Nurbaba Lokantası Yıldızkent – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Nurbaba Lokantası Yıldızkent Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Nurbaba Lokantası Yıldızkent Videoları
📹 Reels videosu ekle
Nurbaba Lokantası Yıldızkent Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
Nurbaba Lokantası Yıldızkent Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 23:00
Salı
09:00 – 23:00
Çarşamba
09:00 – 23:00
Perşembe
09:00 – 23:00
Cuma
09:00 – 23:00
Cumartesi
09:00 – 23:00
Pazar
09:00 – 23:00
Nurbaba Lokantası Yıldızkent İletişim
Adres
Er Bulutlar Sit, Hüseyin Avni Ulaş, Aladağ Sok No:6/A A Blok, 25100 Palandöken/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 502 40 00
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 Nurbaba Lokantası Yıldızkent Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Döner çok kuru lastik gibi ağızda uzuyor garnitürler sönük bunları bır tarafa koyalım lütfen garsonlariniza biraz da olsa nezaket kurallarıni öğretelim müşterinin tabağı biter bitmez sert bir şekilde önünde tabak alınmaz elle tutulur hiç bir tarafı yok mekanın
Bu kadar lezzetlibir iskender hayatım boyunca yememiştim lezzetiyle ve güler yüzlü çalışanlarıyla çok memnun kaldım kesinlikle tafsiye ederim herşey çok iyiydi
2 aydır Erzurumdayım ve misafirim. Bir sürü restaurant deneyimledik. Ama burası bence En iyileri diyebilirim. Hatta ihtimalli değil net burasıydı. Servisi hızlı ve temizdi. Vali kebabı söyledik hayatımda yediğim en iyi vali kebabıydı. Ardından kaymaklı kadayıf söyledik ve tahin ile servis ediyorlar aşırı beğendim tahin çok yakışmış. Normalde şeker kullanmayan birisiyim ama bu tatlı hiç boğmadı. Erzurumda mutlaka gelinmesi gereken kaliteli bir restaurant. Herşey için teşekkür ederim
Lahmacun siparişi verdik hızlı gelebilir mi Dedik ikram olarak öncesinde hemen bir çorba göndererek jest yaptılar Atmosfer temiz park sorunu yok Tecrübeli kuruluş
Öncelikle yemekle ilgili fikrimi tamamen objektif belirtmek gerekirse lüks denebilecek bir restoranda sıradan bir yemek servis ediliyor. Ortalamanın birazcık altı veya üstü değil. Bu paraya daha iyi bişey yiyebilirsiniz. Şimdi niye 1 yıldız verdiğime gelelim. Bu mekana kayaktan sonra kayak kıyafetlerlerimle gittim ve bildiğiniz üzere yıkaması dert ve pahalı ürünler. Tereyağı döken şahısın ben söyleyene kadar umrunda olmadı. Söylediğimde ise yanlışlıkla oldu dedi. Ben de zaten böyle şeylerin yanlışlıkla olabileceğini söyledim. Bunu bir şekilde telafi etmelerini istedim. Kuru temizleme önerisi sundum ancak pantolon kuru temizleme yapılamıyor olmasına rağmen ısrarla kuru temizlemeye götürmemi istediler. Neyse ki bir şekilde kendim çözdüm. Buradaki asıl problem hiç umurlarında olmaması. Neyse ki benim pantolonuma döküldü ve yanmadım. Umarım kimseyi yakmaz ve malına zarar vermezsiniz.