Penbe Han – Kastamonu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Penbe Han Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Penbe Han Videoları
📹 Reels videosu ekle
Penbe Han Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Penbe Han Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:00 – 23:30
Salı
07:00 – 23:30
Çarşamba
07:00 – 23:30
Perşembe
07:00 – 23:30
Cuma
07:00 – 23:30
Cumartesi
07:00 – 23:30
Pazar
07:00 – 23:00
Penbe Han İletişim
Adres
Hepkebirler, 2. Aktarlar Çarşısı No:12, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Telefon
0532 286 83 60
Website
penbehan.com
Kastamonu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Penbe Han Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Eşimle birlikte geldiğimiz Kastamonu seyahatinde lokal yemekler yapan bir restoran ararken başka bir esnaftan Penbe Han’ı duyduk. Bize burayı tavsiye eden hanımefendi orada çiğ böreği hanımlar taze taze elleriyle açıp pişiriyorlar yemekleri de çok lezzetli diye bizi oraya gönderdi. Mantı çiğ börek ve değil paça karışımı çorbalardan içtik. Çorba kendi sosunda pişmiş ve eti bol lezzeti çok iyiydi. İş yerinin sahibi beyefendi çorbanın üzerine koyduğu tereyağı kendi elleriyle servis etti aman kimse yanmasın diye. Hem çiğ börekleri hem de mantıları gayet iyiydi. Yerel lezzetlerden oluşan beşli 2 kişilik bir menüleri de var. Biz tok olduğumuz için tercih etmedik. Kastamonu’ya gelsek yine gider miyiz evet gideriz Kastamonu’nun merkezinde temiz düzenli bir restoran. Ayrıca tuvaletleri de tertemizdi ellerinize sağlık her şey için teşekkürler.
Kastamonu yöresel yemekler denedik. Pastırmalı ekmek kelle paça çorbası ve etli Yaprak sarması güzeldi. Tekrardan Kastamonu na geldiğimde yemekleri için uğrarım.
Ailecek ilk kez geldik ve gerçekten çok memnun kaldık. Kahvaltı hem çok çeşitli hem de ürünlerin tamamı taze ve lezzetliydi.. En güzel kısmı ise işletme sahibi Cahit amcamızın ilgisi oldu. Sobanın üzerinde kızarttığı ekmekleri sürekli taze taze getirip masamıza ikram etti. Böyle samimi, içten ve misafir gibi değil aileden biri gibi ağırlanmak insanı çok mutlu ediyor. Ortam sıcak, temiz ve tam bir Kastamonu havası var. Yolunuz düşerse kesinlikle uğrayın, biz çok memnun kaldık ve tekrar geleceğiz.
Güzelyüzlü tatlı gençler bizlere hizmet etti. Çok yardımcılardı. Mekan ve ambiyans çok güzeldi. Yöresel yemekler güzel ve doyurucuydu. Herşey temiz ve düzgündü. Kastamonuya gelirseniz ziyaret etmelisiniz.
31.05.2025 de gidildi. Öncelikle işletme sahibi Cahit bey'e teşekkür etmek istiyorum. Tam bir babacan, çok güleryüzlü, yardımsever, kibar birisi. Mekanı google yorumlarından bulup gitmiştik. İyi ki de gitmişiz. Yediğimiz, tattığımız her yemek çok lezzetliydi. Menüde yer alan yöresel sofrayı tercih ettik. Kastamonuya özel tüm yemekleri bu şekilde tatmış olduk. 5 çeşitti ; Haluşka, Kastamonu mantısı, Tirit, Banduma, Etli yaprak sarması. Haluşka ; içi peynir dolgulu hamur , yoğurt, tereyağ cevizli. Kastamonu mantısı ; içi bol etli, tereyağlı. Tirit ; altında Kastamonu simidi, et suyu ile ıslatılmış, üzerine kıyma, tereyağ. Banduma ; yufkalar et suyuna batırılmış, üzerine köy tavuğu, uzerine de tereyağ, ceviz. Etli yaprak sarması; etli sarma, üzerine yoğurt ve tabi yine tereyağ. İşletme herşeye tereyağ bol kullanıyor. Bu menü yanında ikram olarak 3 çeşit meze geliyor. Fiyatı da bu menüye çok makul geldi. Almış olduğumuz bu menü 1.250 ₺. Otopark varmıydı bilmiyoruz ama şehirde genel olarak park yeri sıkıntıydı biraz. Kastamonuya geldiğinizde, yöresel yemeklerini tatmak istediğiniz bir mekan arıyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Her yer çok temiz, çalışanlar büyük bir titizlikle işlerini yapmaktalar. Cahit bey ile biraz sohbet etme şansımız oldu. Böyle mekanları ve işletme sahiplerini daha çok görsek keşke. Ayrıca tatlı da tadımı yapacaktık, sağolsun Cahit bey tatlılardan ikramda bulundu. Herşey için ayrıca tüm çalışanlara da çok teşekkür ederiz. İyi günler dilerim