Meşhur Kesiğin Yeri – Tokat

Google puanı
Google 4,2
1.128 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Meşhur Kesiğin Yeri Videoları

📹 Reels videosu ekle

Meşhur Kesiğin Yeri Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Meşhur Kesiğin Yeri Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 18:30
Salı 10:00 – 18:30
Çarşamba 10:00 – 18:30
Perşembe 10:00 – 18:30
Cuma 10:00 – 18:30
Cumartesi 10:00 – 18:30
Pazar Kapalı

📞 Meşhur Kesiğin Yeri İletişim

Adres Yeniyurt, 3919. Sk. No:28, 60030 Tokat Merkez/Tokat, Türkiye
Tokat içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Meşhur Kesiğin Yeri Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
1.128 değerlendirme
Aslı Göksu
Aslı Göksu 2 hafta önce

Harika lezzet harika tat, tavuk döneri hiç teraddüt etmeden yiyin , köfteleri çok lezzetli ama o çürük varya harika bir lezzet, sulu sulu yerken insanın damağında çok güzel bi tat bırakıyor kesinlikle denenmeli.

Zeynep Akbulut
Zeynep Akbulut 2 hafta önce

Bayramda uğradık, çok kalabalıktı ama hizmet hızlıydı çok beklemedik . Ortaya karışık söyledik gayet güzeldi sıcacıktı yağlı ekmekler ve tavuk döner harika.. Fiyatlar makul

Koray Gezer
Koray Gezer 6 ay önce

Kesik tepsi yedik. Çürük eti ağızda lokum gibi dağılıyor öyle güzel. Tavuk döner de öyle lezizdi ki tepsinin üzerine birer porsiyon daha mı alsak dedik. Köfte de bi Tokat efsanesi tadındaydı. Tepsiden sonra tatlı olarak da sütlaç tercih ettik. Hepsi harikaydı. Teşekkürler elinize sağlık

humeyra doruk
humeyra doruk 2 ay önce

Beklentisiz bir şekilde gittim, gayet güzeldi. Çok yoğun bir ana denk geldim servis biraz karışıktı ama ellerinden geleni yapıyorlardı. Çürük denilen et yumuşacık, lezzetliydi. Köftede sanki hazır bir baharat harcı var gibiydi, pişirilmesi güzeldi ama çok sevmedim. Tekrar yolum düşse sadece çürük yerim.

Cüneyt AKKUŞ
Cüneyt AKKUŞ 6 ay önce

Her ne kadar meşhur bir yer olsa da memurluk şımartmamış. Müşteriye ilgisi güzel. Yiyecekler ve pideler çok sıcak geliyor. Sürekli de takviye ediliyor. Ben üçlü karışık yedim. Tadı güzel fiyatı makûl. Sütlacını da yemek gerek.