Nice İstanbul Restaurant – Gaziosmanpaşa
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Nice İstanbul Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Nice İstanbul Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Nice İstanbul Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Nice İstanbul Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 22:00
Salı
08:00 – 22:00
Çarşamba
08:00 – 22:00
Perşembe
08:00 – 22:00
Cuma
08:00 – 22:00
Cumartesi
08:00 – 22:00
Pazar
08:00 – 22:00
Nice İstanbul Restaurant İletişim
Adres
Mevlana mah. hekimsuyu cad. avrupa konutları tem2 çarşı niceistanbul restaurant, Mevlana, Hekimsuyu Cd. No:9, 34255 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 803 10 15
Website
niceistanbul.com.tr
Gaziosmanpaşa içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Nice İstanbul Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Fiyatlari bir tik pahali ama her sey cok lezzetli. Kalite her zaman pahalıdır tabiki. Garsonumuz elif hanım çok ilgili Güleryüzlüydü ..kahvalti farklari aciklamada anlattım yaptim.. Kisi kisi 1750 çok pahali.bence İki menü arasındaki temel farkları aşağıda sizin için maddeler halinde karşılaştırdım. Bu karşılaştırma, ödediğiniz 125 TL farkın (toplamda 250 TL) karşılığında neler alacağınızı netleştirmenize yardımcı olacaktır: 1. Sıcak Lezzetler ve Ana Yemekler Bu bölüm, iki menü arasındaki en büyük farkı oluşturuyor. 875 TL'lik (İstanbullu) menü, sıcak çeşitliliği açısından çok daha zengin: İstanbullu Kahvaltı'da olup Serpme'de olmayanlar: Menemen, Kaygana, Paçanga Böreği, Pancake ve Kasap Sucuk. Her ikisinde de olanlar: Sade omlet, pişi, parmak patates ve muska böreği. 2. Şarküteri ve Tatlı Detayları Protein: 875 TL'lik menüde Kasap Sucuk bulunurken, 750 TL'lik menüde herhangi bir şarküteri eti (sucuk vb.) yer almıyor. Tatlı: 875 TL'lik menüde Pancake varken, 750 TL'lik menüde bunun yerine Mevsim Meyvesi sunuluyor. Sürülebilir Ürünler: 875 TL'lik menüde Labne ve Ceviz ekstra olarak eklenmiş. 3. Fiyat ve Porsiyon Dengesi İstanbullu Kahvaltı (875 TL): Tam bir "ziyafet" menüsü. Eğer çok açsanız ve özellikle menemen ile sucuk kahvaltınızın olmazsa olmazıysa bu aradaki farka değer. Serpme Kahvaltı (750 TL): Daha çok peynir ve klasik kahvaltılıklara odaklanan, "standart ama doyurucu" bir seçenek. İsrafı önlemek isteyenler veya hafif bir kahvaltı tercih edenler için daha mantıklı.
Sosyal medyada aşırı fazla görünce sonunda denemeye karar verdik. Mıhlama ve 2 kişilik kahvaltı aldık. Fiyatları abartı değil kabul ama neden bu kadar pohpohlandığını açıkçası anlayamadım. Sanırım en kötü şey kaymağımsı olan arkadaştı, ortalamanın altında 5-6 tane daha ürün var. Peynirle fena değildi. Ortalamanın üstündeydi en azından. Genele baktığımda tekrardan gideceğimi pek sanmıyorum. Serviste yoğunluk sebepli ufak aksaklıklar çıkabiliyor ama garsonlar ve çalışanlar ilgili.
Kahvaltı için geldik yeterli ve lezzetliydi yalnız türk kahvesi ikramı kısmında hiç hoş olmayan bir şey fark ettik. sırf ikram diye neredeyse yarısı boş bir fincan türk kahvesi, kenarı kirlenmiş bir fincan , yanına su bile getirilmeyen bir hizmet. sırf ikram diye mi yani bu muamele? sanki kahvaltıdan onun parasını çıkarmıyor musunuz? Ayrıca kahve de yanıktı. garsondan tekrar istedik gelen de aynı şekildeydi. Sırf yakın diye tercih etmiştim ama bir daha kahvaltısını tercih etmem. 1750 tl hizmete göre çok fazla kalıyor.
Uzun süredir deneyimlemek istediğim bir yerdi. İlk deneyimimden sonra ikinciye gittim ve sık sık uğramayı planlıyorum. Porsiyonlarınına şaşırdım. O kadar doyurucu ki. Mutlaka masada fazlası kalıyor. Fiyatları piyasaya ve verdikleri kaliteli hizmete göre oldukça ucuz. Uzun süredir evimde kahvaltı yapıyormuşum gibi hazırlanmış lezzetli ve özenli bir kahvaltıya eşlik etmemiştim. Bu his için teşekkür ederim. Ayrıca ürünler gerçekten çok kaliteli. Haftasonu serviste biraz aksamalar oluyor. Belki ekstra personel olabilir. Hafta içi oldukça iyiydi. Garsonumuz umut beye kibarlığı ve profesyonelliği için ayrıca teşekkür ederim.
Çorbacı biri olarak tavuk suyu çorbasına bayıldım on numara beş yıldız vejetaryan pizza da ondan aşağı değil ama en dikkatimi çeken 1Mayıs emekçi gününde işletme sahibi ve çalışanlanları biz müşterilerle beraber aynı ortamda yemeleri onlara ne kadar değer verildiğini görmek tüm yorumlara değer işçi patron ayrımı değil biz bir aileyiz demesi çok hoşuma gitti . Fotoğraf izin alınarak çekilmiştir bu ricamı geri çevirmedikleri için ayrıca tşk ederim.