OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK – Sinop

Google puanı
Google 4,7
244 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Videoları

📹 Reels videosu ekle

OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:45 – 22:45
Salı 10:45 – 22:45
Çarşamba 10:45 – 22:45
Perşembe 10:45 – 22:45
Cuma 10:45 – 22:45
Cumartesi 10:45 – 22:45
Pazar 10:45 – 22:45

📞 OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK İletişim

Adres Meydankapı, Kurtuluş Cd., 57000 Sinop Merkez/Sinop, Türkiye
Sinop içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 OKYANUS BALIKEVİ&MEVSİM BALIKÇILIK Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,7
244 değerlendirme
Abdurrahman KAR
Abdurrahman KAR bir ay önce

Temiz, yetkililer ilgili. Sinop merkezde heryere yakın. Tek eksiklik genel sorun otopark. Onun dışında gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz bir mekan. Hersey için teşekkürler, iyi çalışmalar.

Yusuf Sağlam
Yusuf Sağlam 6 ay önce

Şehrin tam göbeğinde her yere yakın. Otopark sorunu merkezdeki çoğu otel gibi burda da var. Çünkü Sinop merkez dar sokaklarıyla meşhur. Her şey iç içe olunca şehirde Harbour Otel’deki odalar da Sinop’a benzemiş haliyle. Bi masa bi sandalye girecek kadar yer olup çalışabilecek bir köşe olsaymış yetermiş. Bir yıldızı burdan kestim. Gerisi temiz güzel sessiz kahvaltısı da harika

kadir temelci
kadir temelci 10 ay önce

Konumu merkezi ve iyi, otopark sorunu mevcut otel için sadece 2 araçlık yer var. 2 gün konakladık ilk gün otelin otoparkı için yardımcı oldular, 2. gün inceburuna gidip geldik ama maalesef park yeri dolmuştu özel park yeri için 500 TL vermek zorunda kaldık. Kahvaltısı gayet iyi ve lezzetliydi. Çalışanlar güleryüzlü ve çözüm odaklı her şey için teşekkürler.

buse baştürk
buse baştürk 10 ay önce

Odalar fotoğrafta göründüğü gibi küçük. Ama Kahvaltı çok çok güzeldi çeşit çeşit şeyler yaptılar omlet, patates kızartması, menemen, poğaça, pişi, sigara böreği, kurabiye hepsini yeni yapıp getirdiler. Fotoğrafını çeksem paylaşırdım

Erdal Yilmaz
Erdal Yilmaz 11 ay önce

101 no'lu odada iki gün kaldık. Oda sokağa baktıği için biraz dışarıdan gürültü duyuluyor, fakat rahatsız edecek kadar değil. Odalar`da çok temiz. Oda`da televizyon, klima, buzdolabi ve kettle mevcut. Hepsi iyi çalışıyor. Oda oldukça küçük, fakat gardolap ve komodin mevcut. Yataklar biraz daha geniş ve rahat olabilirdi. Temizlik mazelmelerinde eksiklik hissettik. Banyo fena değil, su basıncı iyi ve sıcak su var. Performans - fiat aralığı bakımından biraz pahalı. O yüzden bir yıldız kırdım. Sinopta turizm sezonu kısa olduğundan oteller ve restorantlar biraz pahalı. Ayşe hanımın börek ve pişileri güzel. Kahvaltı vasatın üstünde: sahan`da yumurta, salatalık, domates, peynir çeşitler çok, 3 çeşit zeytin, helva, tereyağ, bal, 2 çeşit reçel, çikolata krema, sıgara böreği, pişi, bazen patates kızartması, poğaça, ve kurabiye. Sunum ve hizmet güzel (sıcak geliyor masaya), fakat porsiyonlar baya küçük. Isterseniz ekleniyor ürünler. Teras güzel, fakat biraz basıktı havası. Aybüke hanım kızımıza ikramları için teşekkür ederiz. Leyla hanım kızımın tecrübeler edinmesi güzel olur. Teşekkür ederiz.