraz zor bulursunuz. bir tanesi de kopekle ilgili yorum yapmis, sen girme zaten oyle yerlere. biz senin ne kadar temiz oldugunu nerden bilelim? allah bilir bi taraflarini bile yikamiyosundur gelmissin bir sokak hayvanina edilen merhamete dil uzatiyosun. bombos yorum, orumcek dolu kafalar. ayrica gecen gittigimde Sade caliyordu, bu da benim icin haneye bir arti ekler tabii :)

merve zengin karataş
merve zengin karataş bir ay önce

Aradığım çok şeyi burada bulmak güzel. Takıları kaliteli. Kimde ne görsem "she'den aldım" diye cevap alıyorum.

C O
C O 2 yıl önce

Bugün mağazaya alisveris için gittigimde kapida kocaman iki kopek vardi iceri zor girebildim.İceri girdigimde ise bir kopek içerde dolaşıyordu ve kimsenin umrunda değil.köpeğin değdiği takılara dokunuyoruz.insan sağlığını hiçe sayan bir mağaza.bir daha asla gitmem.yakinlarima da gitmemelerini söyledim.

İrem Şenyüz
İrem Şenyüz 10 ay önce

Her gittiğimde dükkan kapalı. Çalışma saatleri o kadar erken bitiyor ki çalışan insanlar olarak uğramamız imkansız. Takıların kalitesi her geçen gün gözle görülür şekilde düşüyor. Müşteriye karşı tavırları da son derece kaba ve umursamaz. Bu şekilde ne müşteri kazanılır ne de elde tutulur.

Emel Ozbilgi
Emel Ozbilgi bir yıl önce

Küpe aldim kupe eve geldim kirildi, iadeye gittigimde ise burdan ciktiktan sonra kirildiysa bizi ilgilendirmez gbi tepeden cevaplar verdi sahibi olan orta yasli beyaz sacli bir adam, tavirlar asla manisa esnafina yakismayan tepeden birisi. Daha sattiginiz mala sahip cikamiyosaniz bir daha biz de oraya gelmeyiz tabiki yillarin musterisiyiz tamire biraktim 3-4 gun sonra almaya gittim yine o ayni beyfendi tamir etmemis ayni sekilde kirik sekilde iade aldim elimde patladi internetten aldiginizda bari sahip cikiyolar bu magazada hizmet guleryuz musteri memnuniyeti sifir tum cevrem ve ben artik buraya gitmiyoruz