Olimpiyat Otel – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Olimpiyat Otel Fotoğraflar
8
Fotoğraf
Olimpiyat Otel Videoları
📹 Reels videosu ekle
Olimpiyat Otel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Olimpiyat Otel İletişim
Adres
Akıncı, 945. Sk. No:2 No:2, 35240 Konak/İzmir, Türkiye
Telefon
(0232) 425 12 69
Website
olimpiyatotelizmir.com
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Olimpiyat Otel Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Aklı olan gitmez şahsen. Odada gece sesler geliyordu bağırma çığlık, yapma istemiyorum tarzı, nezaket desen cok sınıfta kalmıs bir otel onceki konaklamalarıma nazar oyle diyeyim ya da. Otelde hep yabancılar vae konumu berbat ötesi. Otele gidiş yolunda zaten korkarak gidiyorsun otelde gecede korkuyorsun. Klima asla çalışmıyor 18 derece soğuk havada bile üflemedi hamam gibiydi oda. Peçeteler sıfır degildi. Gerçek anlamda asla önermiyorum. Oda temizliginde sıkıntı yoktu herhangi bir seye rastlamadım fakat onun dısında korkutucu bir yer.
Kötü yorumları görünce bende tereddüt ettim ama bu fiyata ben otelden gayet memnun kaldım oda ve yataklar gayet temiz idi sıcak su her zaman akıyor Araç park sorunu olabilir ben araç ile gelmediğinden düşünmedim. Kahvaltı bu fiyata bence gayet yeterli.
Resepsiyondaki beyfendi her konuda yardımcı oluyor ve çok nazik. Otel yapı olarak eski görünümde fakat otele girdiğinizden itibaren temizliğini farkediyorsunuz. Eski olmasına rağmen yerlerde dahi yılların oluşturabileceği lekeleri görmüyorsunuz. Odalar temiz, televizyon, klima hizmetleri var. Asansör yok eğer merdiven çıkmakta zorlanıyorsanız alt katları tercih edebilirsiniz. Fiyat performans olarak kesinlikle tercih edebilirsiniz.
Oldukça merkezi bir konumda, sessiz bir muhit. Otelin kat koridorları, lobi, kahvaltı salonu, oda, banyo tertemizdi. Çalışanlar çok iyi ve yardımcı oluyorlar. Çok teşekkür ederim.
Bakın size gerçek bir gezgin gözünden aöylüyorum fotoğraflara kanmayın konumu sanayinin ortası gibi duşakabin bile yok ve havlu koymuşlar abi duşu nerde alcaz.Perdeyi bile düzgün takamamışlar hem para veriyorum hem perde takıyorum.Klimayı açtığın an astım için doktorunuzdan randevu alın.Otelden geçmek için çıktığınızda anahtarı bırakmak zorundasınız garip şekilde.