Palladium Ataşehir AVM – Ataşehir

Google puanı
Google 4,0
29 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Palladium Ataşehir AVM Videoları

📹 Reels videosu ekle

Palladium Ataşehir AVM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Palladium Ataşehir AVM Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:00
Salı 10:00 – 22:00
Çarşamba 10:00 – 22:00
Perşembe 10:00 – 22:00
Cuma 10:00 – 22:00
Cumartesi 10:00 – 22:00
Pazar 10:00 – 22:00

📞 Palladium Ataşehir AVM İletişim

Adres Barbaros, Halk Cd. No:8 D:B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Palladium Ataşehir AVM Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
29 değerlendirme
Beyter Yapı Dekorasyon

Aracıma cam filmi yaptırmaya gittim. Aracım Skoda süper B yeni nesil fitil çıkmayan cinsten . Başkası olsa yapmam der giderdi .arkadaslar arabama zarar vermeden muazzam bir şekilde elinden geleni yaparak cam filmi taktılar. Tavsiye ederim .

Süleyman Kurt
Süleyman Kurt 6 ay önce

Bilmeden rastgele gittim. iç-dış yıkama yaptırmak istedim. 850 dedi ok dedim gittim. 1.5 saat sonra geldiğimde aracın sadece dışını yıkamışlar öyle kapılar açık bekliyordu. ne oldu dedim saat geldi? bir anda paniklediler, 3-5 kişi süpürgeleri kapıp aracın içine daldırlar. bende saf saf olanı biteni izliyorum. 5 dk sonra abi araç hazır güle güle dediler. aracı 5 dakikada temizlemiş gibi yapmaları neysede beni salak yerine koymaları acayip zoruma gitti. acil işim olmasa kavga ederdim o kadar sinirlendim. bana teslim ettikleri aracın temizlenmiş halini fotoğraf olrak ekledim. aracın içinde her yer toz kabası bile alınmamıştı. son söz: siz esnaf değilsiniz. siz saygısız insanlarsınız. Herkes buradan uzak dursun.

uzay aga
uzay aga 3 ay önce

Dün arabayı bıraktım .. Arabanın koltukları ve camlar hatta dış yüzey hiç silinmemiş bu kadar rezil bi yıkama görmedim ekte sadece yan koltuğu paylaşıyorum ..1200 TL bi yıkama ücretinin karşılığı bu olamaz .. Gerçekten yazık

Can Nacaroğlu
Can Nacaroğlu bir ay önce

Cam filmi kaplatma için aracımı buraya verdim. İlk uygulama sonrası bazı lekeler gördük ama camın bitiş noktasında cam film markasının yazısı vardı. Değişim yapacaklarını söylediler ve 2. Uygulamada daha iyi bir sonuç ile karşılaşmadım. Yazı bu sefer camın ortasına denk gelmiş ve falçata ile arabanın camında çizikler oluşmuştu. Arabanızı seviyorsanız buraya teslim etmeyin. Bu kadar amatör bir uygulama olacağını düşünmemiştim.

Hasan Emirhan Yıldırım
Hasan Emirhan Yıldırım bir yıl önce

Aracıma pasta cila+seramik kaplama boya koruma buharlı yıkama uygulamalarını yaptırdım.Beklediğimden kat kat daha iyiydi bundan sonra araç yıkamasında bile gideceğim tek adrestir.Gerçekten pişman olmazsınız.İlgi Alaka çok güzel.Sabah 11 de bıraktım Akşam 8 de teslim aldım.Tüm çalışanların emeğine sağlık