Ristorante Pizzeria Venedik – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Ristorante Pizzeria Venedik Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Ristorante Pizzeria Venedik Videoları
📹 Reels videosu ekle
Ristorante Pizzeria Venedik Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Ristorante Pizzeria Venedik Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:30 – 23:00
Salı
11:30 – 23:00
Çarşamba
11:30 – 23:00
Perşembe
11:30 – 23:00
Cuma
11:30 – 23:00
Cumartesi
11:30 – 23:00
Pazar
11:30 – 23:00
Ristorante Pizzeria Venedik İletişim
Adres
1382 Sokak, Kültür, Alsancak - İzmir Gül sokak No:10/A-B, 35220 Konak, Türkiye
Telefon
(0232) 422 27 35
Website
pizzavenedik.com
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Ristorante Pizzeria Venedik Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İzmir’de bir İtalyan restorantı. Hizmet dekor temizlik gayet güzel. Özellikle iç mekan İtalyadaki trattoria stilinde dizayn edilmiş. Yemeklere gelimce; taze makarnalar çok fazla pişirilmiş ve hamura yakın bir kıvamda. Sosları güzel. Ancak makarna toplamda maalesef yeterince iyi değil. Pizza İtalyanın hiçbir bölgesindeki tarzda değil. Bol yağlı ve Turkish Pizza kıvamında. Tiramisu güzel. Fiyatlar yemeklerle kıyaslandığında yüksek kalıyor maalesef. 3 kişi için ödediğim yaklaşık 100 euroyla İtalya’da ziyafet çekebilirsiniz.
Sevgililer gününde tercih ettiğimiz için 30 dakika civarı sıra bekledik bu süreçte bizlere şarap ikram ettiler. Restoranın içi çok hoş ve nezih bir ortam. Pizzaları gayet lezzetliydi tek kişi için doyuruculuğu iyi. Yemekten sonra alkollü limonata ikram ettiler o da gayet lezzetliydi. Fiyatları Instagram adreslerindeki linkte mevcut. Restoranda çok fazla masa sayısı olmasına rağmen bir tane tuvaleti olması dışında hiç bir problem yoktu.
Hizmet kalitesi çok iyi, garsonların ilgisi yüksek. Atmosferini ve lezzetlerini beğeniyoruz. Burrata taze ve nefisti. Dört peynirli makarna kremaya boğulmamıştı. İnce hamurlu pizza yormuyordu. Tatlıları da beğendik. Her zaman tercih edilecek, artık klasikleşmiş bir restoran.
ortam gercekten sahane. pizza oncesinde zeytinli guzel bir ekmek ve baharatli kurutulmus domates ikraminda bulunuyorlar ancak garsonlar robot gibi, hic sevmiyorum guleryuz olmayan ortamlari. cat diye onu getiriyor bunu aliyor masadan. ruh yok yani. yemek sonrasi cay ikraminiz var mi diye soruyorum mesela "sorbe ikramimiz var" diyor ama adam duvar gibi, surati gormelisiniz. neyse. pizzanin fiyatlari basta yuksek gelebilir ancak kullanilan malzemelere gore fiyata normal diyebilirsiniz. oldukca bol ve kaliteli urunler kullaniliyor ancak cok hizmet vermisler gibi kuver ucreti kesiyorlar ona gerek var? suya zaten 90₺ yazilmis ona ayri sinir oldum. markette satilan fiyatin 5 kati.. guzel yönler var mekanin ancak ince düşününce insanin zoruna giden yönleri de var. o donuk garson, küver ücreti ve yuksek fiyatli su ucreti insanin tadini kaçırıyor. küverlik ne yapiyorsunuz surekli icki mi tazeliyorsun? bor zahmet siparis ettigim pizzayi da masama getir 3 adim atarak.
Genel olarak vasat, yani bu kadar pahalı yiyeceklerin olduğu bir yer için bence daha iyi olmalıydı. Ayrıca bu kadar para verilen yerde çaya ücret yazmaları ayıp bence. 2 kişi 4700 civarı ücret ödedik. Bu fiyata 2 kadeh şarap, 1 adet arpa şehriyeli kuzu, bir pizza,1 adet tiramisu ve 2 çay var. Yetişkin bölümü yok yani çocuklu aileler de olunca çok fazla çocuk sesi de var.