Osmaneli Pansiyon – Bilecik

Google puanı
Google 4,8
31 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Osmaneli Pansiyon Videoları

📹 Reels videosu ekle

Osmaneli Pansiyon Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Osmaneli Pansiyon İletişim

Adres İnönü Mah. Atatürk Bulvaı Nu:19, 11500 Osmaneli/Bilecik, Türkiye
Bilecik içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Osmaneli Pansiyon Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,8
31 değerlendirme
duygu yeşil
duygu yeşil bir ay önce

Tertemiz mis gibi kokuyor ve güler yüzlüler havlular, çarşaflar ,yerde birtane kıl olur yaa oda yok misler gibi basmaya kıyamadım ev huzuru var .tebrik ediyorum ilkkez bukadar temiz pansiyon da kaldım.

mesut sandal
mesut sandal bir ay önce

“Gece saat 2’de giriş yapmamıza rağmen çok güzel karşılandık. Sabah 8’de çıkış yaptık, kısa süre konaklamamıza rağmen her şey tertemiz, düzenli ve rahattı. İlgi alaka gerçekten çok iyiydi. Osmaneli’nde gönül rahatlığıyla kalınabilecek güzel bir pansiyon, çok memnun kaldık. Teşekkür ederiz.”

Ömer Yilmaz
Ömer Yilmaz 2 ay önce

İş için ekibimle beraber 10 gün kaldık,kahvaltısı odaları temizliği çok çok iyi.Süleyman beyin müşterilerine olan ilgisi yaklaşımı çok iyi,herkese tavsiye ederim. Tek eksiği bence çamaşır makinesi,bence konaklayan kişiler için ortak kullanabilceği bir çamaşır makinesi olması lazım.Bunun dışında herşey çok iyi çok konforlu süleyman beye teşekkür ediyorum hayırlı işler diliyorum…

Kubra Aydogan
Kubra Aydogan 3 ay önce

Ailece konakladık.çok temiz bir işletme. Sahibleri çok güleryüzlü insanlar. Gece 1.30 gibi otele giriş yapmamıza rağmen gayet güleryüzlü karşıladılar . Çok memnun kaldık

Sevilay Kızıldoğan

Rahmetli babamı ziyarete geldiğimiz toprağımda kendi evimiz gibi gönül rahatlığıyla kaldık .Merkezde oluşu çok iyi bundan sonra başka yer aramam.Ferah ve çok temiz aynı zamanda güzel dizayn edilmiş.Isitma- sıcak su hepsi var.Sağolsunlar yatılı değil- evimiz gibi misafir bile ağırladık Süleyman Bey'e hoşgörüsü güler yüzü ve ilgi alakasına çok teşekkür ederiz kendi eksiğimizi bile kapımıza kadar getirdi.Kesinlikle tavsiye ederim.