Residence Inn By Marriott İstanbul – Ataşehir

Google puanı
Google 3,9
787 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Residence Inn By Marriott İstanbul Videoları

📹 Reels videosu ekle

Residence Inn By Marriott İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Residence Inn By Marriott İstanbul İletişim

Adres İnönü, Nenehatun Sokağı 8-10, 34755 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Residence Inn By Marriott İstanbul Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
787 değerlendirme
Valentes
Valentes 7 ay önce

İş için eşimle gittiğimiz bu otelden hiç memnun kalmadık. Klima bozuktu, pencere kolu kırıktı ve içeri soğuk hava giriyordu. Sorunları söyleyip otelden çıktık, geri geldiğimizde sorunların çözüldüğünü söylediler. Odaya çıktığımızda çözülmediğini gördük. Tekrar teknik servis gönderdiler, klimaların tesisat sıkıntısından dolayı bir haftadır bozuk olduğunu söyledi. Oda değişimi istedik, boş odamız yok dediler ve ekstra yorgan göndermeyi teklif ettiler. Telafi etmek için insan kral dairesi önerir dedik, geceliği ne kadar haberiniz var mı dediler. Para iadesi istedik mümkün değil dediler bizde polis çağıracağımızı söyledik ne tesadüfse gece 2 de bir odaları boşa çıktı. Fakat bu odanın bulaşıkları yağ içindeydi, koltukları pis, banyosu kıl doluydu. Gece geç saat olduğu için kabus gibi bir gece geçirdik. Sabah çıkış yapmak istedik, kalan 2 gece para iadesi yapmayacaklarını söylediler. Resepsiyondaki kadın bize başka oda öneren adamı azarladı ve bizede bağırarak en uygunu arayın para iadesi yapmıyoruz dedi. Eğer en uygun firması olmasaydı paramız çöp olacaktı. Bir gecemiz zaten çöp oldu. Tavsiye etmiyorum. Müşteri memnuniyetinden çok uzak, hijyenik olmayan bir otel. Arabada uyusak daha iyiydi bizim iş tatilimizi mahvettiler. Kliması olmayan odayı satışa kapatmayıp haberleri yokmuş gibi davrandılar. TAVSİYE ETMİYORUM.

Hakan Karaorman
Hakan Karaorman bir ay önce

Odalar ihtiyacı karşılıyor, mutfakta ihtiyacınız olan temel malzemeler ve 1 paket popcorn mevcut (mikrodalgaya 3 dk.sürüyor hazırlaması). Geçen geldiğimizde de camlar kirliydi, adalar manzarası var ama net görülmüyor kirden. Duş başlığı ve hortumu sıkıntılı, elden geçirilir iyi olur.

Tufan Koyuncu
Tufan Koyuncu bir hafta önce

Türkiye’nin bir çok şehirinde bir çok otele gittim ancak oda dizaynı olarak burası bambaşka odaları da temiz güzel herhangi bi sıkıntısı yok otelin

Sertac Oran
Sertac Oran 5 ay önce

Ben dün rezervasyon için otel aradım saat 10'da aradım 3-4 dakika beni beklettiler telefonda sonra sizi hemen arıyoruz diyerek kapatilar ne arayan var ne soran var defalarca aramama rağmen asla telefonu kaldırmadılar ne zaman ben gizli numaradan aradım telefon açıldı 5 kişilik rezervasyon yaptıracaktım ayrı olarak da 3 tane daha aile gelecekti bizimle beraber ama böyle bir rezillik yaşayınca biz gelmekten vazgeçtik otelin rezervasyon ön büro müdürü ve genel müdürüne bu şikayetimi bildiriyorum siz bu yüzden çok müşteri kaybedersiniz

Ates Oztan
Ates Oztan 6 ay önce

Arabanızı vale alıyor ya da kendin sokakta park ediyorsun. Söz ettiği gibi vadesiz ücretsiz park yeri yok denebilir. Kapı önünde iki arabalık yer var. O da dolu. Onun dışında otel, odalar çok iyi temiz kullanışlı.