Rokethane Restoran Kafe – Şile

Google puanı
Google 4,5
3.125 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Rokethane Restoran Kafe Videoları

📹 Reels videosu ekle

Rokethane Restoran Kafe Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Rokethane Restoran Kafe Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 23:30
Salı 08:00 – 23:30
Çarşamba 08:00 – 23:30
Perşembe 08:00 – 23:30
Cuma 08:00 – 23:30
Cumartesi 08:00 – 23:30
Pazar 08:00 – 23:30

📞 Rokethane Restoran Kafe İletişim

Adres Meşrutiyet, Kumbaba Cd. No:17, 34980 Şile/İstanbul, Türkiye
Şile içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Rokethane Restoran Kafe Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,5
3.125 değerlendirme
Татьяна Юрченко

Mekânı çok beğendik, manzarası gerçekten çok güzel. Arkadaşımızın doğum günüydü, masayı da çok güzel süslemişlerdi, bu bizi çok mutlu etti. Yemekler genel olarak lezzetliydi, servis de iyiydi. Sadece ben medium steak istemiştim ama well done geldi, bu biraz üzdü. Onun dışında her şey çok güzeldi, tekrar gelmek isteriz.

Eslem Tuğba Uygun
Eslem Tuğba Uygun 2 ay önce

Rezervasyon yaptırırsanız cam kenarında çok güzel bir deniz manzarası ile vakit geçirebilirsiniz. Rezervasyon yoksa cam kenarına oturmak biraz zor oluyor. Keyifli, yiyecekleri çok güzel, fiyatları ise böyle bir manzara için çok uygun.

Gözde Çimendağ
Gözde Çimendağ 2 ay önce

Denize olan konumu sebebiyle oldukça güzel bir lokasyonu var. Kalabalık olduğunda park yeri bulmak zorlaşabilir. Rezervasyonlu gittik. Her garson aynı samimiyette değil maalesef bazıları çok güler yüzlüyken bazılarının ne dediği bile anlaşılmıyor. Kadeh beyaz şarapta hangi şarabı kullandıklarını sordum cevabını duyamadım bile. Geçiştirir gibiydi. Onun dışında shnitzel fellah köfte paçanga ve çıtır tavuk salata yedik. Lezzetleri güzeldi yeterli seviyedeydi. Bunun yanı sıra manzarası harika. Kahvaltı ya da akşam yemeğinde güzel bir tercih olabilir. Ps: anlaşmışlar gibi 4 masa doğum günü, yıldönümü, evlilik teklifi vs kutluyordu. Sanırım buranın öyle bir geleneği var :)

YUNUS EMRE ÜNALAN
YUNUS EMRE ÜNALAN 3 hafta önce

Evlilik teklifi ettiğim mekan, dedikleri şekilde bizi karşıladılar hoş deniz kenarı güzel bir mekan , çalışanlari güler yüzlü , otopark sorunu yok, :)

Gamzelif
Gamzelif 2 ay önce

Mekan atmosfer çok güzel. Tüm masalardan denizi izleyerek yemeğinizi yiyip kahvaltı yapabilirsiniz. Açık kapalı alanları mevcut. Biz havanın serinliğinden Kapalı alanları tercih ettik. Serpme yerine sıcaklardan bir şeyler söyledik. Lezzet olarak 5/5 diyemem. Ama mekan eksiklikleri kapatıyor. Genel olarak memnun kaldık. Hayvan dostu bir mekan