Müdavim Restaurant – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Müdavim Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Müdavim Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Müdavim Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
Müdavim Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 23:00
Salı
08:00 – 23:00
Çarşamba
08:00 – 23:00
Perşembe
08:00 – 23:00
Cuma
08:00 – 23:00
Cumartesi
08:00 – 23:00
Pazar
08:00 – 23:00
Müdavim Restaurant İletişim
Adres
Kazım Karabekir Paşa, Namık Sk. 12 / A, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 215 05 05
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 Müdavim Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Açık büfe kahvaltı. Ürün çeşidi çok. Doymama imkanı yok. Cep yakmıyor. Çok güzel mekan
Erzurum'a havaalanından uçuş için yerli turist olarak kurban bayramı bitişinde geldim.Asık suratlı bir işletme sahibi utana sıkıla 2 su böreği yemek istedim.Onayından geçtikten sonra az çorba,bir meşrubat istedim az börek oldugu için. Bi koca termos istemediğim halde geldi mecburmuşum işletme sahibinin bagış yapar gibi tedirgin edişini sanırım hiç unutmuycam.Su böreği yaglı oldugu için açık büfeden bir kaç parça minik boy unlu mamul aldım.Gelen rakam açık büfe rakamı idi ve meşrubat çorba ikram denildi.650 yada 550 ödedim.Dadaş diyarına yakışmıyor turist iseniz yalnız bir bayansınız para öderken dikkat edin.Dışarı hamura o fiyatı göze alıp girin çok daha şirin samimiyetli yerler var.
Yediğimiz herşey çok lezzetliydi. Esasen künefe üzerine kurulmuş ama mutfağı başarılı. Izgara etler, özellikle de müdavim köftesi çok iyiydi. En sonda spesiyal künefe yedik. O da lezzetliydi. 3 kişi 1800 TL'ye mal oldu (Ocak2025)
Açık büfe kahvaltı ve sınırsız olması bu fiyata gerçekten çok güzel ürün çeşitliliği fazlaydı tatlar ortalamaydı çayların tahta kaşık ile gelmesi dışında bir sorun yoktu
Müdavim de güzel bir öğlen yemeği yemeye karar vermiştik Kuzu pirzola ve beyti sipariş ettik.Gelen yemekler korkunçtu .Servis edilen bulgur pilavı iki üründede vardı ve bayattı .Tabakta servis edilen ekmekler ve ekstradan masaya getirilmiş olan ekmekler bayattı .Kuzu pirzola kuzu pirzola gibi değildi .Beğenmedim kaba konuşmak istemediğim için kibarca yazmaya çalışıyorum .Sadece beyti kebaptan yedim ve oda çok acıydı ama yinede kötünün iyiysiydi .Yorum atmamda ki asli sebebse bu kadar yetersiz yemeklerin fahiş fiyatlı olması yanlış hatırlamıyorsam 600-650 tl arası kuzu pirzolaydı ve beyti de 500 tl civarındaydı .Deneyimimizden hiç memnun kalmadım.Kendinizi lezzet ve fiyatlandırmada geliştirmenizi öneririm .