Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) – Giresun
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Videoları
📹 Reels videosu ekle
Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 23:00
Salı
08:00 – 23:00
Çarşamba
08:00 – 23:00
Perşembe
08:00 – 23:00
Cuma
08:00 – 23:00
Cumartesi
08:00 – 23:00
Pazar
08:00 – 23:00
Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) İletişim
Adres
Erikliman, Atatürk Blv. No:621/A, 28200 Giresun Merkez/Giresun, Türkiye
Telefon
(0454) 215 48 49
Giresun içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Osmanoğlu Menemen Restoran (Çakallı Menemeni) Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kaşarlı ve sucuklu menemenleri denedik. İkisi de ortalama altında sayılacak bir lezzete sahipti. Ne sucuk ne de kaşar tadı alabildik. Çay, bal ve turşu çok başarılı idi. Özetle puanına göre hayal kırıklığı yarattı.
Son 1 yıldır geliyorum daha önce keşfetmek lazımmış. Temiz, sakın, lezzetli, sıcak ortam, rahat, ailenizle birlikte gelip güzel bir kahvaltı yapabileceginiz bir işletme ...Tüm çalışanlarına teşekkür ederim.
İstanbul yönüne giderken ileriden dönüp te geldik! İyi ki gelmişiz kahvaltı çok lezzetli, menemen çok iyi mutlaka burada kahvaltı yapmanızı tavsiye ederim. Otopark mevcut, ileriden kavşaktan hızlıca tekrar İstanbul yönüne dönmek mümkün.
Kahvaltı yaptık ve bu kadar özensiz olması şok etti beni servisler tabakları kırık kahvaltılıklar bayat koydukları iki kaşar iki burgu peynir hazır patates ne eti belli olmayan iki kaşık sosis kurumuş Giresun simiti çiğ etmek hamunurnda pişi yaaa yarım domates yarım Salatalık yeşillik yok yaaaa bir kahvaltı nasıl olmamasının göstergesi hiç yakışmıyor heliki menemenine diyeceğim söz yok ahhhh be kardeşim neden özenmiyorsunuz ağzının kenarından konuşan bir garson yapmayın böyle olacaksanız kapayın dükkanı gidin rezillik
Her haftasonu ailem ile banko gideriz güzel hizmet güzel menüler güzel atmosfer çalışanlar güler yüz harika insanlar teşekkürler osmanoğlu ailesi