Menta Cafe-Restaurant – Ümraniye

Google puanı
Google 4,4
154 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Menta Cafe-Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Menta Cafe-Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Menta Cafe-Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 00:00
Salı 07:00 – 00:00
Çarşamba 07:00 – 00:00
Perşembe 07:00 – 00:00
Cuma 07:00 – 00:00
Cumartesi 08:00 – 00:00
Pazar 08:00 – 00:00

📞 Menta Cafe-Restaurant İletişim

Adres Kazım Karabekir, Adem Yavuz Cd. No:30/A D:34766, 34000 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Menta Cafe-Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
154 değerlendirme
Şükran Çomoğlu
Şükran Çomoğlu bir yıl önce

Girişte hemen servis alanının karşısında oturmama rağmen sipariş almak için gelen olmadı hastane karşısında kan vermek için hızlı bir kahvaltı yapıp çıkmak için adı hızlı kahvaltı olan tabağı sipariş verdim 35 dk gibi bir süre bekledim ve gelen asla pişmemiş börek asla beklemeye değmez siparişi kendim verip iki defa hatırlatarak aldım garson hanım sadece daha bitmemiş tabağımı önümden almaya geldi bir börek domates vs duruyordu bitmemiş tabak çiğ olduğu için midem bulandı ve yiyemedim ve genel olarak sigara kokusu çok yogundukapalı alanda da ben deneyimimden memnun kalmadım

selman duruş
selman duruş 5 ay önce

Eskiden salon müşterisiydim, şimdi şirkete paket siparişi veriyoruz. Her gün öğle yemeği garanti Mentadan. Ellerinize sağlık tertemiz geliyor. Paketlemesinden servisine kuryesine tam bir işletme. Emekleriniz ve her gün daha da yenilikçi olmanız işinizi severek yaptığınızı gösteriyor. Devamını dilerim.

Aysu Yilmaz
Aysu Yilmaz 4 ay önce

açıldığı ilk günden beri giderim çalışan arkadaşların samimiyeti, işletmenin samimiyeti her gittiğimde güler yüzle karşılandım. Yemeklerinin çoğunu deneme fırsatım oldu kesinlikle şüphesiz her yemeği yenilebilir. Basta lavaboları olmak üzere temiz ortam sağlamıslar. Bütün ekibe teşekkür ederiz :)))

Samet Yeşil
Samet Yeşil 6 ay önce

Kız arkadaşla gelinebilecek bir yer Pizzası efsaneydi fiyat da bu malzemeye göre makull

İlknur Şahin
İlknur Şahin 2 yıl önce

Hastane karşısı gidilebilecek güzel bir yer fakat saat 11:40 da gelmemize rağmen kahvaltı tabaklarıni.kaldirdiklRini söylediler..Tost istedik fakat tost değil Sandwich geldi resmen ve yanındaki patatesleri başka şeylerin kizartildigi yağ da kizarttikkari için kokuyordu