Pushkin Cafe Restaurant – Kars
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Pushkin Cafe Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Pushkin Cafe Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Pushkin Cafe Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Pushkin Cafe Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:00 – 00:00
Salı
07:00 – 00:00
Çarşamba
07:00 – 00:00
Perşembe
07:00 – 00:00
Cuma
07:00 – 00:00
Cumartesi
07:00 – 00:00
Pazar
07:00 – 00:00
Pushkin Cafe Restaurant İletişim
Adres
Yusufpaşa, Atatürk Cd. No:25 D:28, 36100 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Telefon
(0474) 212 35 35
Kars içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Pushkin Cafe Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kars’taki son akşamımızda, hem yöresel yemekler tatmak hem de gösterileri izlemek için Puşkin’e gittik. Atmosfer güzel, masalar da güzel yerleştirilmiş. Tüm gösterileri rahatça izleyebildik. Gittiğimizde masamızda salata, yoğurt, turşu ve helva vardı. Menü getirildi ve menüden karşılığında fiyatları yazan yemeklerden seçtik. Kaz etli Puşkin çorbası sipariş etmek istedik ama o yoktu. Evelik çorbası güzeldi, ayran aşı ise kişnişli yayla çorbasıydı. Ben Erzurum yöresine ait Ayran Çorbası’nı bildiğim ve sevdiğim için bu bana çok özel gelmedi. Dana etiyle yapılan Pörtletme güzeldi. Üstünde kaz etiyle servis edilen mantıya ise bayıldım. Masaya önden koyulan salata ise çok erken yapıldığı ve soslandığı için pek hoş görünmüyordu. Servis çok hızlı, yemekler siparişten hemen sonra geldi. Saat 19.30’da başlayan gösterilere kadar çoğu masadaki boşlar toplandı. Masalara termosla çay getirildi. İlk olarak aşık atışması vardı, keyifliydi. Ardından darbuka/akordeon eşliğinde iki gencin söylediği Kars türküleri güzeldi. Kafkas dans topluluğunun gösterisi ise gecenin en heyecanlı ve güzel anlarıydı. İkramlar ve seçtiğimiz yemekler için “et menüsü” adıyla 3000 lira ödedik. (Menüden seçtiğimiz yemeklerin ücreti 1650 lira turuyorsu. Anladığımız kadarıyla yemeklerin fiyatlarına ikramlar ve gösteri parası eklenmiş). Ödenecek fiyat konusunu baştan iyi anlamak gerek. Sonuç olarak güzel bir geceydi. Kars’a gelenler tercih edebilir.
Buraya “kars gecesi ve güzel yemekler” var diye gittik. 4 arkadaş birimiz kaz, birimiz piti, birimiz dana pörtletme, birimiz kavurma yedik. Yemekler çok yağlı ve lezzetsiz. Köftenin içi tam pişmemiş, çorbada anlamsız kokulu ve tadı olan bir bitki var (ayran aşı çorbasında), piti ağır kokan kuzu eti ve et suyunda ekmek nohut, kaz zaten yağlı tavuk eti, pörtletme nispeten iyi ama yağlı, içlerinden iyi denilebilecek kavurma vardı o da aman aman bir tat değil. Fiyatlar ise inanılmaz pahalı bu fiyatlara avrupada tam bir menü yiyebilirsiniz. Kaz özellikle pahalı ve doyurucu değil ve ayrıca tat olarak kesinlikle çok abartı; bildiğimiz köy tavuğundan hallice. Mekana saatinde gittik ve rezervasyonumuz vardı. Bize menüyü isteksiz getirdiler, zaten garson vs profesyonellik aramayın sakın bildiğimiz lise öğrencileriyle muhatap oluyorsunuz. Menüyü size anlatırsa anlattığı kadar ne sipariş verirseniz. Menünün çoğu zaten mevcut değil, et yemekleri 600-800₺ kaz ise 1000-1200₺ arası. Kesinlikle ederi değil zaten porsiyonları fotoğraflara ekledim. Karsta birkaç mekan gezdik ve özellikle 2-3-4 kişi gidince o masaya rastgele konulan mezeler beni çok rahatsız ediyor. Kişi başı sunumu geçtim fotoğrafta görebileceğiniz gibi 4 kişiye 1 kaşık eder etmez bir yoğurt getirdiler. Biz herhalde israf olmasın bittikçe yenilerler derken masada ne varsa o geriye ne isterseniz extra dendi. Gerçekten asla fiyatı hak etmeyen bir kalite ve hizmet. Yine o Karsa bir kere geliyoruz deneyelim kurbanlarından olduk ve ben bu tarz mekanların böyle böyle devam ettiğini düşünüyorum. Buradan yazıyorum toplam 5 bin tlye yakın hesap ödedik ve asla memnun kalmadık yemekten. Gelelim “kars gecesi” konseptine bir kere akşam 8 de başlayıp 9:15 gibi biten bir etkinlik öyle gece boyu falan sürdüğü yok. Aşık atışmasında amcaların bağlamaları akorsuzdu, giriş kafkas şarkıları iyiydi ama en iyisi kafkas dans grubu performansıydı. Yani o performans olmasa yemeği yarıda bırakıp giderdik. Performans için atmosfere 4 puan verdim ama tuvaletler pis, alt kat soğuk, personel profesyonellikten uzak. Biz memnun kalmadık ve tavsiye etmiyoruz. Gitmeden önce iki kez düşünün derim.
Özellikle yöresel etkinlikler için tercih etmeyi düşünenlere faydalı olması için yazıyorum. 1 - yemekler : etkinlik fiyatı dahil olduğu için biraz gereksiz pahalı. Kaz menü 1800 et menüler 1200. Pörtletme ve kaz yedik yani ikisi de güzeldi ama biraz yağlı ve lezzet noktasında emin değilim. Çay ikramları orta mezeler falan güzeldi. 2 - ortam : ciddi anlamda kaotik bir ortam oluşuyor ara ara çünkü birçok servis, etkinlikler derken hafif bir hengame var. bu ortamda bulunacaksanız mümkünse sahnenin en dibindeki masalarda değil birer masa geride oturun mesela. 3 - aşık atışması: güzeldi ama yetersizdi bence, sessizlik pek sağlanamadı kars kalesi civarında katılmayı tercih ederim bir dahakine 4 - kafkas müziği iki genç arkadaş: çok tatlılardı ve çok güzel şeyler çaldılar 5- kafkas dansları: gerçekten harikaydı. tüm dansçıları tebrik ediyorum hem de öyle güler yüzlülerdi ki. Sonuç: katıldığımız için mutluyuz ancak bir iki ufak pürüz vardı. Bir daha olsa diğer restoranlarda yemeksiz sadece etkinlik için katılmayı düşünebilirim. Bu arada sanırım Pushkinde de yemeksiz katılım mevcut.
Yöresel yemekleri denedik. Evelik çorbasını oldukça beğendik. Hangel ve dana kavurma sipariş verdik. Kavurma oldukça yağlıydı. Hangel denenebilir ancak o da çok tereyağlıydı belki tercihen daha az yağlı istenebilir. Servis gayet iyiydi. Yarım çorba, iki ana yemek ve iki ayran 1500 tl tuttu. Restoranın iç dekoru çok güzeldi ziyaret edilebilir.
Tavsiye ile gittiğimiz mekanda tavsiye eden kişi bile mahcup oldu. Rezervasyonla gitmemize rağmen ilgisiz davranıyorlar. 4 kişi gittik ufacık bayat salatalar ve minik bir turşu geldi. Tatlı da gördüğünüz üzere çok özensiz ve tatsızdı. Ana yemek soğuk geldi aç olduğumuzdan mecburen yedik. Çay söyledik 30 dk sonra geldi. Ve hatırlattığımızda resmen terslendik. Paranızla rezil olmak istiyorsanız buyrun gidebilirsiniz.