Şafak Kebap – Manisa Kebabı – Manisa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Şafak Kebap – Manisa Kebabı Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Şafak Kebap – Manisa Kebabı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Şafak Kebap – Manisa Kebabı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Şafak Kebap – Manisa Kebabı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 21:00
Salı
11:00 – 21:00
Çarşamba
11:00 – 21:00
Perşembe
11:00 – 21:00
Cuma
11:00 – 21:00
Cumartesi
11:00 – 21:00
Pazar
11:00 – 21:00
Şafak Kebap – Manisa Kebabı İletişim
Adres
Yarhasanlar, 2108. Sk. No:17, 45020 Şehzadeler/Manisa, Türkiye
Telefon
(0236) 231 40 83
Manisa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Şafak Kebap – Manisa Kebabı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
yapilan olumsuz yorumlar saka mi? manisanin en iyi takicisi. buradaki takilari baska yerde biraz zor bulursunuz. bir tanesi de kopekle ilgili yorum yapmis, sen girme zaten oyle yerlere. biz senin ne kadar temiz oldugunu nerden bilelim? allah bilir bi taraflarini bile yikamiyosundur gelmissin bir sokak hayvanina edilen merhamete dil uzatiyosun. bombos yorum, orumcek dolu kafalar. ayrica gecen gittigimde Sade caliyordu, bu da benim icin haneye bir arti ekler tabii :)
Aradığım çok şeyi burada bulmak güzel. Takıları kaliteli. Kimde ne görsem "she'den aldım" diye cevap alıyorum.
Bugün mağazaya alisveris için gittigimde kapida kocaman iki kopek vardi iceri zor girebildim.İceri girdigimde ise bir kopek içerde dolaşıyordu ve kimsenin umrunda değil.köpeğin değdiği takılara dokunuyoruz.insan sağlığını hiçe sayan bir mağaza.bir daha asla gitmem.yakinlarima da gitmemelerini söyledim.
Her gittiğimde dükkan kapalı. Çalışma saatleri o kadar erken bitiyor ki çalışan insanlar olarak uğramamız imkansız. Takıların kalitesi her geçen gün gözle görülür şekilde düşüyor. Müşteriye karşı tavırları da son derece kaba ve umursamaz. Bu şekilde ne müşteri kazanılır ne de elde tutulur.
Küpe aldim kupe eve geldim kirildi, iadeye gittigimde ise burdan ciktiktan sonra kirildiysa bizi ilgilendirmez gbi tepeden cevaplar verdi sahibi olan orta yasli beyaz sacli bir adam, tavirlar asla manisa esnafina yakismayan tepeden birisi. Daha sattiginiz mala sahip cikamiyosaniz bir daha biz de oraya gelmeyiz tabiki yillarin musterisiyiz tamire biraktim 3-4 gun sonra almaya gittim yine o ayni beyfendi tamir etmemis ayni sekilde kirik sekilde iade aldim elimde patladi internetten aldiginizda bari sahip cikiyolar bu magazada hizmet guleryuz musteri memnuniyeti sifir tum cevrem ve ben artik buraya gitmiyoruz