Porsuk Et Mangal – Kütahya
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Porsuk Et Mangal Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Porsuk Et Mangal Videoları
📹 Reels videosu ekle
Porsuk Et Mangal Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Rota – Kütahya
Rotayı Gör
Porsuk Et Mangal Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:30 – 00:30
Salı
12:30 – 00:30
Çarşamba
12:30 – 00:30
Perşembe
12:30 – 00:30
Cuma
12:30 – 00:30
Cumartesi
12:30 – 00:30
Pazar
12:30 – 00:30
Porsuk Et Mangal İletişim
Adres
Göynükören Mücavir, Gezdiz Yolu Üzeri 13 Km, 43000 Göynükören/Kütahya Merkez/Kütahya, Türkiye
Telefon
0543 227 00 48
Kütahya içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Rota Başlatıcısı
💬 Porsuk Et Mangal Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Merhabalar arkadaşlar çok pahalı bir mekan olduğunu söylemek isterim çok ciddiyim 4 kişi gittik 70 lik efe aldık 5 çeşit meze ve 2 kilo civarı et söyledik fiyat çok yüksek geldi 10 bine yakın fiyat geldi içerisi çooook gürültülü gazinoya gitmiş gibi düşünün hizmet iyi etler lezetli ama fiyatlar fahiş gereksiz aynı lezzeti başka mekanlardada çok uygun fiyata alabiliyoruz bu arada masanın max gelmesi gereken rakam 6 bin olması lazımdı
Uzun zamandır ilk kez dışarı da kofte yiyorum tadına baktım cok guzeldi. Sırf onun icin tekrar gitmeyi düşünebiliriz. Ancak mezelerde süzme yoğurt yok denecek kadar az konulmuş normal yoğurt ile karıştırılmış belli ki o yüzden sevmedim. Nezih ve temiz, hoş bir mekan ancak garsonlar inanılmaz çaylak çok genç olanlar ufak bir eğitim verilmeli.
Mekan oldukça büyük, ferah ve temiz. Bahçesi çok keyifli. Etleri ve mezeleri çok taze, çok lezzetli. Çalışanlar oldukça profesyonel, ilgili, kibar ve güleryüzlü. Mekan her anlamda dört dörtlük. İster arkadaşlarınızla ister ailenizle, çoluk çocuk gidebileceğiniz ve keyifli vakit geçirip güzel lezzetler ile kendinizden geçeceğiniz bir yer.
Yıllardır gelip geçerken sürekli uğradığımız bir mekân. Bu sefer ilk defa bahçede oturduk, gayet keyifliydi. İlgi, alaka, lezzet her zamanki gibi şahane. Mezeler taze ve günlük. Kasap reyonu çok başarılı. Şeftali kebabını tavsiye ederim.
Et ürünleri harika, ortam güzel fiyat uygun sayılır daha ne olsun.