Park Balık Restaurant Çekmeköy – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Park Balık Restaurant Çekmeköy Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Park Balık Restaurant Çekmeköy Videoları
📹 Reels videosu ekle
Park Balık Restaurant Çekmeköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Park Balık Restaurant Çekmeköy Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 01:00
Salı
12:00 – 01:00
Çarşamba
12:00 – 01:00
Perşembe
12:00 – 01:00
Cuma
12:00 – 01:00
Cumartesi
09:00 – 01:00
Pazar
09:00 – 01:00
Park Balık Restaurant Çekmeköy İletişim
Adres
Gold Residence, Madenler Mh. Şehit Ünal Kalafat Cad. Ulueren Sk. No:32 Eltes, Şht. Ünal Kalafat Cd., 34776 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 594 12 01
Website
parkbalik.com
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Park Balık Restaurant Çekmeköy Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mezeler hem çok lezzetli hem de oldukça özenliydi, balıklar taze ve tam kıvamında pişmişti. Gerçekten ortamı çok güzel, sakin ve kaliteli bir mekan. Servis ekibi ilgili, güler yüzlü ve hızlıydı. Hem lezzet hem atmosfer açısından uzun zamandır bu kadar keyif aldığımız bir akşam olmamıştı. Tekrar geleceğimiz kesin, gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz.
Balık ve mezeler konusunda Çekmeköy’ün en iyilerinden. Başlangıç mezeleri olsun, ara sıcakları olsun oldukça leziz başarılı Bunla beraber çocukların vakit geçirebileceği geniş bir alana ve otoparka sahip Puanın tek olumsuz yanı, fahiş fiyatları Tabiki lezzetin ve sundukların bir bedeli, farkı olmalı , ama bu rakam ortalamanın %20-25 üstünde olmamalı Fiyatlara takılmayacaksanız, keyif alacağınız leziz bir balık restoranı
Gerçekten harika bir mekân! Balıklar taptaze, mezeler ise tam anlamıyla efsaneydi. Hem lezzet hem de atmosfer açısından çok keyifli bir deneyim yaşadık. Özellikle Deniz Bey’in özel ilgisi ve misafirperverliği için ayrıca teşekkür ederiz. Kesinlikle tekrar geleceğiz.
Hiç memnun kalmadık. Girişte görünür bir ilgi gösterilse de yer seçimi konusunda büyük bir gaf yaptılar. Genelde akşam yemeğimizi erken yediğimiz için eşimle birlikte akşam üstü 16:30 civarında gittik. Restoranda 2,3 masa hariç tüm masalar boş olmasına rağmen, cam kenarındaki masalardan birine oturmak istediğimizi söylememizin üstüne “siz zaten çok oturmazsınız” diye bir yorumla karşılaştık. Sebep olarak da o masalar rezerve dendi. İstemediğimiz halde ortadaki bir masaya oturduk. İkinci olarak masa örtüsünde bir saç teli buldum, olabilir diyerek işletmeye yansıtmadan masadan aldım. Sonra beyaz kumaş peçeteyi kullanmak üzere açtığımda ikinci bir saç teliyle karşılaştım ve bunu garsona ilettim, hemen değiştirdi ama ilk gidişimiz hayal kırıklığıyla sonuçlandı, güzel bir deneyim olmadı açıkçası. Ortam olarak da rahat hissedemedik.
Çocuk oyun alanı iyi olduğu için 2 aile (4 yetişkin, 2 Çocuk 5 yaş, 1 Çocuk 2 yaş) kahvaltıya geldik. Kahvaltı söyledik. Çocuklar kahvaltı etmediği için tost var mı diye sorduk. Önce tost var dendi. Tost söyledik sonra tost gelmeyince kalkıp sorduk, sorunca tostun olmadığını öğrendik, Portakal suyu ve patates söyledik çocuklara. Kahvaltı 4 kişilik geldi. 1 peynir çeşidinden 4 adet, 4 kişiye kişi başı 1 dilim domates geldi. 2 börek geldi ortadan 2 ye bölündü 4 kişiye yarım servis edildi vb... 4 sosis geldi sosisin sıcak sosu servis sırasında kafamızın üzerinden masaya boca oldu. Hiçbir şey olmamış gibi masadan sos peçeteyle silindi. Örtü değişmedi. Halbuki kahvaltının başıydı o örtüyü değiştirmesi maks. 1 dakikalık iş, oturan tek masa biziz yoğunluk yok, ne bir özür ne bir örtü veya masa değişimi olmadı... sonra portakal suyu için pipet istedik. Çocuk mavi pipet istedi. Garson geldi pipeti attı gitti... Sonra biraz daha oturduk, kahvelerimizi içip hesabı istedik. Hesaba çocuklar için Kahvaltı yazılmış. İtiraz ettik. Çocukların yaşı var ücret eklememiz lazım dediler. Dedik ki biz çocuklara Kahvaltı ücretine gelmesine itiraz etmiyoruz Kahvaltı 4 kişilik geldi dedik. Serkan garson önce cocuklara getirdik dedi, sonra beraber kahvaltıda çekildiğimiz fotoğrafı açalım 4 adet geldi her şeyden deyince, getirim o zaman simdi cocuklara dedi. Sonrasında da tamam ben size indirim yaptırayım dedi. Yahu biz sizin indiriminize mi kaldık. Altı üstü düzgün temiz bir servis ve bize getirilen kadar hesap ödemek istedik. Yakışmadı size Park Balık...