Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir – Başakşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir Videoları
📹 Reels videosu ekle
Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 23:00
Cumartesi
12:00 – 23:00
Pazar
12:00 – 22:00
Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir İletişim
Adres
Acil Karşısı, Başakşehir Mahallesi G 434 Sokak Çam ve Sakura Şehir Hastanesi Bahçesi Kadın Hastalıkları Hastanesi, 34480 Başakşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 302 80 81
Başakşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Mersinli Ciğerci Bahattin Başakşehir Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mersinli Ciğerci Bahattin’de öğle yemeği yedik. Çorba, yarım ciğer ve kebap sipariş ettik. Ciğer lezzet olarak ortalama, ne çok kötü ne çok iyi diyebilirim. Mezeler de aynı şekilde; çeşit az, porsiyonlar küçük ve tat olarak çok baskın değil. Sınırsız denmesine rağmen ikinci tabağı istediğinizde bazı çalışanlar garip bir tavır sergileyebiliyor, bu da müşteri deneyimini biraz zedeliyor. Servis hızı fena değil, çalışanlar genel olarak ilgili ama bazı detaylarda eksiklik var. Buna karşın kasadaki beyefendiler oldukça kibar ve profesyonel, bu da işletmenin en olumlu yönlerinden biri. Genel anlamda bazı detaylar geliştirilirse çok daha iyi olabilir.
Arkadaşlar burası ciğerci bahattin değilmiş. Malesef diğer orjinal şubelerinden sandık geldik fakat franchise şubesiymiş tadı konsept herşey farklı garsonlar silah zoruyla çalıştırılıyor gibiler. Mezeler yetersiz. Etin gramajı diğer şubelere göre az. Zaten etlerde gelene kadar buz gibi oluyor. İnanılmaz hayal kırıklığına uğradım. Söyliyebileceğim en ufak iyi bir tecrübem olmadı. Ben düştüm siz düşmeyin. İlk defa gidicek kişilere tavsiyem gerçek şubelerini araştırıp oralara gitmeniz.
Her ṣey çok lezzetliydi, yemekler çok taze ve sunumu çok güzeldi. İshak șefim hizmetleriniz için çok teṣekkür ederiz. Böyle temiz bir yer ve güler yüzlü insanların olduğu bir mekan uzun zamandır görmemiṣtim.Mutlaka tekrar geleceğiz ellerinize sağlık.
Bugün ailemle yemek yemeye gittik. 2 yaşında bebeğim de vardı. Tavuk pişmemişti. Midemiz bulandı. Yarısını yemiştik. Çiğ olduğunu sonradan farkettim. Önce şef garsona gösterdim ve söyledim. Baktı cevap bile vermedi gitti. Bunca zehirlenmenin olduğu zamanda biraz daha dikkatli olmalarını söyler misiniz dedim. Dışı pişkindi ancak hızlı ateşte pişirmiş olacaklar ki içleri çiğ kalmıştı. Sonrasında kasadaki şahsa şikayetimi belirttim. Belli bir dakikası var o dakikadan önce almıyorlar ocaktan dedi. Ama çiğdi ve gösterdim dedim. Midem bulandı yarısında bıraktık dedim. Bir şey demedi. Hizmet sıfır. Bir daha gitmeyiz. 1 porsiyon yaprak kanat yarım porsiyon tavuk şiş ve 1 ayrana 1000 küsür para ödedik. Servis açan kişi de menü vermedi kalkıp başka masadan aldım. Qr falan da yoktu. Ezme tuzsuz ve ekşisizdi. Soğanın yarısı sumaklıydı alt kısım tamamen sumaksızdı. Közlenmiş soğan birilerinin önünden kalmışta tabağa konmuş gibiydi. Bebeğim durmadığı için fotoğraf çekme fırsatım olmadı. Tek çektiğim soğandı. GÜNCELLEME: cevap sonrası yorumuma güncelleme yapıyorum. Asla herhangi bir değiştirme vs teklifi yapılmadı. Yalan söyleyerek içiniz rahat edecekse tabii ki buyrun söyleyin. İlk olarak söylediğim gibi cevap bile verilmedi bize. Eşim farketmemiş ben onun tabağında gördüm ve bebeğime kendi tabağından yedirmişti. Bir bebeğin sağlığıyla oynayacaktınız. Bize çiğ tavuk yedirdiniz. Şans eseri zehirlenmedik. Kul hakkıdır bu. Hakkımı helal etmiyorum. Benim tabağımın yarısı duruyordu. Değiştirme teklifi zaten yapılmadı onu geçtim bir özür açıklama vs bile yapılmadı. Daha yapıcı bir yorum yapabilirdiniz. Ben de işletmeciyim. Böyle bir durumda özür diler gerekli aksiyonların alınacağını söylerdim. Siz belli ki haberiniz bile olmayan olayda teklifte bulunduğunuzu iddia ediyorsunuz. Bir iki parça kalmış olsa bile zehirlenebilirdik. Böyle mi telafi edecektiniz. Zaten değiştirme teklifi etseydiniz de kabul etmezdim.
Başakşehirdeki Ciğerci bahattine gittim fakat kapalıydı. Sonrasında bir şubesi olduğunu düşündüğüm fakat bu arkadaşın mersinli olduğunu gelince fark ettim. Çam sakuranın içerisinde bir yer fakat fazlasıyla eksiklik vardı. 4 tane meze vardı porsiyonları çok küçüktü. Yediğim ciğerden tat alamadım. Buraya yolunuz düşerse ve açlıktan ölüyorsanız en yakın büfeye gidin